تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۴۴۹۳۱۱
یادداشت ارسالی؛

 عده‌ای پایشان را از گلیم خود درازتر کرده‌اند و حاصل زحمات دیگران را به نفع خود مصادره کرده‌اند

۸
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
 عده‌ای پایشان را از گلیم خود درازتر کرده‌اند و حاصل زحمات دیگران را به نفع خود مصادره کرده‌اند
کبنا ؛یادداشت ارسالی - زکریا دادور: جمعه بازار یاسوج موضوع داغ این روزهای استان کهگیلویه و بویراحمد است که با تلاش‌های تیمی جهادی و مردمی در جهت دفاع از حفظ و آرمان‌های مردمی دلسوز و مستضعف مدتی است چراغ خاموش به مسیر خود ادامه داد تا خود را به پشت خاکریز های حملات رسانه‌ای شورای شهر یاسوج به فرماندهی هدایت اکبری برساند.
خاکریزی که گلوله‌های رسانه‌ای‌اش را شورای شهر تأمین می‌کرد تا چاشنی برنامه‌های بدون تعارف هدایت اکبری در دفاع از بازارچه دلباز نماید بلکه گلوگاه پیشرفت بازارچه جدید را بشکند.
و این بار مردمی مظلوم را در این مسیر مورد خط و نشان قرار داد و شورای شهر و شهرداری با سکوتشان نشان دادند که گوش به فرمان فرمانده عملیات پاکسازی جمعه بازار یاسوج هستند.
جمعه بازار یاسوج با ۱۰ عضو شورای خود توانست مقابل نقشه‌های مختلف پاکسازی این مکان بایستند.
نماینده جمعه بازار یاسوج که به او پیشنهادات عجیبی هم داده بودند تا از سر راه کنار برود ولی طبق شنیده‌ها ایشان در راه حق قدم گذاشت و در تمامی جلسات و مسائل بازار با جان و دل ایستادگی کرد.
داستان عجیبی که باید شنیده شود و جالب است که مردم بدانند
عده‌ای از شورای شهر در آن طرف خاکریز گلوله تخریب می‌دادند دست فرمانده و این طرف خاکریز اشک‌های تمساح را بهانه می‌کردند.
حال که جمعه بازار یاسوج در دولتی مردمی با مسئولینی دلسوز توانست از باتلاق طراحی شده شورای شهر بیرون بجهد عضو پر چالش شورای شهر که خود را در دو جهت خاکریز محکم کرده بود اوضاع را به سود خود مصادره کرده و پیش دستی می‌کند و در رسانه‌ها بوق و کرنا راه انداخته که خودش باعث این اقدام است.
یاد سربازی افتادم که کی لهراسب را دید که جان می‌دهد با شوق و داد و فریاد به سوی سپاهش می‌دود که لهراسب را من کشتم ...!
آقای احمدی کیش عضو شورای شهر بدان که با این حرکت‌ها و برنامه‌ها نمی‌توانی دیگر افکار عمومی را برای خودت تغییر دهی، حنای عده‌ای دیگر رنگی ندارد. بشین و نظاره گر باش که جمعه بازار را خدا آزاد کرد.
در سناریویی دیگر فوج فوج و برنامه وار تیم‌های شورای شهر وارد بازار می‌شوند و با اقدامات از پیش طراحی و مهندسی شده در جهت فریب این بازاریان برای آینده خود تاج و تختی می‌سازند
 از پلکان این مردم بدبخت تا کی می‌خواهید بالا روید؟
 یکی نیست از این دوستان بپرسد که چطور شد در زمان حملات آقایان و در زمان فشار رسانه‌ای چرا خود را قایم کرده بودید و همه ابراز بی اطلاعی می‌کردید از اتفاقات پیش آمده ...
شورای شهر یاسوج قدرت مدیریت این بازار را هم ندارد چه برسد که برای آنها آینده‌ای بسازد اگر قدر این بازار را می‌دانستید و به فکرشان بودید در همین ایام هزینه هر جایگاه یک میلیون تومان را پیشنهاد نمی‌دادید تا بلکه آنها را فراری دهید. ای داد از نقشه‌های خوش خط و خال که حتی بازار نمی‌داند که چطور دارن باهاشون بازی می‌کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

وحید
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم اول برای مسئولین دوم برای شما و سوم برای همین مردم مظلومی که دارید ازشون دفاع میکنید ولی دوستیتون عین دوستی خاله خرسه هست.اگر به قول شما قشر مستضعف هستن و باید از حقشون دفاع کنید اگر توی همین بازار خدای نکرده اتفاق بد دیگه ای رخ بده و مال و امولشون رو از دست بدن کدوم مسئول میاد به فریادشون برسه؟اگر طالب دفاع از حق این مردم هستین اونارو باید به یک جای امن هدایت کنید نه اینکه تلاش کنید توی همین بیغوله خونه با هزاران خطر جانی و مالی بموننن. جمعه بازار فعلی هر غرفه بالای دو تومن داره اجاره بها میده در صورتی که بازار شیک و جدید تازه تاسیس حاظره شیک ترین و امن ترین غرفه هاش رو با مبلغی کمتر از اون حلبی ها اجاره بده. قضاوت با عقل سلیم خودتون.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
احمدی کیش نابود کرد شهرداری روووو
Iran, Islamic Republic of
.نابودش کردی بشین هالو.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
من یک اجاره نشین هستم و فرقی برایم نمیکند در بازارجمعه باشم یا نباشم.
خدا میداند مهندس تیربند بر گردن تک به تک بازاریان حق دارد و تمام این ایستادگی و این فرصت طلایی را باید مدیون ایشان باشید چند سال است که شاهد برنامه ها و دفاع های ایشان هستم
Iran, Islamic Republic of
اخ از بخت شهر بی صحاب.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی کیش شما و هدایت اکبری و آشنا این شهر و شهرداری . دیگه حنای شما رنگی ندارد
حسین
United States
// شما با خیانتتون به مردم جواب آنها رو چهار سال پیش دادی و با راند و فساد وارد شورا شدی
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
واقعا به آقای دادور حق میدم
شورای شهر این مردم را چه فرض کرده
تت دیروز هیچ کدوم آفتابی نمیشدن الان یه بوهایی بررن که شورای جمعه بازار و نماینده آن اقدامانی انجام دادن با زیرکی اومدن به نام خودشون تمامش کنند.
خدا شاهده یک میلیون اجاره را هم پیشنهاد داده بودن که بازهر را متلاشی کنند از هم
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1