تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۴۵۶۸۴
متن ارسالی؛

داد مردم دهدشت از کنده‌کاری‌های رها شده / دهدشت قربانی مدیرانِ اشتباهی!

۶
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
داد مردم دهدشت از کنده‌کاری‌های رها شده / دهدشت قربانی مدیرانِ اشتباهی!
کبنا ؛نوروز ۱۴۰۱ نزدیک است اما در یک دهه‌ی گذشته مدیریت شهری دهدشت نتوانسته است خدمات در خور شأن و مقبولی از خود ارائه دهد، کارهای انگشت شماری هم که صورت گرفته است، فعل و انفعالاتی است که به تدریج و خواسته یا ناخواسته در طول سال‌های گذشته باید انجام می‌شد.
شوربختانه باید گفت مطالبات مردم دهدشت در شروع سده‌ی جدید اما هنوز آسفالت کوچه و خیابان‌هاست و این مسئله مایه‌ی تأسف و تأمل است.
اداره‌ی آب و فاضلاب شهرستان کهگیلویه با بی توجهی، ضعف و بی مسئولیتی مدیرانش اولین مقصر چاله‌ها و کنده کاری‌های این شهر است. تواضع و قناعت مردم و مشکلات روزمره‌ی آنها باعث شده است بسیاری از این مدیران خود را به بی خیالی بزنند و به ارائه‌ی گزارشات رفع تکلیفانه اکتفا نمایند.
پیمانکاران مسئولیت ناپذیری را با صرف بیت‌المال وارد پروژه‌ها می‌کنند تا به جای آبادی، تخریب کنند و خاطر شهروندان را بیازارند.
 قریب به هفت ماه است پیمانکار آب و فاضلاب کوچه و خیابان‌های این شهر و بطور مصداقی کوچه‌ی شهید ارجمند و خیابان پست قدیم را تخریب کرده و ترمیمش را به امان خدا رها کرده است.
شهروندان زمستان و مشقت‌های آن را پشت سر گذاشتند، ماشین‌های شهرداری برای جمع آوری زباله وارد کوچه نمی‌شوند، آژانس‌ها و تاکسی‌های مسافربری و حتی آمبولانس‌ها از کوچه عبور نمی‌کنند، لاستیک اتومبیل‌های اهالی آسیب دیده است، عبور و مرور سالخورده‌ها، معلولین و کودکان بسیار سخت است اما آب و فاضلاب پاسخش این است که تاکنون ۱۰۵ بار با پیماتکار تماس گرفتیم و پای کار نمی‌آید. ضعف و بی خیالی از این بالاتر؟؟؟
و اما شهرداری و شورای شهر که ناظر و مالک معابر می‌باشند با سکوتشان بار دیگر نشان دادند که اشتباهی مسئولیت گرفته‌اند، شهرداری تاکنون هیچ حرکت ملموسی جز مکاتبات معدودی که با فشار شهروندان تهیه شد، انجام ندادند. اعضای شورای شهر هم شومن بازی‌های مضحک را پیشه نمودند، متاسفانه  مدیریت شهری در دهدشت قربانی ضعف و توانایی این افراد است.
نوروز فرا رسیده است ولی کیفیت دید و بازدیدهای سنتی و زیبایی بهار توسط مدیران فشل شهری ذبح شده است.
در پایان اما؛
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله‌ی من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است


------------------------------
جمیله سادات کشاورز
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین تانگو
Iran, Islamic Republic of
قدرت یک شهردار بهدقدرت شوری و قدرت شوری به قدرت رای دهندگان واعتماد مردم بستگی دارد گاهی موقع شهردار بالاخص در استان ما وظیفه ذاتی خود را فراموش میکند وبه وظیفه لفظی که اشاعه برتری طلبی قوم وقبیله خود است روی می اورد ...شوری و تخصصش و شهردار ومدیریتش به چگونگی جلسات جهت انجامی با بهترین سرانجام بستگی دارد یک شورای کنجکاو مانند بچه ای نی ماند که برای اموختن ها به همهوچیز نگاه می کند اما .ما باید بخواهیم تا به خواسته های خود برسیم نه ناخواسته ، وبدون هیچ گونهداحساسی مانند رهگذری باشیم که از این شورا وشهردار به شوری وشهردار دیگری بپریم ................)
دهه شصت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت با این متن
ولی مگه اینا با صدای مردم به خودشون بیان.
شهر دهدشت اصلا شهرداری نداره
Iran, Islamic Republic of
شهروند محترم این رویه نادرست سال هاست گریبانگیر شهر ما شده که پیمانکاران در آخر گروگانگیری می کنند ترمیم نهایی منوط به تایید و پرداخت صورت وضعیت، چاره ای نیست
Iran, Islamic Republic of
خیابان امام خمینی جنوبی وسط شهر چند وقته ک کنده کاری شده
رضا
Iran, Islamic Republic of
فقط میگویند اعتبار نیست...مبالغ بابت پایان کار و ممیزی و عوارضی که به حساب شهرداری میرود کجا کار می شود...به ولا در شهرداری دهدشت ...اصلا شهر را به امون خدا رها کردند ...شورایی که در انتخابات برای اخذ رای پول میدهد و هزینه میلیاردی میکند شورا نیست ... اخ و بخت دهدشت بی صحاب و بی نماینده
Iran, Islamic Republic of
درود بر خبرنگاران صدیق و وظیفه شناس
پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و جهاد تبیین تحرکاتی را در بین برخی مجلسیان ...
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
1