تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۳۴۷۶۷
در میان اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟

ستاد در ستاد

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ستاد در ستاد
کبنا ؛در میان اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟ این همه ستاد برای یک نامزد انقلابی که شعار اصلی وی وحدت و انسجام در جامعه است برای چیست؟ آیا اصولگرایان از تفاهم و رسیدن به یک اجماع بر روی یک موضوع ساده یعنی تشکیل ستاد انتخاباتی ناتوان هستند؟ نظم و ترتیب سازمانی اصولگرایان استان و یا حرمت گذاری به بزرگان این جریان کجاست؟ و آیا از اساس سیاست این جریان بر پراکندگی و تکثر زیاد در مقوله ستاد می‌باشد؟
 این سؤالات ساده این روزها در ذهن اکثر قریب به اتفاق مردم استان شکل گرفته است و نه تنها جوابی در کار نیست که روزانه شاهد افزایش ستاد و اعلام حکم و ابلاغ‌های جدید برای نیروهای مختلف در قالب رئیس ستاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد هستیم. ستادهایی با عناوین مختلف به همراه مسئولینی با کارنامه‌های مربوط و نامربوط که در میان آنها افراد غیر سیاسی و ضعیف و حتی پر ایراد نیز دیده می‌شود. سید ابراهیم رئیسی در روز ثبت نام در وزارت کشور تاکید کرد که قصد راه اندازی هیچ ستاد انتخاباتی را ندارد و شعار «هر خانه یک ستاد» را مطرح کرد. شعاری که ظاهراً مورد پذیرش در کهگیلویه و بویراحمد نبوده است و رقابتی شدید بر سر راه اندازی ستاد به راه افتاده است و حجم وسیعی از اخبار و گزارشات رسانه‌های استان به درج و ارائه خبر معرفی روسای ستادهای مختلف رئیسی اختصاص پیدا کرده است. با وجود آغاز رسمی فعالیت تبلیغات انتخاباتی هنوز هیچ حکم قطعی در تهران حول موضوع ستاد واحد در استان صادر نشده است و احکامی که تاکنون برای افراد در استان صادر شده است بعضاً از مراکزی بی نام و نشان و برخی افرادی است که هیچ شناخت قبلی از آنها در عرصه سیاسی کشور وجود ندارد.
 این حد از رقابت بر روی یک موضوع ساده برای نامزدی که نیت و شعار اصلی وی حذف این تقابلات و بازی‌های سیاسی است نمی‌تواند صورت خوبی در افکار عمومی داشته باشد و تا همین جا نیز واکنش تند افکار عمومی را در پی داشته است و این نگرانی شکل گرفته است که اگر نیت از این کارها خیر است پس این همه ستاد برای چیست؟ و آیا نمی‌توان بدون ستاد و یا تجمیع در یک ستاد به کار و تبلیغات پرداخت؟ و اگر هم هدف سهم خواهی است پس در صورت حضور آیت الله رئیسی در مسند ریاست جمهوری و بر عهده گرفتن ریاست دولت تقسیم مدیریت‌ها و کار بین این افراد و گروه‌ها چگونه خواهد بود؟. ضمن آن که هر صاحب حکمی در این ستادها از همین اینک خود را مدعی می‌داند و فردا هم با هر اتفاقی طلبکارانه به واسطه یک حکم ساده مدعی خواهد بود و این موضوع کار را در استان سخت خواهد کرد. بهتر آن است تا دیر نشده است بزرگان اصولگرایی استان برای این موضوع که در حال تبدیل شدن به یک بحران است چاره اندیشی جدی و عملی نمایند و شان و حرمت ستاد و نامزد مورد نظر را حفظ نمایند و اولاً از این اندازه پراکندگی جلوگیری کنند و در ثانی افراد خوشنام و موجه را در این مسئولیت انتخاب کنند چرا که جز چند مورد محدود بقیه موارد نه تنها شرایط این جایگاه را ندارند که از همین ابتدا سبب برانگیختن حساسیت‌ها شده‌اند. اگر قرار بر راه اندازی دفاتر فیزیکی برای این ستادها باشد باید منتظر تعطیلی بازار و کسب و کار و اجاره اکثر فضاها برای ستادهای مختلف باشیم. ستادهایی که نیروهای عضو کمیته‌های آنها در موارد بسیاری مشترک و دارای چندین حکم از چند ستاد مختلف هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
فراگرفتن زبان چینی خیلی‌ خیلی راحت تر از یاد گرفتن اسامی مسئولین ستاد های آقای رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد است
هر روز یک رییس ستاد
هر روز یک نام
هر روز یک فرد
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
1