تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۴۳۰۷۵۹
یادداشت ارسالی؛

پاسخی به مطلب؛ «سیده فریبا حسینی‌»

۱۳۸
۱۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به مطلب؛ «سیده فریبا حسینی‌»
کبنا ؛آیا تفکر معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به تفکر مادر ناصرالدین شاه قاجار شباهت دارد؟
 بعد از مطالعه یادداشت سرشار از کینه‌توزی، تفکرات قاجاری، وحدت‌ستیزی و... سرکار خانم سیده فریبا حسینی (معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد) که با به بازی گرفتن احساسات پاک مردم، با هدف کسب منافع شخص، و پهن بودن سفره نان و نامش، اما با ایجاد انشقاق و تفرقه جغرافیایی و قومیتی نگارش شده بود، واجب دیدم پاسخی به نویسنده‌ی فرافکنی بدهم که به جای پاسخگویی و ارائه گزارش عملکرد خود در آموزش و پرورش، نحوه استخدام و طی کردن مراحل ترقی، این روزها به دلیل ترس از دست دادن جایگاهی که ثابت کرد لیاقت و شایستگیان را تا به امروز نداشته است و همزمان بازیچه‌ی افکار نادرست و قاجاری بعضی سیاسیون پشت‌پرده‌یِ قدرت‌طلب شده است.
 خانم مهندس حسینی! قبل از هر چیز اولین توصیه داشته باشم که عشق و علاقه به روی آنتن بودن (رسانه) و نیز دلبستگی و عشق به قدرت و جایگاه‌های شغلی نباید سبب انتشار دروغ‌ها و بازی با احساسات مردمی گردد که بافت عشیره‌ای و ایلیاتی دارند و سال‌ها از حقوق خود محروم بوده‌اند. و بدانید منصب‌ها عقد دائم با نخبگان جامعه نیز نبسته‌اند شما که جای خود دارید!! و شاید این واکنش‌های احساسی و هیجان زدگی و انداختن آتش تفرقه در جامعه برای منافع شخصی باعث بدنامی جامعه زنان شده تا گناه شما به پای زنان شایسته و ارزشمند در طول تاریخ نوشته شود و همیشه شاهد مظلومیت جامعه زنان باشیم.
 خواهر گرامی، خدمت جنابعالی و نیز مردم مظلوم، محروم اما شریف و نجیب بویراحمد، دنا و مارگون عرض می‌نمایم که نقد عالمانه، منصفانه و شجاعانه‌ی اصحاب قدرت، بویژه جریان ندای وحدت و شخص مهدی روشنفکر واجب شرعی و عقلی می‌باشد و جناب آقای دکتر مهدی روشنفکر باید پاسخگوی عملکرد خویش در مجلس باشد. و البته جناب دکتر روشنفکر باید پاسخگوی مطالبات آموزشی و پرورشی مردم و فرهنگیان دلسوزی باشد که با مدیریت ضعیف امثال جنابعالی در طی سال‌های اخیر به آن مطالبات پاسخی داده نشده است و دانش آموزانی که در این برهه آموزش مجازی، والدین فهمیده‌اند امثال شما با سوار کردن حاشیه‌های سیاسی بر متن آموزش و تربیت چه خطایی در برابر انان مرتکب شده‌اید.
 بنابراین خانم مهندس! دومین توصیه را خدمت جنابعالی اعلام می‌نمایم که به جای سوگواری ظاهری و تقسیم بندی جاهلانه سیاسی برای بویراحمد، پاسخگوی عملکرد خود در معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد باشید و بگویید دقیقاً چه دستاوردی برای آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد داشته‌اید؟ که همان افراد اصیل و شرافتمندی که احساس می‌کنید با این مطلب تهی از اندیشه و انصاف، آن‌ها را اسیر و آلت دست خود کرده‌اید در فضای حقیقی و مجازی، این حرکت شما و این تقسیم بندی جاهلانه را توبیخ و سرزنش می‌کنند. 
 و اما بعد ...
  خواهر گرامی، شما به عنوان منتشرکننده و کسانی که پشت پرده، آن یادداشت تفرقه‌افکنانه، اغراق‌آمیز و فاقد سند را نگاشته‌اند و شما را بازیچه دست خویش قرار داده‌اند تا آن مطلب را به نام خویش منتشر کنید و برای اینکه مردم از نفاق پشت این موضوع اطلاعی پیدا نکنند به تفرقه افکنی دامن زده‌اید بدانید با نفاق و پرده‌دری کردن و کِرکِره‌ی صداقت و مردانگی را پایین کشیدن به جایی نخواهید رسید. و منتظر انتقام دستان نامرئی اما قدرتمند نظام هستی باشید هم برای شما و هم برای جماعت پشت پرده عرض می‌نمایم که معلم بودن را از آن جهت شغل انبیا معرفی نمودند که یک معلم قبل از آموزش بشر برای داشتن یک زندگی آسان، باید بشر را برای شرافتمندانه زیستن آموزش دهد و تربیت نماید. پس جنبه‌ی پرورشی و تربیتی باید از بُعد آموزشی پیشی بگیرد و به همین دلیل شاهد ماندگاری میرزا ابوالحسن حسینی و امثالهم در تاریخ آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشیم؛ زیرا رفتار و گفتار آن بزرگ‌مردان بوی ناب فرهیختگی می‌داد و هیچ‌گاه اخلاق، عشق به مردم، عزت و سربلندی استان را قربانی زیاده‌خواهی و منصب‌های پَستِ ناچیز و زودگذر دنیا نکردند. در حقیقت نسل میرزا ابوالحسن حسینی‌ها به فرهنگیان این پیام را دادند که ما برای وصل کردن و سربلندی این دیار آمدیم نی برای فصل کردن!! و براستی چه شد و مردم و نظام اموزشی، کفاره کدامین گناه را باید می‌پرداختند که از میرزا ابوالحسن حسینی نیک‌ها نزول که نه!! بلکه سقوط ازاد کرده‌ایم و به امثال شما رسیده‌ایم؟! قطعاً این سیر نزول و سقوط نظام اموزشی را باید در عملکرد فاجعه بار الازنگی‌های فضای اموزشی (گزینش فله‌ای بدون شایسته‌سالاری) جست‌جو کرد که برخی افراد ناتوان و ضعیف را چگونه و چرا یک شبه و بدون در نظر گرفتن ظرفیت و توانایی بالا کشیده‌اند؟ که دیگر تحت هیچ شرایطی پایین آمدن برایشان هضم شدنی نیست امان از کم ظرفیتی!!
  خانم مهندس حسینی، کاش شما آلت دست افراد پشت‌پرده و ترسوهای سیاسی قرار نمی‌گرفتید که در طول تاریخ در بزنگاههای حساس به دلیل ترس و منفعت طلبی به قول مرحوم هاشمی (ره)، چوب حراج به آب و خاک و ... این سرزمین خواهند زد و با پاشیدن بذر فتنه‌ی جغرافیایی، قومیتی، تفرقه‌افکنی تنها بخاطر عطش جاه‌طلبی و ترس از دست دادن جایگاه بادآورده یک‌شبه خود در آموزش و پرورش، ثابت نمودید که با توجه به تخصص و توانایی شما و مدرک کارشناسی کشاورزی در پاشیدن بذر فتنه مهارت خاص دارید!!
  خانم مهندس حسینی، اگر چه بی‌شک امروز شخصیتی نزدیک به امیرکبیر در هیچ کجای ایران پیدا نمی‌شود و ما نیز ادعای کوچکترین شباهتی به امیرکبیر نمی‌کنیم اما از خود شما می‌پرسم آیا در وجود شما خواهر گرامی، رگه‌هایی نزدیک به شخصیت ملک جهان خانم معروف به مهد علیا مادر ناصرالدین شاه و مسبب قتل امیرکبیر مشاهده می‌شود!؟ و آن شباهت ایا تفرقه‌افکنی با هدف جاه‌طلبی و غرور کاذب شما می‌باشد؟ پس سومین توصیه را اعلام می‌نمایم که اگر اینگونه می‌باشد و خود را اصلاح نکنید روزی روزگاری به دلیل دار مکافات بودن دنیا، روزگارتان هر روز بدتر از دیروز خواهد شد پس از شما که متولد سال انقلاب می‌باشید تقاضا دارم در افکار و درون خود انقلاب کنید تا شاهد خشکیدن رگه‌های کینه، تفرقه و ریاست‌طلبی در افکار و درون شما باشیم؛ در غیراینصورت روزی خواهد رسید که به قول شاملو چنان به زندگی بنشینی که هیچکس اینگونه فجیع به کشتن خویش برنخواسته است.
 خانم مهندس حسینی؛ ملک جهان خانم، مادر ناصرالدین شاه تنها به دلیل زیاده‌خواهی، خودبرتربینی و حمایت اطرافیان پشت‌پرده، آن تاریخ ننگین را رقم زد و قرن‌ها ایران را دچار عقب‌ماندگی کرد و فرصت توسعه و تحول را از ایران گرفت. ملک جهان خانم، سیاستمدار قهاری بود که بازیچه‌ی دست اطرافیان و زیاده‌خواهی خویش قرار گرفت، و به دامادش امیر کبیر با آن عظمتش نیز رحم نکرد شما که جای خود دارید و هنوز با الفبای سیاست نیز آشنایی ندارید و ما مردم نیز فرسنگ‌ها از امیرکبیر فاصله داریم!
 خانم مهندس حسینی؛ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که چگونگی استخدام شما در آموزش و پرورش و دبیری تربیت بدنی با توجه به داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی کشاورزی، مملو از ابهام است! و در سیاست نیز کارنامه‌ی تاسف‌باری از چرخش‌ها و لرزش‌ها شوک آور داشته‌اید! و برای همه مردم بویراحمد امروز سؤال است آیا این تغییر جبهه‌ها صحت دارد؟ و اگر صحت دارد آیا برای تدوام سفره نام و نان خود، از انسان دو نبش سیاسی به انسان سه و در نهایت چهار نبش سیاسی تغییر شخصیت داده‌اید؟
 حتی عده‌ای این مطلب شما را نوعی خودشیرینی برای حضور در انتخابات شورا می‌دانند و عده‌ای نیز می گویند از دوشنبه گذشته که از جلسه بزرگ منطقه بابکان، جلیل و دشتروم با دکتر روشنفکر در روز جمعه با خبر شدید برای جوسازی و خسارت به آن جلسه و ایجاد انشقاق در ندای وحدت، این مطلب را یک روز قبل از برگزاری جلسه نوشته و دست شما دادند تا آن را انتشار دهید.
 و توصیه‌ی آخر اینجانب به شما مدیرِ نهاد انسان‌ساز اما با اندیشه فرصت سوز، این می‌باشد که قبل از کُلی‌گویی و قضاوت فاقد سند در مورد عملکرد دیگران، عملکرد خود را بصورت مستند در معرض قضاوت اطرافیان قرار دهید. همچنین از نهادهای نظارتی و دستگاههای امنیتی درخواست می‌کنیم اگر ادعای شما مستند اثبات نگردد، با شما برخورد قانونی داشته‌باشند. و امروز می‌فهمم چرا فرهنگیان متخصص و دلسوز نظام آموزشی گاهاً بی انگیزه و دلسرد شده‌اند و بچه‌های مردم به این روزگار فلاکت بار آموزشی گرفتار شده‌اند در یک مطلب جداگانه حتماً از منظر روانشناختی سیاسی و اجتماعی به تحلیل تخصصی روانشناختی شما خواهیم پرداخت.
در پایان قضاوت در مورد تفکر عملکرد مهدی روشنفکر در انتصابات را به اصالت، نجابت و شرافت مردم بویراحمد، دنا و مارگون می‌سپاریم آنهم روشنفکری که حتی به گفته برخی منتقدان، مرزبندی جغرافیای گرمسیر و سردسیر و بومی و غیر بومی بودن مدیران استانی برای ایشان شبیه طنز است چه برسد به انتصابات طایفه‌ای درون بویراحمد و دنا!!
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اقای جهانبین عزیز از قسم حضرت عباس باور کنیم
یا دم خروس!!!!انصافا تغییرات مدیرتی در بویراحمد را نگاه
کن،بعد قضاوت کن که حرفهای خانم حسینی درست نیست
Iran, Islamic Republic of
حرف حق زده بالای ده بیانیه بر علیه یه حرف حق تا الان زده شده بیش از این خودتون را خار نکنین
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اقای جهانبین عزیز از قسم حضرت عباس باور کنیم
یا دم خروس!!!!انصافا تغییرات مدیرتی در بویراحمد را نگاه
کن،بعد قضاوت کن که حرفهای خانم حسینی درست نیست
حقگو
Iran, Islamic Republic of
خودتم نمی دونی چی نوشتی.
این بانو داغ سختی گذاشته روی دلتون
میثم
Iran, Islamic Republic of
بعضی وقتا انصاف رعایت بشه هم بد نیست،، این خانم چرا وقتی فهمید قراره بعد چند سال عزل بشه شروع کرد به قولا افشاگری،،، ایشون اگه حرفاش واقعیت داشت موقعی که خطری متوجه برکناری نمیشد این حرفا رو میزد،،، بعدشم به این خانم بگید پست های اداری موروثی نیست که شما فکر انتظار تا اخر عمر اونجا باشی،،
Iran, Islamic Republic of
واقعا خیلی خندیدم میدونی این خانم کجا داره میسوزه دکتر روشنفکر بدجور سوزاند ایشون از اون جا داره میسوزه
Iran, Islamic Republic of
😁😂🤣🤣🤣🤣
Canada
اون موقع زارع بود همش به فکر مردم لوداب مارگون بود الان خانم حرفی درستی میزنن نماینده جدید نباید فرقی بین بویراحمد سفلی و علیا بیندازه
Iran, Islamic Republic of
ما که ندیدیم تا الان دکتر روشنفکر فرقی بین سفلی وعلیا گذاشته باشه ۸ سال زارع نماینده بود ما یه بار ایشون ندیدیم به جز فاتحه خوانی ها 😅
دیوار کوتاه
Iran, Islamic Republic of
تی خدا بی
Iran, Islamic Republic of
متنی که ب اسمت زنه داخل سایت ایتری هم سرش بخونی و خلاصه بگی؟؟🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
با ایی گپل نیتری آتشی ک محل سوخته خاموش کنی!!!
نیازه زمان داری سی فراموشی
Iran, Islamic Republic of
سی جمله نوشتنش
Iran, Islamic Republic of


مگه
سوخته😂🤣🤣
عشایر
Iran, Islamic Republic of
آرام باشید سیاسیون ندای وحدت خانم حسینی و امثالهم تفکر دو دستگی را در این مدت اندک بخوبی حس کرده ایم شما تاب اوریتون بسیار پایین از دو سطر اولتون بخوبی مشخص است روشنفکر اگر می‌خواهد به نتیجه برسد حرکت‌های نوبهار خوب بررسی کند شاید دکتر واقعا در جریان بعضی موضوعات نباشد
Iran, Islamic Republic of
هزارتا و ایی متن ها بنویسن بزارن کف دستت ک بزنی من سایت باز نیتری جای سوخته نه خوب کنی🤣🤣🤣🤣🤣
شرمانه
Canada
جون ختو یه صندلی معاونتیه سی همه تامرادیل سرش بشینن د نیخوا اینقد توهین کنین و یه خانمی فرهگتونه ایرسونه همین برخوردلتون
عسکر
United States
از نحوه نگارشت معلوم
عسکر.
United States
سلام و دروود بر نویسنده عزیز
مطلب عالی و پر محتوا و دقیق بود...
..
کجات میسوزه
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام خدمت شما بظاهر محترم و به باطن عقده ای واقعا فکر می‌کنید با این حرفهای سبک علم واصالت وغیرت یک ایل را خدشه دار میکنید علم وفرهنگ همان تامرادی ها در کنکور امسال نشانگر آن بود که از70 پذیرفته شده استان 35نفر تامرادی بودند، بسوز ای جان که سوختن داری
دانش
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانبین از ایل سادات امامزاده علی میباشند.
جهت استحضار
قادری
Iran, Islamic Republic of
جون خوم اینگار روشنفکر جومونگ شده و بویر احمد بالا چوسان قدیم.... ککا یه ذره ای فکر کنید
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
اول مشخص کن به توهین کن
Canada
جان خودتون برا پست معاونت خودتون همدیگرو نکشین اخرش گیر یکیتون میاد اینم 3 سال بعدش میخوایین چکار کنین
Iran, Islamic Republic of
درود برخانم حسینی، واقعیات رو گفتی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کل نظرات از از یک نفر هست.عیچکس تفکر این خانم وتهمت این خانم محترمه را قبول نداره
قضاوت با خداست
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز قاضی بودن وقضاوت کردن کار ما انسانها نیست جز اینکه پای منافع شخصی درمیان باشد. دیر دایه دلسوز تر از مادر شدید 16ساله خواب بودید آیا!؟؟؟؟
قضاوت با خداست
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز قاضی بودن وقضاوت کردن کار ما انسانها نیست جز اینکه پای منافع شخصی درمیان باشد. دیر دایه دلسوز تر از مادر شدید 16ساله خواب بودید آیا!؟؟؟؟
جلیل وند
Iran, Islamic Republic of
عین واقعیت رو این بنده خدا گفته شما نگاه کنید/ با هدایت خواه رفته مدیریت جهاد سیسخت با زارع موندگار شد و الان با روشنفکر رفت مدیر کل امور .. اگر این استان صحاب داشته باشه یکی ازش ایشون میپرسه بر چه مبنای اذر فرد مدیر کله در حالی که جایی که بود
فرهنگی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
واقعیتی نبود خانم حسینی تو خودت پر از مشکلی مجرد بودن شما برا معاونت خودش یه مشکل هست آقای دکتر روشنفکر نشون دادن به همه فرق بین مردم استان نمی زارن شما فکر خودتون باشید خانم حسینی
حرف بیخود
Iran, Islamic Republic of
کی تا حالا شما قانونگزار شدی . وقتی سواد کافی برای یک موضوع رو ندارید سکوت کنید شایسته تر هست. توفرهنگی نیستی وگرنه فرهنگی درک درست از مطالب و قوانین دارد. جز توهین کردن در چنته چه دارید؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
اخ تا قیومت که خانم حسینی که اموزش و پرورش را ریخته به هم با اون عملکرد ضیفش داره مطلب اینویسه.صد اخ
تاب
Iran, Islamic Republic of
درست‌ مث ایوب مقیمی در آموزش و پرورش گچساران
😁
یاس
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی احسنت ب کلامت .این دست و پا زدن ها نشان از حقیقت حرفاته که خدا شاهده عین حقیقته.ای کاش ذره ای فارغ از سود و منفعت میدیدم واقایع رو
Iran, Islamic Republic of
خخخخ
پاسخ مسخره ای بود
به جای توضیح درباره عملکرد طایفه گرایانه و منطقه گرایانه نماینده به شخصیت نقاد خانم حسینی حمله کرده است.
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
واقعا حسینی معاون پرورشی بود این هم نتیجه اش
ناشناس بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
خانم ضعفای خودتو پوشش بده فعلا قضاوت ممنوع. دولتی که با نماینده مجلس همسو‌نباشه ،انتظار مار نیست دولت تغییر کنه خدمات روشنفکر بهتر میشه
محمدی
Singapore
این رومان بود یا مقاله سیاسی!!!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خانم حسینی در طول عملکرد چندین ساله خودشون بفرمایند چنتا کار مفید برای آموزش و پرورش انجام دادند ؟ ؟ روی همه را سفید کردند
بعدش باز میگم تنها اشتباه دکتر روشنفکر میدان دادن به امثال...
پاپ
Iran, Islamic Republic of
چ عملکردی
چ کشکی
چ خدماتی
دلش خوش بود معاون اداره کل بود و هست

حالا که میخان ازش بگیرن ناراحته

کلا
آموزش و پرورش
روشنفکر واقعی
Iran, Islamic Republic of
من کاری به این دعوای علیا و سفلی ندارم. اما یکی از این عزیزان در مطلبی نوشته بود که جمعیت سفلی ۷۰ درصد جمعیت شهرستان بویراحمد و دنا است.
این مطلب کاملا اشتباه است.
در حالی که در حدود ۹۰ درصد سفلی در این دور به روشنفکر رای دادند و در حدود ۱۰ درصد هم از علیا و متفرقه، به وی رای دادند در مجموع آرا ایشان ۶۷ هزار رای بود که ۳۸ درصد کل آرا بود.
این یعنی اینکه جمعیت کل سفلی نسبت به علیا در حدود ۳۵ درصد است. لذا اگر علیا یکی شوند، تحت هیچ شرایطی از سفلی فردی قبول نخواهد شد.
لذا توصیه ام به دوستان نزدیک جناب روشنفکر این است که بر طبل علیا و سفلی نکوبند
Iran, Islamic Republic of
احتمالا حسابدار بابک زنجانی خوت بیی که بدبختش کردی
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
انصافا چیزهایی گفتی که دلسوزان تعلیم و تربیت واولیا باید گریه کنند از مدرک و عقده گشایی و....خانم حسینی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کارشناس کشاورزی کجاوپست معاونت تعلیم و تربیت آموزش و پرورش کجا همینه که محصولات کشاورزی عدس وماشک وگندمو...راافت زده .آخ سی پست های فله ای نماینده قبلی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای نگارنده فرموده اید قضاوت به عهده مردم احسن و خیلی خوب از این چند ماه هر چه انتصاب بوده مگه نه از قسمت پایین بوده اینو همه دیگه می دونن و خود تو هم الان این متن را بخ خاطر پست نوشته ای فقط خواستی بینی تو پاک کنی چشمتو هم کور کردی عزیزم
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم حسینی مسیر راه آزاد شده برای تامرادیها ودهدشتیها
Iran, Islamic Republic of
مگه ارثیه بوده که الان باز شده برا ما وتامرادی ها زورت گرفته؟ بخیل
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما که نمی دانید ایشان دکتری تربیت بدنی دارد و ایشان را مهندس خطاب می کنید چگونه اظهار نظر می کنید؟ عملکرد ایشان را باید وزارت آموزش و پرورش ارزیابی کند که از سالهای قبل در جریان عملکردها هستند نه شمایی که بدون اطلاع سخن می گویید.
جهان
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم از فرط پریشان گویی ، ایشان را با کسی دیگر را اشتباه گرفته اید ایشان از سلاله پاک همان میرزا ابوالحسنی هست که شما به نیکی از آن یاد کرده اید ولی ناسپاسی کرده اید
لوداب
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به متن خانم حسینی فقط عملکرد آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد را در چندماهه اخیر بررسی کنید و بصورت شفاف اعلام نمایید که از یکصدنفر جابجایی نیروها و لغو ابلاغها چند نفرشان بویراحمد علیا بوده اند؟
لوداب
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به متن خانم حسینی فقط عملکرد آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد را در چندماهه اخیر بررسی کنید و بصورت شفاف اعلام نمایید که از یکصدنفر جابجایی نیروها و لغو ابلاغها چند نفرشان بویراحمد علیا بوده اند؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
شما که نمی دانید ایشان دکترای تربیت بدنی و تنها متخصصی است که در رشته خود کار میکند و اورا مهندس خطاب می کنید احتمالا با کسی دیگری اشتباه کرفته اید
بویراحمد علیا
Iran, Islamic Republic of
بخدا اگه کرونا نبود تا حالا ده تا از سفلی یها برا پست .ما مردم علیا نظاره گر هستیم نیازی به پست نداریم خداوند به اندازه کافی مال و منال داده که نیازی به ی پست نمی باشد .اتفاقا همین خانم هم رایش مال روشنفکر بود ..و باید درس عبرت برا دیگران باشد ...روشنفکر هم میداند همین یدور هست ....و این هم حق شما سفلی بود .مشکل از روشنفکر نیست .این بنده خدا هم .هرکسی جاش باشه توان و طاقت ی روز مطالبات سفلی را فقط در حد پست ..باقی کارها بماند ...راندارد ..خدواند توان و تحملش بده ......
Iran, Islamic Republic of
ایشان رایش مال آقای وکیلی بود نه روشنفکر وقتی چیزی نمیدونید الکی نگید تازه توی متن نوشته کارشناس کشاورزی نه دکتری ایشون با کارشناس کشاورزی برای تربیت بدنی استخدام شد چند سال اخیر ادامه داد
Iran, Islamic Republic of
خدای بدبخت اسمشه نیار که ایما باهاش بد وابیم، سزاوار جاده اومه گروهتت
باوی،تامرادی
Iran, Islamic Republic of
من خودم تا صد سال به روشنفکر رأی نمی‌دادم فقط به خاطر گنده گویی امثال جنابعالی تا زنده ام به سفلی فقط رای میدم در ضمن نگو یه دوره که همون بیست هزار رای زارع هم که همش تامرادی بود برگرده ،نمیخواد بگی مال و منال هر چی زمین هم داشتیت ازتون خریدن ..
سپیدار مظلوم
Iran, Islamic Republic of
وقتی که کارشناس کشاکرزی باشی و در آموزش وپروشی استخدام شوی که شغل انبیاست باید هم چنین تفکر بیهوده ومنسوخی داشته بتشی
متاسفم واقع برای شما
ما مردم بویراحمد شما را نمیبخشیم چون حق الناس قابل بخشش نیست...
مارگون
Iran, Islamic Republic of
ایشان از سلاله ارزشمند حاج ابوالحسن حسینی می باشند وکه شما به نیکی از او یاد کرده اید لیکن چون مطلب ایشان به حق و به موقع برای جلوگیری از نفاق بویراحمد علیا و سفلی و دعوت به وحدت بیان شده است بجای نقد مطلب ، لب به توهین و تهدید نویسنده مطلب نموده اید. بجای این توهین ها، در جواب ایشان، عملکرد ارائه دهید.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برات جناب مستعار جهان نبین
خانم حسینی درست گفتن
اصلا پرونده خانم حسبنی کی داده دست شما ک از کجا اومده وبه کجا رسیده
نقد منصفانه
امیدی
Indonesia
دورد
خانم حسینی غرق در احساسات شدند متاسفانه ، ایشون قطعا به خطای خودش پی برده است
علیپور
Indonesia
دورد بر جناب روشنفکر ایشان از پاکدست ترین سیاسیون استان هستند و دارند بدور از هر حواشی شب و روز پیگیر مشکلات مردم بویراحمد هستند با این حواشی نگذارید این مرد دلسوز با غرق در حواشی بسوزد
علیا
Iran, Islamic Republic of
تاکنون هر گونه بیانیه در جواب خانم دکتر حسینی داده اید فقط توهین و تهدید شخصیت ایشان از روی غرض بوده است ، هیچکدام منطقی و مستدل پاسخ ایشان را نداده اید.
آرش
Indonesia
درود بر دکتر روشنفکر
با توهین و تهمت های امثال حسینی خدشه ای به فعالیت های جهادی دکتر روشنفکر خللی وارد نخواهد شد
رضا
Iran, Islamic Republic of
به نظرم نیازی به پاسخ این خانم نبود.یه حرفی ولی زد
جلیلی
Indonesia
دوستان چرا اسیر حواشی فضای مجازی میشوید ای کاش یکبار با دکتر روشنفکر این فرد پاکدست و شریف برخوردی داشته باشید ایشان فرزند بویراحمد هست احترام ایشان واجب است
مومنی
Indonesia
دکتر روشنفکر از باصداقت ترین و دلسوزترین سیاسیون این استان می باشد کاش بدانید نه خودشان نه خانوده اشان هیچ سو استفاده ای از این جریان و این جایگاه نداشته جز دلسوزی برای مردم بر روی سفره پاک بزرگ شده اند
Canada
تا اوجایی که ما میدونیم جهانبینا با دکترو روشنفکر نبودن طرفدار زارع بودن الان نمیخواد که خودتو به دکتر روشنفکر بچوسپونید دست به قلم بشی ..
خلیلی
Indonesia
باتوجه به شرایط فلاکت بار اقتصادی این مملکت بدور از هرگونه حواشی جناب روشنفکر فراتر از انتظارات عمل کرده اند
عسکر پور
Indonesia
دکتر روشنفکر را بعد از انتخابات ملاقات کردم واقعا انسانی شریف بودند و تمام این اتهامات جز تخریب این شخصیت چیزی نیست
قاسمی
Indonesia
خدارو گواه میگیرم روشنفکر جز خدمت و پاکدستی برای مردم بویراحمد تا الان دور از حواشی کار کرده اند
قاسمی
Indonesia
خدارو گواه میگیرم روشنفکر جز خدمت و پاکدستی برای مردم بویراحمد تا الان دور از حواشی کار کرده اند
نیکبخت
Indonesia
عزیزان چه بدعت شومی است که انسان های پاکدست را اینگونه تخریب میکنید اقای روشنفکر فراتر از انتظارت ظاهر شده اند از نمایندگان شاخص مجلس هستند ایشان
دانش
Indonesia
دوست عزیز ، به نظر اینجانب متنی که این خانم منتشر کرده اند خلاصه شده ای از یک سناریوی اجتماعی است که گروهی ذینفع سالهاست در این حوزه در خفا تدارک دیده و با پشتوانه قوی مالی و تبلیغی و حتی سیاسی انتشار می دهند ، ما تمام اندیشمندان و متفکرین و اهالی نظر را دعوت می کنیم تحقیقی نه نظری و منصفانه قضاوت کنند چه کسانی و چه جماعتی و چه محدوده جغرافیایی از امکانات این حوزه برخوردار است و این برخورداری چه اندازه با عدالت و انصاف هم خوانی دارد، و چه کسانی مروج این اندیشه علیا و سفلی در طول این سالها بوده اند و از کیسه این مردم و حق این مردم هزینه کرده اند. همان محدوده جغرافیایی که توپ را به ناحق در زمینشان انداخته اند ۷۰درصد جمعیت این استان را دارند و درصد تحصیلکردگان آنان هم به همین نسبت است برنگردیم به در همین حال حاضر انصاف دهید چند در صد از مسئولیت های اجرایی این حوزه را در دست دارند، منابع و تسهیلات و صنایع و پیمان کاری ها و!! همینطور، چگونه است که این همه به چشم نیامده و چند تا انتصاب در سطح شهرستان و کارشناس شهرستانی این همه هیاهو به پا کرده، بیایید صداقت پیشه کنیم که صداقت پیشه ها جاودانند، گذشته و عملکرد و رفتار فردی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و اخلاقی نماینده محترم مردم روشن و در دسترس است و صداقت پیشگی و خرد ورزی و پاک دستی وی به اضافه کارنامه سراسر با افتخار و درخشانش برای هیچ با انصافی قابل انکار نیست، و در نهایت بیایید در فضای آرام و بی حاشیه انتقاد کنیم و رعایت انصاف داشته باشیم، (ابراهیم دانش )
مربی تربیت بدنی
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع پور جواب دهد و از جه می ترسد و در طول یک سال یک ماه سر کار نیامده و از آقای باختر سوال کنید و دوم ورزش تعطیل و مسابقات تعطیل ، مدارس خالی از وسیله ورزشی . مربیان ناراضی . درس تربیت بدنی در مدارس تعطیل . بهداشت در ندارس تعطیل . همه فعالیت ها تعطیل . مربیان ورزش از اداره کل و معاون تربیت بدنی ول کردند و بی انگیزه ، درگیری روزانه در معاونت . تعطیلی استخر و سالن های ورزشی . نداشتن برنامه در این زنان از سال . فقط به دنبال تهمت و شکایت بر علیه کارمندان است و مدیرکل هم سکوت و گواه این قضایا اول خدا و دوم حراست و ارزیابی و کارکنان اداره کل . خدایی حداقل غیبت های او را بزنید چون حقوقی که می گیرد حرام است.
سيد
Iran, Islamic Republic of
افرين برخانم حسيني. كاملن درست است. روشنفكر در حد بويراحمد نيست
Iran, Islamic Republic of
وجنابعالی هم در حد حتی اسم دکتر روشنفکر بیاری نیسی،
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم حرف و سخن خانم دکتر حسینی در دل همه مردم بویراحمد علیا بوده و از صمیم قلب از ایشان تشکر میکنیم که بسیار شفاف سازی کردن و جوری شده که الان بعد از سخن ایشان در گوشه و کنار این دیار واسه مردم علیا جا افتاده که چه ضلمی در حقشان داره میشه ولی به یاری خدا در اینده جبران میشه.
Iran, Islamic Republic of
اصلا حرف همه علیا نیست، حداقل از طرف من حرف نزن،مگه ما خودمون زبون نداریم که تو داری حرف میزنی؟
Iran, Islamic Republic of
نکنه شما با این ضلم نوشتنت انتظار داری بشی معاون؟
عابدی
Indonesia
دوستان یک نظر به اتفاقات و فعالیت های جناب روشنفکر بیندازید خوشبختانه ایشان فراتر از شرایط اقتصادی دولت عملکرد مثبتی داشته اند
حمیده
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم دکتر حسینی. اگه شورا ثبت نکرد چگونه می خواهید جواب دهید؟ چرا طاقت یک انتقاد و توصیه را ندارید. بجای این تهمت ها نقد رابررسی و مشکلات را حل کنبد
دولت آبادی
Iran, Islamic Republic of
بسیار متین، باحوصله وبی حاشیه جواب یه گروه فتنه که پشت سیده خانم مخفی شده اند را دادید جناب جهانبین، اگر 100 تا سیده خانم داشته باشیم و99 تا از اونا پست بگیرند ویکی از اونا به دلیل بی لیاقتی پستی دریافت نکردند، اون یکی وامونده میزنه رو تبل و99 تای دیگه هم پشت سرش باهاش همصدا میشن، امثال شماها همچین آدمایی هستید، جمع کنییییید بساطتان رااا
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم حسینی که واقعیت را گفتند چه داغی نهاده رودلتون
علیایی
Iran, Islamic Republic of
خدایی یکی بره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد را بررسی کند تا به وقایع مطلب خانم حسینی پی ببرد. شما چرا فکر می کنید کل استان مال شماست. چطور آقای موحد که سابقه بیست ساله مجلس را دارد این همه خوب عمل می کند و تشنج به پا نمی کند.ظرفیت انتقاد داشته باشیم
پیروز
Iran, Islamic Republic of
بعید دونم روشنفکر با این دار و دسته ای سه ساله دوام بیاره چه برسه به چهار سال بعدش
Iran, Islamic Republic of
نفوس بد نزن، ما داریم از 16 سال حرف می‌زنیم نه چهار سال که تو داری خودتو اذیت میکنی، فعلا بخواب بیدارت میکنم 15 سال دیگه
Iran, Islamic Republic of
ههههههههههههههه ههههههههههههههههه هههههههههه
...........درخواب بیند پنبه دانه
بزرگ امید ایمان
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر همه ادارت این دوتا شهرستان را خاله خرزویی کرده بعد توقع داره کسی ازش حمایت کنه....
رفیق
Iran, Islamic Republic of
آقای..
وقتی شما بدون تجربه با مسئولان مافوق آموزش وپرورش دنا را نابودکردید خاله آرزویی نبود؟
پیامهای شما دربحبوحه انتخابات موجود است!!!
محصل
Iran, Islamic Republic of
بعید می دانم با این متن های عجیب و غریب بتوانید دسته گل های ندای وحدت را جمع کنید..... کاش به همان منتظریان رای داده بودیم...
Iran, Islamic Republic of
قرآن قلم در کاغذ سی روشنفکر ننهی، چهار ره ورت
علی بابا
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این طرز تفکر جناب جهان بین
هنوز امسال خانم حسینی در فکر اتنخابات میباشند به خود خانم حسینی بفرمایید کی شما را حمایت کرده که شدی معاون ؟ قطعا ندای وحدت ریشه درگوشت وخون این مردم عزیز دارد
بزرگ م
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بعضی از افرادی که کامنت گذاشتن رویه خانم محترمه رو در ذهنشون تداعی کردن و پاسخ دادن زشته اسم بردن از طایفه
یه مقدار واقع بین باشیم
تا کی میخوایم تخم نفاق بپاشیم با این افکارمون
ماه پشت ابر نمیمونه اکثرا واقعیات را میبینیم چرا با وجدان خودمون بازی می‌کنیم
اکثرا تو مسائل سیاسی هر نماینده ای که پا برگه عرصه مجلس میگذاره افکار خودش رو باید پیاده کنه و کاستی هایی دیده که قدعلم کرده و تلاش کرده و قبول شده قطعا جهت رفع اون کاستی ها قدم بر میداره چرا ربطش میدیم به طایفه گرایی
مگه اونهایی که هم طایفه نماینده هستند میشه سهمی در ارکان مدیریتی نداشته باشن - این صندلی ها به کسی وفا نکرده و نخواهد کرد بیایم با هم برادر باشیم در لوای بویراحمد واحد
همان طور که اگه در خارج از این استان در غربت و مشکلات اگه فریاد لری را بشنویم آماده جانفشانی میشویم اینجا هم مهربانی هدیه کنیم

«اتحاد اتحاد اتحاد بویراحمد واحد »
رفیق
Iran, Islamic Republic of
بعضیا میگن قبل انتخابات خانم حسینی میگفت اگه شده باشه برم شیراز هم رای بدم یاسوج رای نمیدم چون نه دوست دارم به روشنفکر رای بدم و نه دوست دارم به کسی رای بدم که قبول نمیشه بنابر این رفت تهران و مثلا تعصب بویراحندو تهران گرفت.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
کسی منکر ضعف اقای دلشاد نیست اما من ارتباط نزدیک با دکتر روشنفکر دارم حتی حاضرن از اون سر ازران ادم بیارن یاسوج حمایت کنن برا مناصب.!!اصلا این تقسیم بندی هایاحمقانه در فکر جناب روشنفکر نیست...
رکسانا
Iran, Islamic Republic of
خانواده روشنف‌کرو بنده سال‌ها میشناسم و کنارشون بودم از هر نظری بگین مث هیچ کدوم از بویراحمدیا نیستن!!تمام برادراش درس خونده و کوچکترین تعصب کورکورانه ای رو طوایف و حتی بویراحمد ندارن. همشه برام سواله چرا اینقد الکی بهشون حمله میشه.
Iran, Islamic Republic of
خودت هم نمیدونی چی نوشتی خانواده روشنفکر محترم ولی بویراحمد پراز خانواده های نیک و تحصیلکرده است
خم و خت
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی بنده خدا احتمالا وقتی از طرف بالادستیش خبر رسید میخوان بردارنش این کارو کرد!تمام همکارای خانم حسینی رو میتونید ازشون بپرسین چطور شخصیتی داره!!
Iran, Islamic Republic of
حالا جایگزین این خانم کیه؟ از کدام تیره تامرادی هاست؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای جهانبین عزیز...مردم بویراحمد بالا کور که نیستن که تمامی مدیرانی که تابحال انتصاب کردین ازطایفه نماینده محترم هستن...دوربعد معلوم میشه که چندم میشه جناب نماینده با مشاورین ضعیفش...
کوش
Iran, Islamic Republic of
کاش یه پستی به خانم حسینی بدن تا ببینم کی مجدد از این جریان حمایت میکنه و میگه اصل وحدتن
علی
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی نقد بسیار خوبی داشتند چرا شما اگر توجه کنید منطقه لوداب شهرستان مارگون وشهرستان دنا از زمان نمایندگی آقای هدایت خواه تمام پست های‌اداری واموزشی از نیروهای بویراحمد سفلی هستند خبری‌ از نیروهای بویر احمد علیادر ان شهرستان‌ومناطق نیست ودر بویراحمد علیا هم اکثر پست ها را نیروهای بویراحمدسفلی اشغال کرده اند بعنوان مثال ی سری‌به آموزش وپرورش شهر یاسوج بزنید همه چی معلوم میشود یااستخدام نیروهای نهضت سواد اموزی وحق التدریس در اموزش وپرورش را از زمان علی محمد دانشی تا کنون بررسی کنید ببینید چه ظلمی در حق بچه های بویراحمد علیا‌شده.
Iran, Islamic Republic of
ملا علی اعصاب خوته خرد نکن، فقط بی ای مهره چینیل ایخواسن خدمتت عرض کنن که سفلی ایقد نخبه داره ولی هیچ جا وشو استفاده نیابی، فقط ایخواسن حداقل تو بیی بشماری و واو منطق نداشتت استفاده کنی که کلا فکر ایکردیت ادارات ارثیتونه
شفا
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی اگر مطلب شما رو حتی یک نفر باور کرده باشه و همه میدونن چنین چیزی وجود نداره ....شک نکن زندگیت نابود میشه...فتنه از هر خطایی گناه و عواقبش بدتره...راهی هم نداره جز توبه و عذر خواهی بیان واقعیات
ای روزگار
Iran, Islamic Republic of
زن جماعت چطور میتونه یه دنیا رو خراب کنه...همین جوری
حماقت
Iran, Islamic Republic of
من خودم منتقد دکتر روشنفکرم اما نه به خاطر مسایل طایفه ای .اصلا چنین چیزی وجود نداره.تامرادیهای بدبخت همشون شانس بیارن از کار بیکار نشن.....روشنفکرو رو مسائل دیگه ازش ناراحتیم
5465
Iran, Islamic Republic of
این که میگی راسته؟؟؟؟؟
فامیل
Iran, Islamic Republic of
این خانمو زیاد کاریش نداشته باشید.اگر میتونست میگفت باید تمام استان نوکرش باشین
البته من اهل رای دادن نیستم
اما بعصیا یه جوری رفتار میکنن انگار قبل روشنفکر گل و بلبل بود
حق گو
Iran, Islamic Republic of
جالبه فامیلی برای نگارنده نوشتی که از قضا از فامیل های خانم حسینیه، واقع بینانه چند نکته را خدمت دوستان عارض باشم ، اولا تا بوده سیاست استان ما همین خط و مشی را داشته هر کسی امد تمایل به ایل و طایفه ی خود داشته از تاجگردون تا باوی ها،موحد و حوزه ثلاث، خادمی و ساداتی ها،زارع و تیرتاجی ها و از قضا روشنفکر و تامرادیها پس اتهام طایفه گرایی به اقای روشنفکر زیبنده نیست. در ثانی هنوز یک سال از نمایندگی جناب روشنفکر نگذشته و در این مدت کم به قضاوت نشستن کاری عاقلانه نیست. ثالثا توصیه ای که به جناب روشنفکر و ندای وحدت داریم با توجه به سر دادن شعار وحدت و بویراحمد واحد و نشان دادن این شعار در عمل از انتصابهای طایفه ای که در ماههای اخیر شاهد بودیم پرهیز و پایه گذار تفکری نو در سیاست استان و شهرستان باشد.
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این بیان و قلم چه قدر عالی بیان نمودی اگر سواد خواندن داشته باشند کار خدا بود چون واقعا تربیت بدنی داشت به نابودی میرفت خدایا شکرت که چهره این افراد را رو کردی.بترس از کسی که نمی‌رسد از خدا
معلم بی انگیزه
Iran, Islamic Republic of
داغت نبینوم نویسنده عزیز و خواستنی
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
اقای جهانبین شاید در نوشتن وصحبت کردن بصورت تئوری هم شما وهم جناب نماینده اعلام کنید که بویراحمد را خط کشی نمی کنید ونگاه یکسانی به همه حوزه های شهرستانهای بویراحمد ودنا ومارگون دارید .اما انچه پر واضح هست نگاه طایفخ ای ومتطقه ای اساس ساختار جریان ندای وحدتان میباشد وندای وحدت درست است وان وحدت میان طایفه ای خاص از منطقه ای خاص در لباس مدرنیته با علیای صبور وسرفراز است .علیا صبوری میکند وخویشتنداری میکند اما به گاه عمل قاطعانه عمل خواهد کرد چنان که تا مدتها بعد اثر ان عمل معلوم است .
رضوان
Iran, Islamic Republic of
بره معاونت سیچنته
زهرا. ج
Iran, Islamic Republic of
درود بر بی بی فریبای علمی باسواد متخصص ورزشکار نویسنده و انقلابی و توانمند. بنازمت شیرزن که غیرتت بهتر از بعضی مردهای محافظه کار منفعت طلب است. همه می دانند نیک گفنه ای اما چاره ای جز پریشان گویی نیست در مقابل حرف حق شما
Iran, Islamic Republic of
نگو خانم چراغی
ملا رضا
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز ایشا با زارع بییت ایسو چرخیدیت سمت روشنفکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منافع شخصی یا منظقه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آفتاب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
چقدر درد کشیدی
چرا ایقد با کلمات بازی می‌کنی جواب بده اما منطقی
بنده خدا دیگه الان سرویس تاکسی رو هم میخواهید بدید دست تفکر ندای وحدت...

پس کمی آرام باش یه آب خنک بخور...
جهان بین لوداب
Iran, Islamic Republic of
این اسم مستعار هست
خانواده جهان بین از این متن هایی که به نام مستعار جهان بین توسط عده ای انتشار می یابند اعلام برائت می نمایند...
جواد
Iran, Islamic Republic of
تا الان مطلب خانم حسینی را نخوانده بودم .
باین جوابیه سخیف که نشان از انتقام جویی و کینه
درآن موج میزند تحریک شدم که مطلب ایشان را بخوانم. اگر قرار بر این است که انتقادات را به این صورت پاسخ دهید من واقعا متاسف و متاثرم.
این انتقادات غلیان غیرت است در مقابل غارت.
زبان زمانه زبان دیگری است .
امروز دست هر کودک ده ساله شهر شاخه معرفتی است.
نکند با این پاسخ نفعی را میبری و جایگاهی را دست و پا میکنی.
حرمت قلم را نگهدار.
طوری اظهار نظر کن پشیمان نشوی .
عجول نباش .
احساسی دست به قلم نبر.
پیگیری مطالبه راه دیگری هم دارد.
United States
سلام
با خانم حسینی چند سالی دوست و همکار بوده ام انسان بسیار شریفی هستند.
محمود
Iran, Islamic Republic of
اگر عملکرد نمایندگان ادوار گذشته ی بویراحمد در مجلس شواری اسلامی را بررسی کنید متوجه خواهید شد که متاسفانه بنیانگذار بدعت زشت ومذموم طایفه گرای و تفکر فامیل سالاری در استان زارعی نماینده سابق بود که متاسفانه برای زدودن آثار شوم این بدعت سالیان زیادی زمان لازم است و هزینه های زیادی بابد پرداخت کرد..
از طرف دیگر نوشتن یک نقد طبق اصول نقادی بایستی حاوی نقاط قوت و ضعف عملکرد و یا ارا واندیشه شخص یا اشخاص مورد انتقاد باشد . که متاسفانه نقد خانم حسینی مشخص هست از روی تعصب و به دور از انصاف و کمی هم همراه با ناشکیبای و انتقام جویی است که این امر از یک متولی امر آموزش و پرورش اسلامی بعید است و انتظار میرفت انتشار این متن فعلا از ایشان سر نزند و خویشتنداری مینمود که برای شخص ایشان بهتر و زیبنده تر بود .چرا که خانواده ایشان اصوال سیاست را از سالیان دراز قبل از انقلاب تا کنون بخوبی می دانند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
نگارنده محترم شما نماینده قبل را متهم به رواج طایفه گرایی کردید در حالی که دور قبل از تمام طوایف علیا وسفلی وحتی از طیف مخالف استفاده کردند... اما در این دور ه ودر این چند ماهه هرچی تغییر بوده فقط از هم طایفه های نماینده بوده وبس....
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد نماینده ای به بزرگی زارع ندیده و نخواهد داشت۰به حقانیت خداوند زارع بهترین نماینده بود
برادران
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این آقایون جهانبین بفرماید شما دیگه چرا. شما که تا دیروز همه جور منفعت از قبل حاج زارعی بردید. شما ها که در انتخابات طرفداران دو اتیشه زارع بودین.حالا که چرخ برگشته میخواهید خودتون را به روشنفکر بچسبانید؟
جهان بین کسی بود که قبل از انتخابات حاج زارع را هم در لوداب دعوت کردند.این هم مستندش:
https://faslejonoob.ir/%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%84%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%82%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87/
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای آموزش و پرورشی که لیسانس کشورزی استخدام نموده ، آن هم برای درس ورزش و تربیت بدنی . همانطوری که معلم ادبیات و معارف حضورش در جهاد کشاورزی اشتباه است . کارشناس کشاورزی هم برای آموزش و پرورش خسارت بار است .
ایشون دکترای تربیت بدنی دارن چه خسارتی به بار آورده ندانسته حرف نزنین یه خانم کار آمد ولایق مثل ایشون صدها نفر امثالی مثل تورو می ایرزه
Iran, Islamic Republic of
احسنت گل گفتی ولی کو گوش شنوا و عقل سالم و مدبرکل حاذق و حراست کاردان؟؟؟کو کجا پیدا میکنی؟ متاسفانه
آقای رضا جهانبین تورو چرا اینقد خودتو به آقای دکتر روشنفکر میچسپونی از کی تا حالا طرفدار آقا روشنفکر بودن بخاطر چاپلوسی کردن نمیخواد دیگران را تخریب کنی
یامهدی
Iran, Islamic Republic of
هرچندلازم نبود جواب مشق از پیش نوشته شده ی این خانم را داد،ولی ضرری هم نداشت که مخاطبین کبنانیوز با شخص وشخصیت این خانم بهتر آشنا شود وصدالبته با دیدن کامنتها ببینند که مهدی روشنفکر چطور وتوسط چه کسانی منتخب شده،ببینند مهدی روشنفکر را در اوج بی انصافی سیاسی توسط هدایت خواه ،همین دودستگی کردن مردمی که نه درگیر بالا بودند ونه درگیر پایین منتخب شد.مردمی که خسته از مردان سیاسی دوره های قبل بودند وهستند هنوز .دوره ای قبلتر کسی منتخب مردم بود که شاید اوج سیاست کاریش ۱۵دقیقه وقت احمدی نژاد را صرف صحبت کردن کرد،بود ودوره ی قبل هم نماینده ای بویر احمد داشت که مناقصه های پیمان کاری وفاتحه خونی رفتن اوج کارسیاسیش بود.ولی آقای روشنفکر از روزی که رفتند با پشتوانه مردم نه سرانی که با فرهنگ لغت بعضی افراد،نه سرانی که طوری سوخته اند که روزی چند جلسه برگزار می‌کنند تا مثلا به خیال باطل خود دور بعد برصندلی که حرصش را برای خودشان میخورند نه مردمشان برسند.ایشون از وقتی وارد مجلس شده اند تمام کارهایشان را در راه منفعت استانی وشهرسازی انجام داده اند.ایشون آقای دکتر آزادی رو با اینکه رای به ایشان نداده بودند به ریاست بیمارستان شهدای گمنام معرفی کردند،آقای محمدزاده جلیلی روبه عنوان ریاست جهاد کشاورزی شهرستان معرفی کردند.درضمن این همه میگید طائفه وفامیل انگار نماینده ی قبلی از فضا نیرو فله ای تو ادارات گذاشته بود.به قول بده شما که بالا وپایین میکنید،دوره ی قبل کدوم بویراحمد پایینی کار روال وعادی اداریش به راحتی بویر احمد بالا انجام میشد.این تخم کینه را که افراد خاصی در دل خود رویانده اند وپرورش می‌دهند بویراحمد را به بالا وپایین تقسیم کرده اند،شما آب ندهید شما تقویت نکنید.اگر میخواهید اصالت بویراحمدیمان زیر سوال نرود بگذارید حداقل یک سال از مجلس رفتن آقای روشنفکر بگذردبعد شروع به نقد کردن خودش ونیروهاش بکنید نه توهین.به والله حال گچساران وباشت که بی نماینده اند بهتر از حال مایه با این حرفهای توهین آمیز وکوته بینانه بعضی مغرض به بویر احمد واحد وبا اصالت.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز در کامنت خود از واژه هایی مثل انصاف اسلام خدا ووجدان استفاده نموده ای .اما حرفهایی که زدی وقضاوتی که کردیبه دور از همه این واژه هاست.اوج خدمت زارع مناقصه بود؟؟زارع اینقدر غرق در مشکلات حوزه شما بود که وقتی برای حوزه مرکز استان وپایگاه رای خود نداشت وخدمات عمرانی زارع برای سفلی معادل کل خدمات انجام شده ازبدو انقلاب تا سال ۹۱هست .چند مدیر کل ومدیر شهرستان از سفلی داشت چقدر نیرو از سفلی جذب شد واتفاقا همان مدیران وهمان جذب شده ها وکسانی که بیشترین تسهیلات را از زارع گرفتن ازامکاناتی که بواسطه زارعنصیبشان شده بود برعلیه زارع استفاده کردند.روزی خوا۶د رسید که جواب ناسپاسی وحق کشی اایی که درحق زارع میشود را بگیرید.انتخابات یک برنده دارد وقرار هم نیست که زارع همیشه پیروز انتخابات باشد .این بار دکتر روشنفکر انتخاب اکثریت بود وروزی میرسد که شخص دیگری پیروز این مصاف سیاسی هست.اما اینکه درباره عملکرد این افراد قضاوت ناصواب شود گناه بزگوگناه بزرگتر نادیده گرفتن خدمات وزحمات انان هست.یک خانم تحلیلی نوشته ونظر خود را اعلام کرده بجای جوابیه منطقی وبیان عملکرداحتمالی جریان سیاسی خود وروشن نمودن افکار عمومی واثبات اینکه ندای وحدت از شعارهایش انحرافی نداشته متاسفانه کلمات وجملات بی محتوا وبعضا ناهنجار در کامنت ها بکار برده میشود ویا با بی انصافی تمام درباره شخصی که ربطی به این موضوع ندارد وخدمات زیادی هم داشته قضاوت بد وسبکسرانه که نشان دارد میشود.وتاسف بارتر انکه افرادی بعنوان جوابیه به مطلب خانم حسینی بعنوان قلم بدستان جریان ندای وحدت واندیشمندان وتحلیلگران جریان مطالبی را منتشر میکنند که از ان بجز تعصب کور گورانه ونوعی احساس برتری قلدر مابانه وحتی تهدید تلویحی افراد برداشت نمیشود کرد.
البته اقای روشنفکر نماینده همه افراد ساکن حوزه انتخابیه هستند .اینکه مورد نقد قرار بگیرند نه توهین است ونه تفرقه که فکر نکنم خودشان مخالف نقد باشند.اما متاسفانه بعضی از هوادارن اگر کمی فضا پیدا کننداز نسبت دادن هر کلمه زشتی به منتقدان ابایی ندارند .این رفتارهای ناپسند وبرخورد با مخالفین ومنتقدین هیچ کمکی به نماینده نخواهد کرد حتی در مردم جهت مخالفت وکنار زدن نماینده ایجاد انگیزه میکند وروزی که افراد یک جامعه برای انجام کاری یا رسیدن به هدفی انگیزه کافی پیدا کنند دیگر هیچ تهدیدوقدرتی نمیتواند مانع رسیدن به هدفشان شود.پس سعی کنید با قضاوتهای غیر منصفانه وجوابیه هاوکامنتهای غیر متطقی فقط رقیبان در جبهه های مختلف را برعلیه خود به اتحاد میرسانید.که نتیجه این اتحاد مطلوب شما نیست.
خدایا اخر عاقبت همه ما را ختم به خیر بگردان
سحر
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت دوستان محترم،،من در تعجبم از این جماعت،،چطور نماینده قبل هر کاری دوست داشت انجام میداد هر کسی رو می خواست عزل میکرد ولی الان هر فرد نالایق رو میخان از صندلیش بردارن سریع دست به قلم میشه و ضعف دولت پیشین رو به دولت جدید ربط میده،،،بابا یکی نیست به این افراد بگه که این صندلی ها ارت پدریتون نیست،یه کم به خودتون بیاید مگه نماینده قبل کم نیرو اورد که الان نماینده جدید حق نداره افراد بی لیاقت و کم کار رو لغو ابلاغ کنن،،
علی خان
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کنید خانم حسینی بیچاره را
یه مقاله یکی نوشته داده دستش گفته منتشرکن بنام خودت تا بیفتی سرزبانها برای شورایی یا پستی در آینده
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
مگه نمایندگان پیشین به همین روش جلو نمی رفتن برای جابجایی مدیران .اقای روشنفکر هم کاری راانجام میده وبایدبده که نمایندگان قبل انجام میدادن.انتظارات بالا هست راهی نیست.
Iran, Islamic Republic of
تورا به شاه قاسم خانم حسینی را بزارید جای مدیر کل مگه دلتون میاد و
جواب
Iran, Islamic Republic of
تاکنون در جوابیه و کامنتهایی که در جواب خانم حسینی داده شده هیچ منطق و استدلال و عملکرد مثبتی ارائه نشده بجز تخریب شخصیت نگارنده، این خود حاکی از تایید گفته های خانم حسینی است و موارد دیگر. در ضمن ایشان خود نویسنده هستند و دست به قلم.ایشان بازیچه کسی نبوده و نیست و وابسته صندلی هم نیست اگر بخاط پست بود که حقایق را نمی گفت و پاچه خواری میکرد. احسنت بر بی مریم بویراحمد
کامران
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پروش محل آموزش و تربیت فرزاندان ایل غیور همه بویراحمد است و نماد الگویی است که همگان از آن انتظار دارند که مدیرانی در آن مسئولیت بگیرند که نگاه سیاسی نداشته باشد و بجای شکاف انداختن بین مردم غیور بویراحمد وقت خود را صرف تربیت فرزندان مردم نمایند که در دست معلمانی امثال خانم حسینی بعنوان امانت است و شکوفایی علمی و پرورش همه جانبه مفید دانش آموزان را داشته باشیم و متاسفانه خانم حسینی از همین الان فقر فرهنگی را شروع کرد و انگیزه نفاق را در جوامع انسانی رونق داد و آغازگر نقاق شد نه تقوای کمک به رشد و توسعه همه جانبه در چهارچوب اخلاق و به خدا قسم اینجانب به دکتر روشنفکر رای نداده ام و اما اگر جای نقدی هست و واقعا اگر خانم حسینی دلسوز نظام آموزشی و مردم بویراحمد بود نبایستی زود چنین حرکتی را می کرد و پست موروثی نیست و همه تفکرات بایستی پست اداری را موقتی بدانند و سکو را خودش به فرد بعدی بدهد تا جامعه رشد کنند و خانم حسینی نباید این قضاوت زود هنگام را می کرد و خود مردم بویراحمد فهیم هستند و دست به انتخاب نوین دکتر روشنفکر زدند تا تحولی نو شکل گیرد و همه افراد از مسئولیتی که موروثی نیست استفاده نماید در جهت خدمت رسانی آموزشی و علمی و چند سال بعد که دکتر روشنفکر که دوران نمایندگی را طی نمایند عملکرد ایشان قضاوت خواهد کرد و مطمئنا اگر عملکرد نماینده قبلی و مدیرانی همچون خانم حسینی صحیح و مفید بود که مردم دست به انتخاب خودشان که رای هم با اکثریت هست که نمیزدند و خانم حسینی من شما را نمیشناسم ولی باید میگذاشتی فرد دیگری که پست نداشت این نقد زودهنگام را میکرد و عملکرد شما در دولت تدبیر و امید و یا دولت اصلاحات نه فقط در بعد آموزش بلکه در بعد اقتصادی که الان حدود هشت سال است که بدترین مصیبت ها و ریاضت اقتصادی را دارند می کشند بایستی جوابگو بود و شما یه معلمین نه تصمیم گیر مردم بویراحمد و لطفا به کار آموزشی و تربیت ادامه بدهید نه از الان انگیزه جدایی و تفرقه را راه بیندازید و مردم خودشون فهیم هستند و اگر بعد از چهار سال نماینده عملکرد همه جانبه برای رشد بویراحمد و دنا را نداشته باشد و به دکتر روشنفکر رای نخواهند داد و فرد دیگری را انتخاب خواهند و بدانید که آدم های زنده و فهیم به وکیل و وصی جهت انتخاب آینده خود نیاز ندارند و لطفا تقوا پیشه نمایید و همه ما مردم بویراحمد میدانیم که شما انتقاد به موقعی در زمان خودش نداشته اید و در موقع خودش خود مردم بدون سر و صدا فرد دیگری را انتخاب خواهند کرد چه دکتر روشنفکر یا هر فرد دیگری و از خداوند منان خواستاریم که دیگر شاهد نشستن افرادی امثال خانم حسینی در پست های مدیریتی نباشیم که دردسر سازند و از پیش ذهن مردم فهیم را به سمت تفرقه هدایت می نمایند. رای با اکثریت است و بنده به دکتر روشنفکر رای نداده ام و خودم پس از چهار سال عملکرد نماینده محترم را ارزیابی می کنم و بعد قصاوت و انتقاد می کنم و اون هم به شکل درست و نه به طرز خانم حسینی
والسلام
Iran, Islamic Republic of
خانم حسینی / این چندسال کجابودی ک شکایت کنی حالا چون می‌خوان بردارنت چرا زورت گرفته!!! خدایی این چندسال عملکردت چی بوده خواهر توی پستت شهرماکه چیزی نمیشه برای اینه ک امثالی ضعیف مثل شما مسولیت دارن ...اتفاقا عدالت برقرار میشه شمارو بردارن
حسین
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر بعضی ازادمای بی مسولیت دولت های قبل رو دارن عوض میکنن چون این کار رو میکنند بنظرتون بی عدالتی هست فک میکنن ارث پدریشون هست زیادی بهت خوش گذشته این چندسال باید زودتر بیرونت میکردن
محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1