تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۴۳۵۶۶۳
متن ارسالی؛

پرواز"حاج جلال" ازکلایه به سوی دهدشت برای آبادانی/دهدشت تورا می خواند

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پرواز"حاج جلال" ازکلایه به سوی دهدشت برای آبادانی/دهدشت تورا می خواند
کبنا ؛خداوند باری تعالی در آیه ۲۶ آل عمران چه زیبا می فرمایند:
تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ
هر کس را بخواهی عزت می دهی و هر که را بخواهی خوار می کنی؛
در واپسین روزهای تنور داغ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در همه جا و بخصوص حوزه کهگیلویه بزرگ پر شور و شوق، کاندیداها در حال فعالیت و تلاش برای پیروزی خویش هستند و از ثانیه ای جهت فعالیت کسب رای بیشتر دریغ نمی کنند ولی در این میان یکی از کاندیداهای شورای شهر دهدشت در روستای کلایه سفلی چراغ دیگری از امکانات ورزشی و تفریحی این روستا رو با قیچی کردن روبان، روشن کرده است.
آری اینجاست که معنای واقعی خدمت صادقانه خود را نشان می دهد؛ در این روز که هر کس به فکر جمع کردن آرای صندوق خویش هست سید جلال داورپناه دهیار افتخاری روستای کلایه سفلی به فکر آسایش و رفاه بانوان این روستاست و با اتمام پروژه پارک پیاده روی برای بانوان روستا و افتتاح آن بهترین هدیه را به مناسبت  روز دختر و میلاد حضرت معصومه (س) به بانوان این روستا تقدیم نمود.
ما جوانان روستای کلایه می دانیم دهیار افتخاری به چه معناست که یک نفر از جوانان این منطقه باعث افتخار همه اهالی این منطقه شده است.
این امر نه تنها در این حوزه بلکه در استانی که مرکز استان تا شهرهایش اهمیتی به پارک بانوان نداده و حتی بخش های عظیمی از کشور، روستای کلایه را زبانزد عام و خاص نموده است تا جایی که هر شخص که از این روستا عبور می کند باورش نمی شود که یک روستا در این استان اینچنین پیشرفت کرده باشد، آنچنانکه حتی شهرهای ما از لحاظ ورودی از روستای ما عقب مانده تر باشند.
روزی که مردم ما شورای شهر را انتخاب کردند و رای اعتماد دادند با مشاوره مردم روستا جناب سید جلال داورپناه را بعنوان دهیار انتخاب کردند که از آن روز تا کنون چراغ های روستا یکی بعد از دیگری روشن شد و حال حاضر کلایه سفلی تبدیل به الماس زرینی در این استان بدل شده‌ است.
با رصد کردن اخبار این روزهای شهر دهدشت میبینیم که مردم شریف و نجیب شهر دهدشت ندای سید جلال داورپناه را سر می دهند و منتطر نشستن وی در ۲۸ خرداد ماه به عنوان عضو شورای شهر دهدشت هستند تا مبلمان شهری دهدشت را به آنچه که لیاقت دارد برساند،
ضمن تبریک پیشاپیش به مردم شریف شهر دهدشت امیدواری ها به آینده دهدشت بیشتر شده است و ما هم خوشحال و امیدوار هستیم که ورودی ها و معضلات شهری دهدشت که یک عمر با وعده های تکراری لاینحل باقی مانده اند با تلاش ها و عملکرد فوق العاده دکتر داورپناه به سامان برسند، چرا که قرار است چراغ های شهر دهدشت نیز همانند روستای ما روشن و روشنایی به این شهر زیبای خفته به فضل الهی بازگردد.
انشاءالله
------------------------------------------------------
عموم بانوان و جوانان روستای کلایه سفلی
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به شیوع کرونا و پیک پنجم و فراهم نبودن شرایط ، کمیسیون ...
دو خلیفه در یک اقلیم

دو خلیفه در یک اقلیم

تحلیلگران بر این باورند که بدون شک با روی‌کارآمدن طالبان، افغانستان به بهشتی برای رشد ...
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
1