تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۴۴۸۸۷۳
مطلب ارسالی؛

آیا بهداشت و درمان نفت گچساران محل آزمایش و تولید مدیران غیربومی سازمان بهداشت و درمان نفت کشور شده است؟

۲
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آیا بهداشت و درمان نفت گچساران محل آزمایش و تولید مدیران غیربومی است؟
کبنا ؛آیا بهداشت و درمان نفت گچساران محل آزمایش و تولید مدیران غیربومی  سازمان بهداشت و درمان نفت کشور شده است؟
به گزارش کبنا، جمعی از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان گچساران با انتشار مطلبی از مدیریت بهداشت و درمان نفت و گاز گلایه کردند.
در این مطلب آمده است.
وزیر محترم نفت
مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران
نماینده محترم شهرستان‌های گچساران وباشت
استاندار محترم استان
فرماندار محترم شهرستان گچساران
نهادهای محترم امنیتی و نظارتی
اکنون که بعد از 2 سال و 4 ماه مبارزه پرسنل بهداشت و درمان نفت گچساران با ویروس منحوس کرونا و تلاش جانانه آنان با کمترین میزان مرگ  و میر در کشور و خدمت طویل المدت و خالصانه به کارکنان محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و مردم این منطقه، با استقرار دولت انقلابی بفکر آینده بهتر و روشن‌تر از قبل بودند با انتصابی عجیب از طرف مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان نفت کشور مبنی بر گماشتن فردی غیربومی که حتی سابقه یک روز کاری در گچساران ندارد کام آنان را تلخ کرد، با احترام به شخصیت ایشان این انتصاب به این دلیل که هیچ شناختی از این منطقه و پرسنل و بدون رزومه کاری قابل قبول برای ریاست بهداشت و درمان نفت گچساران با حدود 500 پرسنل و داشتن درمانگاه‌های عملیاتی مختلف در 4 استان، همه را به شوک فرو برده است.
مسئولان محترم در حالی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تاکید بر استفاده از جوانان و نخبگان و همچنین دولت مردمی اصرار بر استفاده جوانان در پست‌های مدیریتی دارند و همچنین با حضور پزشکان متعهد و انقلابی گماشتن فردی بدون آشنایی به جو منطقه و سن بالا و حدود یک سال مانده به بازنشستگی، بی احترامی به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب و ریاست محترم جمهور و کادر بهداشت و درمان بومی شهرستان خصوصاً پرسنل بهداشت و درمان نفت گچساران می‌باشد.
مسئولین و دلسوزان محترم آیا فردی با این سن و حدود یک سال مانده به بازنشستگی توانایی شناخت حدود 500 پرسنل بهداشت و درمان نفت را دارد و چه زمانی برای شناخت ایشان از مجموعه تحت مدیریت لازم هست؟ آیا هدف استفاده از جایگاه ریاست بهداشت و درمان نفت گچساران منطقه‌ای عملیاتی جهت بازنشستگی می‌باشد یا خشنودی افراد خاص و غیربومی که سال‌ها بر بهداشت و درمان نفت سیطره داشتند و حتی بعد از سال‌ها هم برای برای بر مسند بودن تیم خود از راه دور قصد کنترل اوضاع را دارند و مدیر محترم جدید صرفاً برای اجرای دستورات آن‌ها که سال‌ها تیشه به ریشه این مجموعه زده‌اند بر مسند قرار گرفته است؟
متاسفانه بیش از 8 سال هیچ مدیرعامل بهداشت و درمانی به گچساران سفر نکرده است و 13 سال از شروع احداث بیمارستان جدید نفت می‌گذرد اما اراده‌ای از طرف سازمان بهداشت و درمان نفت مبنی بر تکمیل آن وجود نداشته است و متاسفانه مدیرعامل فعلی سازمان بهداشت و درمان نفت کشور که از بازماندگان دولت قبل و بانیان وضع موجود می‌باشد با وجود سفرهای زیاد به مناطق مختلف، گچساران را حساب نکرده است.
در پایان از نهادهای امنیتی و نظارتی شهرستان و استان تقاضای بررسی پشت پرده این انتصابات که ظلم به نخبگان شهرستان و ضعیف شدن مجموعه بهداشت و درمان و توهین به پرسنل آن می‌باشد را داریم.
جمعی از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بابا بسه دیگه انگار چی شده یک ادمی اومده یکی رفته مگه ارث پدری هست سر پست مقام دنیا جنگ و جداله اتفاقا هر جا بومی گذاشته شد اخرش خوب نبوده
حسین
Iran, Islamic Republic of
یعنی بقیه ادارات بومی هستن بقیه هم خیلیاشون بومی نیستن
عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1