کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی؛

داد مردم دهدشت از کنده‌کاری‌های رها شده / دهدشت قربانی مدیرانِ اشتباهی!

20 اسفند 1400 ساعت 15:49

قریب به هفت ماه است پیمانکار آب و فاضلاب کوچه و خیابان‌های این شهر و به طور مصداقی کوچه‌ی شهید ارجمند و خیابان پست قدیم را تخریب کرده و ترمیمش را به امان خدا رها کرده است.


نوروز ۱۴۰۱ نزدیک است اما در یک دهه‌ی گذشته مدیریت شهری دهدشت نتوانسته است خدمات در خور شأن و مقبولی از خود ارائه دهد، کارهای انگشت شماری هم که صورت گرفته است، فعل و انفعالاتی است که به تدریج و خواسته یا ناخواسته در طول سال‌های گذشته باید انجام می‌شد.
شوربختانه باید گفت مطالبات مردم دهدشت در شروع سده‌ی جدید اما هنوز آسفالت کوچه و خیابان‌هاست و این مسئله مایه‌ی تأسف و تأمل است.
اداره‌ی آب و فاضلاب شهرستان کهگیلویه با بی توجهی، ضعف و بی مسئولیتی مدیرانش اولین مقصر چاله‌ها و کنده کاری‌های این شهر است. تواضع و قناعت مردم و مشکلات روزمره‌ی آنها باعث شده است بسیاری از این مدیران خود را به بی خیالی بزنند و به ارائه‌ی گزارشات رفع تکلیفانه اکتفا نمایند.
پیمانکاران مسئولیت ناپذیری را با صرف بیت‌المال وارد پروژه‌ها می‌کنند تا به جای آبادی، تخریب کنند و خاطر شهروندان را بیازارند.
 قریب به هفت ماه است پیمانکار آب و فاضلاب کوچه و خیابان‌های این شهر و بطور مصداقی کوچه‌ی شهید ارجمند و خیابان پست قدیم را تخریب کرده و ترمیمش را به امان خدا رها کرده است.
شهروندان زمستان و مشقت‌های آن را پشت سر گذاشتند، ماشین‌های شهرداری برای جمع آوری زباله وارد کوچه نمی‌شوند، آژانس‌ها و تاکسی‌های مسافربری و حتی آمبولانس‌ها از کوچه عبور نمی‌کنند، لاستیک اتومبیل‌های اهالی آسیب دیده است، عبور و مرور سالخورده‌ها، معلولین و کودکان بسیار سخت است اما آب و فاضلاب پاسخش این است که تاکنون ۱۰۵ بار با پیماتکار تماس گرفتیم و پای کار نمی‌آید. ضعف و بی خیالی از این بالاتر؟؟؟
و اما شهرداری و شورای شهر که ناظر و مالک معابر می‌باشند با سکوتشان بار دیگر نشان دادند که اشتباهی مسئولیت گرفته‌اند، شهرداری تاکنون هیچ حرکت ملموسی جز مکاتبات معدودی که با فشار شهروندان تهیه شد، انجام ندادند. اعضای شورای شهر هم شومن بازی‌های مضحک را پیشه نمودند، متاسفانه  مدیریت شهری در دهدشت قربانی ضعف و توانایی این افراد است.
نوروز فرا رسیده است ولی کیفیت دید و بازدیدهای سنتی و زیبایی بهار توسط مدیران فشل شهری ذبح شده است.
در پایان اما؛
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله‌ی من
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است


------------------------------
جمیله سادات کشاورز
 


کد مطلب: 445684

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/445684/مردم-دهدشت-کنده-کاری-های-رها-شده-قربانی-مدیران-اشتباهی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1