تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۴۶۳۳۵۵
بر اساس مطالبه دانشگاهیان/ پرونده ویژه برای فردا؛

دانشگاه یاسوج بر سبیل نقد؛ حال دانشگاه هیچ خوب نیست!/ اینجا چه خبر است!؟

۳۷
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
دانشگاه یاسوج بر سبیل نقد؛ حال دانشگاه هیچ خوب نیست!/ اینجا چه خبر است!؟
کبنا ؛کبنا نیوز؛ از کجا باید شروع کرد و از چه باید گفت؟
دانشگاه یاسوج، دانشگاه مادر استان است که چندی است به بیماری مدیریتی و چند مدیریتی و کسالت آشفتگی و برآشفتگی و درهم و برهمی وظایف و مداخلات مدیریتی و درهم ریختن مرزهای اختیارات و نابسامانی امور در حوزه های گوناگون و ترک تازی هر کدام از آنها که خود را به جایی در وزارت تا جایی در صدارت و نیز جایی در جریانی خاص متصل هستند و آنان که به فراتر از نماینده ها متصل اند و ادعای مالکیت کشور و نظام و ... را دارند، برمی گردد و هر کدام از آنها که متصلند او...
این دانشگاه بدجور گرفتار شده است و مدت هاست که قاطبه دانشگاهیان دلسوز، از هر جریان سیاسی (تاکید می شود از جریان های سیاسی گوناگون و حتی جریان های موافق و همرله دولت و خصوصا چهره های علمی و اجتماعی و مذهبی و دلسوز و آرامش طلبِ دانشگاه) به انعکاس مطالب و شرح دردهایی که بر این دانشگاه می رود و آنچه را که می باید جامعه و آگاهان اثرگذار از آن آگاه شوند را به این پایگاه خبری- تحلیلی گوشزد کرده و با انتقال این دردها و دمل هایی که روز به روز چرکین تر و متورم تر می شوند، هشدار می دهند که روزی این دمل ها خواهند ترکید و عفونت های ناپیدای آن به اطراف پراکند خواهند شد و دود آن به چشم جامعه و دانشگاهیان کهگیلویه و بویراحمد خواهد رفت و حزینِ این محزونِ دیر شده، هویدا می گردد.
مدت هاست مطالب و مسائل بسیاری از اساتید بزرگوار و متعهد و چهره های خوشنام و بسیجی دانشگاه، کارکنان خدوم و باسابقه و دانشجویان فعال و کوشا و دردمندان دانشگاه به این پایگاه خبری- تحلیلی واصل شده است که همواره نیز با اصرار و دلسوزی فراوان، به ریاست ظاهری دانشگاه توصیه و گوشزد شد که ملال بگیرد و پند، تا در این وادی ره گم نکند و دانشگاه از مسیر روشنگری و آگاهی و خدمت جامعه خارج نشود. اما این دلسوزی و تذکرات اثری نداشت و از طرفی تعهد و رسالت اصلاح و تذکر در خصوص مسیرهای ناصواب محفل ها و مجلس ها و گعده ها، کارساز نیفتاد و به ناچار و از روی وظیفه برای هشیاری آگاهان و دلسوزان از وضعیت نامطلوب دانشگاه یاسوج و عهدی که دیرزمانی است با جامعه دانشگاهی و دانشجویی هست، می بایست به این امر مهم و اساسی برای استان پرداخت و بی توجهی از آن، تکلیفی بزرگ خواهد بود.
چند ماهی است که به شیوه های گوناگون و با ادبیات متنوع و به قلم هایی متفاوت از همه اقشار دانشگاهی این دانشگاه (اساتید، کارکنان و دانشجویان) به صورت حضوری و غیرحضوری با الحاح و اصرار، از رنج هایی که در این دوره بر اساتید، کارکنان و دانشجویان می رود و عملکردهایی که به تنزل فضای باز دانشگاهی منجر می شود، دادها سر داده اند و فریادخواهی می کنند که انسان های کم عمق و کم اندیشه و بعضا فارغ التحصیلان دانشگاه های نامعتبر و غیردولتی و کوتوله های سیاسی، دانشگاه را قبضه و مصادره کرده اند و مدیران در سایه ی این باغ علمی شده اند و برای خود حلقه ها و دسته ها و رسته ها در سایه و آفتاب تشکیل داده اند!
دانشگاه نباید جولانگاه و میدانگاه جریان های تندرو و انحصارطلب شود که غیر از خود، هر شخص و جریان و اندیشه ای غیر از خود را محکوم به نیستی و حذف و فنا کنند و با طماعی تمام، همزمان هر فرد چند مسئولیت در چند جایگاه و گروه و کمیته و ... را تصاحب کنند که هر دم از این جلسه به آن جلسه رفته و فرصت استراحت برای تجدید قوای خدمتگذاری نداشته و گلوگاه های دانشگاه را قرق کرده و هنوز هم از افزایش قلمرو و قدرت خویش سیراب نشوند و در پی حذف هر آنچه و هر آن کس که از نظرشان ناخودی نامیده می شوند، باشند!
در این خصوص قلم ها و متن ها و شرح دردهای بسیاری به این پایگاه ارسال شده است که اندک اندک به آنها پرداخته خواهد شد. به عنوان مثال متن نوشته ای در قالب و نگرش طنز و البته با عمقی پر از درد و حسرت، افراد ذی نفوذ و میدان داران و ترک تازان این دانشگاه را هر کدام به تعابیری همچون «زینته الریاسه»، «صدرالمحافل و عین الرسائل»، «امرالمسائل و پندالمجالس»، «ابوالمشاغل»، «کلانتر الممالک» یا همان «عالیجناب دانشگاه»، «ملیجک المسائل الادانشگاه»، «ممیزالاساتید و الدانشجو»، «مجیزالاساتید و الکارمند»، «حذف الاساتید و جایگزین الخودی» و ... با شرحی از جایگاه ها و فعالیت ها و نقش های در سایه و آفتاب آنها نگاشته اند که در آینده به تدریج به آن پرداخته خواهد شد.
جایگاه ها (معاونت های دانشگاه، مدیران سطوح پایین تر)، دایره ها و نهادها و دوایر ستادی دانشگاه، ترکیب و عملکرد هیات ها و شوراها و کمیته ها و به طور کلی جایگاه های گروهی و جمعی دانشگاه مورد بررسی و تحلیل قرار خواهند گرفت؛ به عنوان یکی از نمونه ها، هیأت جذب دانشگاه که به شدت مورد نقد ساختاری و عملکردی دانشگاهیان است، به بوته نقد خواهد رفت. ممکن است چند شماره به تحلیل ترکیب ساختاری اعضای این هیات (گروه های عمومی و اختصاصی وابسته به آن، هیات های تحقیق و...) و نحوه اقدام و عمل آن در راستای مطامع طیفی خاص در محدود کردن اساتید آزاد اندیش و حتی متعادل و مومن به انقلاب و نظام و ... از اساتید باسابقه تا مدرسان حق التدریس متعهد (و البته ناهمسو با طیفی خاص در دانشگاه) پرداخته شود. عملکرد همه معاونت ها و دوایر (خصوصا حوزه های نظارتی و فرهنگی) و سایر مواردی که به تناسب ضرورت پیدا می کنند، مورد تحلیل و بررسی قرار خواهند گرفت.
نکات قابل ذکر:
مجددا متذکر می شود که مسائل دانشگاه یاسوج بسیار زیاد و پراکنده هستند که از قریب به یکسال و اندی می باشد که منتقدان (از اساتید و کارکنان و دانشجویان) در این خصوص هشدار داده و با این پایگاه خبری درد دل کرده و هر کدام به فراخور گوشه ای از مسائل مربوط به خود را گزارش کرده و از آن سخن گفته است و مجدانه از این پایگاه مردمی خواستار پیگیری و تلاش برای وضعیت نابسامان آن شده اند.
به جهت پاره ای از مسائل و تلاش برای اصلاح با تذکرات حضوری و ... و همچنین نصایح و توصیه های برخی از دوستان فاضل و دانا و متعهد مبنی بر صبوری و تحمل این پایگاه خبری در عدم انتشار این مسائل تا اصلاح آنها، از انتشار و انعکاس خودداری شده بود و اندکی از نقش رسالت خود در آگاهی بخشی و مدافعی از حقوق دانشگاهیان عقب نشستیم تا دیگر به اصطلاح آش آنقدر شور شده است که کوتاهی در این باره را جایز ندانسته و به زودی (با اتمام فصل امتحانات دانشگاه و آغاز تعطیلی آن و شایدم زودتر)، در فضایی آرام و منطقی، همه شئون و محافل و دار و دسته های این دانشگاه در سلسله نقدهایی دنباله دار، مفصل و جامع به نقد کشیده خواهند شد.
پرواضح است که این پایگاه خبری - تحلیلی در کنار دانشگاهیان متعهد، آگاه، بزرگوار و عزیز استان خواهد ماند و این سلسه نقدها را تا ساماندهی دانشگاه و اصلاح این مسیر ادامه خواهد داد و به رسالت خویش در قبال جامعه عمل خواهد کرد. همچنان که خیلی پیش تر (در یکسال اخیر)، نمونه این نقدها درباره دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج انجام شد و به سرانجام هایی نیز رسیدند.
دکر این نکته نیز لازم است که شاید به جهت پاره ای از مصالح، احتمالا برخی از مسائل موقتا انتشار نیابند تا هنگامی که کار این مدیریت و یا این دولت به اتمام برسد و همچنین قطعا به علت عدم دسترسی اصطلاحا غیرخودی ها، برخی دیگر از مطالب نیز مکتوم و مخفی می مانند تا پرده مدیریت ها یا دولت ها برافتد و مدیر یا دولتی جدید آید و پرده از رازها بگشاید!
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صادق
United Arab Emirates
بخدا مثل روز روشن داری می گی دنبال منافع هستی
بابا این همه تو ضیح دادی ولی نگفتی عیب این مدیریت کجاست
تو که از زمان مدیریت ریاست دانشگاه تا الان، تا قبل از این ماه خوب تعریف تمجید می کردی از ریاست دانشکاه الان چی شد
والا ما هم میدونستیم عدالتی در دانشکاه دولتی یاسوج نیست،
ولی تو تو خوب تعریف تمجید می کردی حالا نمیدونم جریان چیه خدا میدونه،
ی کم شعور و اکاهی برای مخاطبین خودت بدونی بد نیست
چه فکر کردی،
مخاطب منتقد
Iran, Islamic Republic of
کبنا همیشه رویکرد نقد و انتقاد را درباره همه دستگاه ها در نظر دارد و عمل می کند.
پس از همه شون امتیاز می خواهد؟
همین الان مطالب سایت رو ببین که چند دستگاه را نقد کرده؟
این رویکرد کبانیوز هست که این رسانه را مردمی کرده چون حرف مردم را میزند
Iran, Islamic Republic of
در همین نقد چندتا عیب دانشگاه را که گفته. چندمدیریتی و میدان داری جریان های تند و حذف اساتید مخالف و فضای بسته و چند مسئولیتی و... بقیش رو هم گفته که بعد خواهد گفت.
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
کرمی خودش بدک نیست
اگه یه عده که دورش هستن بزارن کار کنه
همونایی که باعث این وضع موجود هستند و همه کاره شده اند و نمیزارن خودش تصمیم بگیره
Iran, Islamic Republic of
در بین‌چند رییس اخیر دانشگاه کرمی دلسوزترین‌و بهترین است.
Iran, Islamic Republic of
طرف رفته کلی بستگانش منجمله داماد و خواهر و برادر و عموزاده و ... را آورده . کلی هم از امکانات دانشگاه نیز استفاده کرده ولی انگار نه انگار.
حالا یکسال از مدیریت تمیز و پاک دکتر کرمی گذشته و گیر دادید الکی.
اگر ایشان نیز چنین کاری کرد حق انتقاد دارید
علی
کرمی در حد و قواره دانشگاه نیست... امثال حاتمی غیربومی .. علیزاده و زرنگار .
سردار آزمون
Iran, Islamic Republic of
همانطوری که صادق گفت منظور نظر سرو ته حرفهات معلوم نیست.. احتمالا اینهمه تمجید میکردی چیزی بخت ندادن و الان با تخریب شروع کردی بلکه بترسند و چیزی بهت بدن
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
شاهین خومی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر تاریخ ، ازاستخدام های فله ای در دانشگاه نفت و گاز گچساران تا اخراج سیاسی نیروی کارآمد دانشگاه...گمان نکنم در دنیا و آخرت خیری ببینید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید کدام کارآمد اخراج شده؟
استاد دانشگاه
Romania
کبنای عزیز ولی حاشیه گرا سلام. کسی یا کسانی که با دلایل روشن و مستندات قطعی از مدیریت دانشگاه کنار گذاشته شده اند، هر روز و هر شب با لیدری برادر جناب نماینده /دنبال حاشیه سازی در دانشگاه هستند. بله من نیز قبول دارم که دانشگاا در دستان انحصارگراین است ولی یک سوال؛
کدام انحصار گرایی؟
پاسخ؛ واگذاری بسیاری از مدیریت های خرد و کلان دانشگاه به نیروهای منتسب به جریان تمامیت خواه ...
من می‌گویم شما بشمار
معاون پژوهشی
معاون فرهنگی
معاون اداری و مالی
رئیس دانشکده علوم انسانی
معاون آموزشی دانشکده علوم انسانی
مدیر پشتیبانی
معاون آموزشی دانشکده کشاورزی
و رئیس جذب دانشگاه که برادر نماینده هستند.
از نام بردن مدیران میانی خودداری می‌شود.
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به دروغهای شما: معاون پژوهشی اقای الف هستند که تامرادی بود ولی رای به منتظریان دادند. معاونت دانشجویی اقای م هستند که تامرادی ولی طرفدار منتظریان. معاونت آموزشی کشاورزی اقای ح اهل دهدشت هستند. رئیس دانشکده انسانی اقای م اهل لنده و دوست دکتر کرمی. برادر نماینده دوسال پیش حذف شدند واقای حاتمی به جای ایشان. معاون فرهنگی حاج اقا الف هستند اهل دهدشت. یکیش راست گفتی؛ معاون آموزشی دانشکده انسانی ق هستند که طرفدار جدی روشنفکر بودند والبته شما هم برای ایشان حکم نزدید بلکه عریان منصوب کرد. الان هم طرفدار جدی بهرامی هستند. بخدا اطلاعاتم خیلی دقیق.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کمایی عزیز
جناب آقای کرمی مانند هر مدیر دیگری بی اشکال نیست، اما مزایای منحصر به فردی هم دارد:
_ علی رغم احترام به نمایندگان محترم مجلس، دانشگاه را ملک طلق نمایندگان فرض نکرده است و بیشتر از آنکه به رای مدیران توجه کند به انقلابی بودن آنها توجه دارد.
مثلا ۴ معاونت (فرهنگی، پژوهشی، مالی و اداری دانشجویی و آموزشی) به جناب آقای نماینده بویراحمد و دنا رای داده اند. اما در عین حال نیروهای عضو جریان انقلابی هم هستند. نمی شود که توقع داشت تا از نیروهای اصلاح طلب شناسنامه دار استفاده کرد.
_ معاون سابق آموزشی دانشگاه که در ستاد روحانی رئیس جمهور سابق مسئولیت داشته است و تصاویر سخنرانی وی در این ستاد در سایت های استان هم موجود هست، امروز نمی تواند به عنوان مدعی عملکرد دولت انقلابی عمل کند. هر ۴ معاون فعلی دانشگاه از لحاط علمی و اعتقادی (پژوهشی، دانشجویی، آموزشی و مالی) از ایشان اصلح تر هستند
_ فرزندان بومی استان در گذشته و بها دادن به نیروهای متعهد استان از مزایای کرمی هست. البته متاسفانه ما عادت داریم که فرزندان خود را قربانی کنیم تا یک غیر بومی مثل عریان بر ما حکومت کند.
و....‌
دوره دانشگاه کلا در جهان تمام شده الان همه آموزش ها رو اینترنت هست
منصف
Iran, Islamic Republic of
سلام. منطق رسانه حکم میکند که شما نواقص و نارسایی یک سازمان را مطاله نمایید نه اینکه ساختار مدیریتی و مدیران سازمان را تخطئه کنید. از متن شما میتوان چنین استنباط کرد که خودتان از چیزهایی در دانشگاه منتفع نشده اید و دارید اینچنین عجولانه مطلب غیر منصفانه منتشر میکنید.
همچنین از اعتراف خودتان در باب سایر دانشگاها میتوان پی برد که شما رسانه منصف و منطقی نیستید، بلکه شیپور خناسان شدید.
Iran, Islamic Republic of
تیغ سزا هرکه را درک سخن نمیکند
از این واضحتر ؟!!
ریس ضعیف !
دیگران تصمیم گیرهستند
ریس در سایه در دانشگاه یاسوج هست !
و باز هم از این روشنتر به قول احمدی نژاد
بگن؟!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب کمایی ، صرف نطر از تایید یا رد مطلب مزبور اشاره فرمودید که : نقد هایتان به دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی منجر به نتایج مطلوب شده است آنطور که معلوم است رئیس جدید دانشگاه آزاد و تا از شیراز بیاید خسته و توان کار نخواهد داشت لدا این یک عقب رفت است تا پیشرفت و درمورد دانسگاه علوم پزشکی نقدهای کبنا به مدیر جدید یعنی جاودان سبرت بیشتر از مدیر قبلی است لدا این تغییر از منطر خود کبنا هم مطلوب نبوده است .
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی خودت محترمانه تشریف ببر .والسلام
Iran, Islamic Republic of
دختر برادرش که در علوم پزشکی به کار گرفته بود، چی شد؟
اخراج شد؟
Iran, Islamic Republic of
میگویند همه‌کار دانشگاه هستند
آقای وزیر محترم علوم لطفا اقدام فوری برای تغییر ریس دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر محترم علوم سلام
بهترین اقدام برای آرامش و جلوگیری ازسییاست زدگی در دانشگاه یاسوج انتخاب و معرفی ریس دانشگاه یاسوج از یکی از اساتید دانشگاههای درجه یک کشور خواهد بود
و ریس این دانشگاه نباید از اساتید دانشگاه یاسوج باشد بلکه بهتر اقدام این است که
از خارج از دانشگاه یاسوج انتخاب و معرفی شود تا جلوی باند بازی گرو بازی ودوقطبی وچند قطبی در دانشگاه یاسوج گرفته شود
Iran, Islamic Republic of
ریس دانشگاه باید در تراز دانشگاهیان باشد نه در انحصار بورسیه هایی که بدون توان علمی مدرک گرفتند و در دانشگاههای دولتی دکترا وبورس هیبت علمی شدندوتوان علمی و توان وسوادتدریس ندارند
مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه دانشگاه نیست کلا داغونه داغون تو وهله اول باید مسئولین توقع شونا بیارن پایین الان همین کرمی معتقده دانشگاه یاسوج جزو برترین دانشگاه های کشوره خب تا وقتی این دیدگاه آقایونه همه چی ازنظرشون گل و بلبله دانشگاه کتابخونه مجهز نداره اوضاع خوابگاه ها داغونه و رسیدگی نمیشه بخش فرهنگی فقط بلده برا جشن بگیره و به دانشجوها که میرسه برا جشن فارغ التحصیلی و روز دانشجو بودجه نداره قوانینی تو بخش فرهنگی اجرایی میشه که تو هیچ جای کشور اجرایی نمیشه و این حجم سخت گیری ناعادلانه است و اصلا و ازهمه مهم تر دانشگاه شورا صنفی نداره و برا انتخاباتش هی امروز و فردا میکنه
دهقان
Iran, Islamic Republic of
تحلیل بسیار مغرضانه وهیچ منطق واستدلالی مبنی بر ناکارآمدی وجود نداشت
حسنپور
United States
بعد از ۱۷سال تدریس. به بهانه واهی... از دانشگاه اخراج شد یکی از اساتید. اتفاقا هم کارآزموده بود هم مجرب هم کاردان...با دستور مستقیم ایشان و باپیگیری اساتیددیگر که از وجودش احساس خطر میکردند.
پایا
Iran, Islamic Republic of
حتما مستندات اخراجش هست
دلایل هم مشخص
کریم
Iran, Islamic Republic of
سلام
تا جایی که شنیدیم مدیریت دانشگاه با اساتید بعضا مسئله دار برخورد کرده نه با اساتید بسیجی
قرار نیست دانشگاه بشه محلی برای تصرف بیت المال ومسائل
یار دبستانی من
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه حداقل رضایتی در دانشگاه یاسوج وجود ندارد.چنان عرصه بر اعضای هیات علمی تنگ شده که هیات علمی فکر می کنید به اجبار به دانشگاه می رود. دغدغه شبانه روز مدیریت و مدیران دانشگاه شده حضور و غیاب اعضای هیات علمی دانشگاه. کمتر دانشگاهی در ایران می بینید که با این امکانات کم به دنبال هیات علمی بیفتد و در هر مرحله از کارش اینچنین اذیت شود. سخت ترین قوانین در اینجا باید اجرا شود و هیات علمی با حداقل امکانات باید بیشترین زحمت را بکشد. ادعاهایی که در زمان عریان بود چه شد؟ ؟ آیا با این همه تهدید و پایین کشاندن جایگاه هیأت علمی می تواند در پیشرفت علمی و پژوهشی و مهمتر انسانی و اخلاقی دانشگاه موفق باشد؟/ سیاست های پشت پرده هم کاتالیزور این بازی نادرست است. در نامه های مکرر و سخنان آنها عملا جایگاه هیأت علمی دانشگاه را به پایین ترین سطح کشانده اند/. سر کلاس و دفتر اساتید کسانی را برای اینکه هیات علمی هست یا نه به عنوان به پا گذاشته اند تازه نیروهای خاص خودشان هم اینکار را می کنند. همکار را مقابل همکار قرار می دهند تا آنها را ضعیف کنند. با احترام به همه کارمندان زحمت کش و محترم، متاسفانه دانشگاه را با سیستم کارمندی جایگزین کرده اند. اساتید بی انگیزه شده اند و این یک آفت برای دانشگاه و کشور است.
دانا
Iran, Islamic Republic of
کاش بی طرف مینوشتی و قضاوت میکردی
یه طرفه به قاضی رفتن انصاف نیست
از قدیم گفتن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
فقط خوب نکات منفی رو میبینید کاش مثبت ها رو هم ببینیم ،جامعه خسته است از منفی ها،از نقدهای مغرضانه،از .....
Iran, Islamic Republic of
کرمی خوبه الکی گلو پاره نکنید
رازی
Iran, Islamic Republic of
ازدانشگاه علوم پزشکی ناامیدشدیدحالانوبت دانشگاه یاسوج است
بارک الله
چه خوب تخم ناامیدی می پراکنید
ببینیم کی رسوامیشوید
Iran, Islamic Republic of
چالش وحاشیه وتسلط جریان انحصارطلب ونمامیت خواه در دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
شنیده ها اینکه بزودی یکی از اعضای هیبت علمی هم استانی که در یکی از دانشگاههای استانهای جنوبی هیبت علمی آن دانشگاه می باشد رییس دانشگاه یاسوج می شود
همشهری
Romania
شماها راست میگید باید یکی مثل //باشه که کل دانشگاه شده بود لژ خانوادگی و طایفه ای ...کارهای عمرانی دانشگاه را به پیمانکار خودشون که اسمش پیمانکار بود میداد
گل‌های گلخانه اقوامش را با هزینه چند برابر خرید میکرد خانه خودش را با نیرو های دانشگاه تمام کرد که یکی از نزدیکان خودش انگشت دستش قطع شد تمام کرد نیرو ها را اخراج و خواهر زاده و برادر زاده و اقوام خودش آورد سر کار کسانی که ده سال یا بیشتر کار میکردند اخراج شدند حتی جلوی ورود آنها و کسانی که بورسیه دانشگاه بودند می‌گرفتند و اجازه ورود به دانشگاه را نداشتند. بقیه کارها بماند که خیلی زیاد هستند و وقت نوشتن نیست
اما مدیریت جدید از نیرو های اخراجی را آورد سر کار ...نیرو هایی که در سلف بودند همه را ساماندهی کرد که شش ماه سر کار شش ماه بیکار بودند مثل اونا با هیچ کس برخورد نکرد نه کسی اخراج شد نه کسی را اذیت یا تبعید به گچساران چرام یا بقیه جاها یا اخراج نکرد
و بعد از اون عریان آمد هر نیروی شرکتی واسه حل کردن مشکلش می‌رفت پیشش می‌گفت شرکتی هستی برو بیرون به ما ربطی ندارد
کارهای عمرانی دانشگاه کلا تعطیل عقب گر کرد
الان هم داره گند کارهایی که شدن بود تازه داره درست میشه از نیرو ها بگیر تا کارهای عمرانی
کسی که خبر نداره نباید حرف بزنه کسانی که اطلاع دارند از سر غرض دارند حرف میزنند
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه مخاطبین عزیز /بنده به عنوان کارمند دانشگاه یاسوج وسابقه بالای 20 سال خدمت بزرگواران عزیز عرض کنم محیط علمی فرهنگی دانشگاه یاسوج با همه مشکلات ریز ودرشت اقتصادی که خاص استانمان هم نیست درزمینه های عمرانی وعلمی پزوهشی وانجام برنامه های متنوع فرهنگی درطول این سالها اگر نگوییم عالی اما خوب ظاهر شده/که این امر با حمایت وتلاش جناب دکتر بهادر کرمی بوده که جای تقدیر وخدا قوت دارد وبا این غبار کینه جویانه و خدای ناکرده مغرضانه استوارتر ادامه می یابد
هومان
Iran, Islamic Republic of
تنها نقطه ضعف دانشگاه یاسوج//هست که کاملاً در فضای سیاسی دو پهلو و ناسیونالیستی کار میکنه و از مدیر تا دانشجویان همه از دست ایشون عاصی هستند
دبیر کارگروه زیست عفیفانه: مجازات «تبعید» را در لایحه حجاب بگنجانید

دبیر کارگروه زیست عفیفانه: مجازات «تبعید» را در لایحه حجاب بگنجانید

دبیر کارگروه زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی، از عدم وجود برخی مجازات‌ها نظیر تبعید در ...
نیوزویک: برجام بهترین معامله‌ای بود که ترامپ لغو کرد / این بزرگترین گناه او بود

نیوزویک: برجام بهترین معامله‌ای بود که ترامپ لغو کرد / این بزرگترین گناه او بود

ترامپ تصور می‌کرد، تحریم‌ها، ایران را به زانو در خواهد آورد اما او فراتر از اینکه ما ...
آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت ...
1