تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۴۶۶۲۰۰
کبنا بررسی کرد؛

ارتباط مستقیم افزایش آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد با طول دوره مدیریتی نوری تل زالی در امور اجتماعی استانداری

۷
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ارتباط مستقیم افزایش آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد با طول دوره مدیریتی نوری تل زالی در امور اجتماعی استانداری
کبنا ؛امور اجتماعی استانداری که یکی از وظایف‌اش مقابله با آسیب‌های اجتماعی است، آن‌چنان در انفعال فرورفته که خود تبدیل به یک آسیب شده است.
به گزارش کبنا، برخی از آمارها در کهگیلویه و بویراحمد نشان می‌دهد که هر چه از حضور مسعود نوری تل زالی در مدیرکلی امور اجتماعی استانداری می‌گذرد، شاهد افزایش پاره‌ای از آسیب‌های اجتماعی در استان هستیم.
در سه ماهه نخست سال 1402 نسبت به سال 1401، تعداد 60 مورد اقدام به خودکشی افزایش یافته است. در سه ماهه نخست سال جاری نیز به طور میانگین هر سه روز یک مورد فوت ناشی از خودکشی داشته‌ایم.
معلوم نیست اعتباراتی که برای تشکل‌های مردم‌نهاد واریز شده به کجا رفته‌اند که اینچنین شاهد آوار آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد هستیم. حتی روشن نیز نیست که مبلغ اعتبارات تخصیص داده شده چقدر بوده است؟
اردیبهشت ماه مسعود نوری در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اعتبار امسال را یک بار یک میلیارد و 200 میلیون و بار دیگر یک میلیارد و 50 میلیون تومان عنوان کرده بود، اما بر اساس اطلاعات موجود، اعتبار امسال یک میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است. ولی هنوز دقیقا مشخص نیست این اعتبار چقدر بوده است.
جالب اینجاست که از این اعتبار، 200 میلیون تومان تنها به یکی از تشکل‌های مردم‌نهاد داده شده بود. حالا نیز خبر رسیده یکی از افراد حاضر در همین تشکل مردم‌نهاد که مسئول پیگیری خودکشی‌ها بود، خودکشی کرده است.
از سوی دیگر در حالی که در کل سال 1401، تعداد 1500 طلاق در استان صورت گرفته بود، در سه ماهه نخست امسال، 400 مورد واقعه طلاق ثبت شده است؛ چنانچه همین مسیر ادامه پیدا کند، تعداد طلاق‌های امسال 100 مورد بیشتر از سال گذشته خواهد بود.
روشن نیست در طول مدتی که مسعود نوری در منصب مدیرکلی امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته، چه اقداماتی انجام داده و چه اقداماتی را ترک کرده که این‌چنین شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی، تقسیم نابرابر اعتبارات و ... هستیم.
حال باید پرسید آیا این شیوه مدیریت آسیب‌های اجتماعی، خود یک نوع آسیب نیست که گریبان جامعه و نظام مدیریتی استان را گرفته است؟
نام شما

آدرس ايميل شما

سازمان بازرسی ویژه بازرسی نماید
United States
لطفا سازمان بازرسی استان از پول ها ی هزینه شده در حوزه مدیرکل اجتماعی استانداری بازرسی فوری نماید
موسوی نژاد
Iran, Islamic Republic of
مبنا لطفاً انصاف و دین داشته باش، هیچکدام از اعضای موسساتی که برای خودکشی پول گرفتند خودکشی نکردن و این خبر کذب هست؛ دویست تومان برای نشاط اجتماعی و برنامه های مذهبی داده شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بله
فاسمپور
Iran, Islamic Republic of
هر چیز بی ربطی را توی متنها نیارید؛ کسی از سمنها خودکشی نکرده است
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب کمایی از خدا بترس تنها کسی که مدیران اجرایی در حوزه آسیبها رابه چالش می کشه آقای نوری هستش با کسی هم تعارف ندار از طرفی نوری نفر چندم هستش که تو گیر دادی به ایشون و اختیار و امکانات نوری تا چه حد هستش
Iran, Islamic Republic of
حیف مهندس نوری (بخشدارسابق کبگیان )بهترین بخشدارتاریخ کبگیان که فردی مثل محسنی فر ضعیف و درو رو حالا رو صندلیش تکیه بزن ...با اومدن محسنی فر چیتاب به عقب برگشته...ضعیف
Iran, Islamic Republic of
اقای کمایی تو خودت ازبیخودترین ادمهای هستی که من تا الن دیدیم کبنا پفیوز
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
1