تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۴۱۵۲۱۷
یادداشت ارسالی؛

تاجگردون قهرمان نیست؛ از او قهرمان نسازید!

۱۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تاجگردون قهرمان نیست؛ از او قهرمان نسازید!
کبنا ؛کهگیلویه و بویراحمد سرزمین مردان و زنانی است که جهت اثبات خود در گذر تاریخ بخاطر محدودیت و محرومیت و عدم دسترسی به قدرت مرکزی در کشور همیشه به خاطر کوچک بودن و صدای نارسا در میان غوغاهای معمول مجبور به استفاده از روشهای غیره معمول گشته که به قول بهمن بیگی مردان و زنان این دیار آنقدر دست به ماشه بردند تا از کپری استانی و لو کوچک در میان سه استان بزرگ که در تاریخ ایران در گذر زمان مرکزیت کشور را نیز داشته اند قد علم نمایند. لذا نگارنده نه خود بلکه همه آنانی که امروز در مرز و بوم این استان به اصالت خود می نازند را مدیون همان‌هایی می داند که آنروز دست به ماشه بردند و شاید بواسطه ی این امر خونها و رنجها را متحمل شدند، او نشان داد که میتوان از اصلاح طلبی و اصولگرایی نکات مثبت را برداشت نمود و به دور از افراط و تفریط در جهت پویایی و حفظ منافع خود و حوزه انتخابیه به کار برد. مدیون او هستم که گفت اصول و ساختار خوب است اما همیشه در جهت اصلاح باید گام برداشت و نه در زندان تفکرات کورکورانه خود را محبوس کرد.

معتقدیم تنها راه برون رفت از این گذرگاه تاریخی در ساختار کنونی، راهی نیست جز نمایندگی مجلس و انتخاب فردی که بتواند از هویت و اصالت و منش خوب برخوردار و به دور از تفکر حذفی بتواند با صدای رسا، از حق دیار کوچکمان در میان بیش از ۲۸۰ نماینده مجلس با تعامل و دانش کافی دفاع نماید لذا در کشور ما براساس همسو بودن صداها در دست به دست شدن  دولت و مجلس آنچه در این مرحله بیشتر نمایان است رفتن نماینده ای با تفکرات متعادل و اعتدالی می باشد. لذا در پایان تنها راه عبور از این گذرگاه تاریخی این بار نه تفنگ برنو برای اثبات؛ بلکه طرز تفکر و قلم تاریخ را دوباره تکرار کنیم. پس خوب بیندیشیم.
سابقه و انتخاب طبیبان گذشته در این دو شهر جزء تجویز مُسکن؛ نقشی  در درمان این دردها که روز به روز بیشتر می شد نداشته اند ودرد از درون درحال از بین بردن سلولهای حیاتی بود واین مرگ تدریجی را بدنبال داشت!

طبیبی متخصص و درد آشنا انتخاب شد و با جراحی زخم ها! سلولها وشاهرگها را شروع به بازسازی وجایگزین کردن نمود، مسیرهای خون رسانی را باز کرد ودرحال ترمیم آنهاست؛ درد کهنه است ودرمانش پروسه ای زمانبر علایم نشان از بهبودی می دهد اما طبیب باید باشد تا درمان کامل گردد واگر طبیب کار را نیمه کاره رها نماید مرگ ناگهانی زودتر از مرگ تدریجی رخ خواهد داد و زخم های باز شده تبدیل به عفونت شده ونتیجه آن مرگ ناگهانی است . او باید باشد تا زخم های کهنه را مداوا کند و بهبودی حاصل شود. حال دو راه پیش روی ماست وانتخابش بدست ما! خودزنی با مرگ ناگهانی و پایان درمان با زخم های باز و یا ادامه درمان و رسیدن به سلامت و پویایی.
در تبلیغات قبل از نمایندگی گفت قول میدهم مایه شرمساری نشوم و جز نمایندگان تراز اول و تاثیر گذار باشم و در اولین نطق در مجلس در سال 91 که جهت نطق فرا خوانده شد حتی نام باشت و گچساران را کامل نگفتند چون نا آشنا بود. اما امروز خود یک مجلس است با عناوین متعدد از جمله:
1-رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس از سال 95 تا کنون قریب 5 سال
2- رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سالانه کشور از سال 96 تاکنون بمدت 3 سال
3- رئیس فراکسیون  زاگرس نشینان با 80 عضو
4- عضو شورای عالی سران قوا تنها سه نماینده عضو این شورای مهم تصمیم گیری در امور کشور می باشند
5-پس از رئیس مجلس دارای بیشترین اظهار نظر و حضور در رسانه ملی
6-تنها نماینده اران در کنفرانس سالانه بانک جهانی
7- جزء 5 نماینده تاثیر گذار مجلس بر اساس آمار مرکز پژوهشها
عده ای او را وکیل دوله در دولت یازدهم و دوازدهم خواندند که به واسطه نفوذ انجام وظیفه می کند اما بدانید در مجلس اصولگرا تاجگردون تنها نماینده ای از اقلیت بود که نایب رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات شد و اخذ مجوز بسیاری از پروژه های کلان از جمله بیمارستانهای گچساران و باشت و ...در دولت قبل توسط وی انجام گرفت. و امروزه بواسطه جایگاه ریاستش در کمیسیونهای تاثیر گذار به جهت حساسیت ناسیونالیستی عمل نمی نماید در حالی که نظرات کارشناسی او در سنوات قبل از ریاست کمیسیون و در مباحث کلی کشور زبانزد خاص و عام بود و ظرفیت بالا و تعامل با همه ارکان نظام با کارشناسی مدبرانه از وی فردی در تراز موثرترین افراد اقتصادی در مباحث تصمیم گیری تبدیل کرده است. امروز در تفکیک وظایف نمایندگی هر یک از نماینده ها اگر گچساران و باشت در کنار تهران با 30 نماینده و دهها نماینده فارس و تبریز و خوزستان و خراسان جلوتر نباشد عقب تر نیست.
تاجگردن تراز نمایندگی در استان و شهرستانهای همجوار استان را بسیار بالا برده و همه ساکنین این مناطق از کاندیدای مطرح؛ طلب امثال تاجگردون را می نمایند. پس او بر عهد خود ماند حال من و تو باید ما شویم و به عقب برنگردیم. پس تاجگردون نماینده است نه قهرمان!
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
خخخخ.بااین متن ایشون، بایدتیتراینطوری می شد:تاجگردون قهرمان نیست،ابرقهرمان ست،قدیس ست.اصن بذارتش دلش کوروابو،تیتربزن
Iran, Islamic Republic of
امم جم کو خته
Iran, Islamic Republic of
کولیوندنماینده مجلس:همه اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه که حدود پانزده تن بودند از جمله الیاس حضرتی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی و تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در این جلسه حاضر بودند و با اکثریت قاطع به طرح دولت رای داده بودند؛ بنابراین، این نبود که مجلس از قضیه باخبر نبوده، ولی متاسفانه مشروح مذاکرات سران سه قوه منتشر نمی شود.
باوی
Iran, Islamic Republic of
نماینده فک فامیل و بستگان و افراد حلقه به گوشش هست
Romania
بیمارستان گچساران در زمان سید قدرت با 90% پیشرفت فیزیکی تحوبل تاجگردون شد و بیمارستان باشت بواسطه شهرستان شدن باشت و طبق قول مهندس گوهرگانی به سید قدرت ساخته شد لطفا اطلاعاتتو ببر بالا نگارنده
حسینی
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت کی هست/ بابا تاجگردون قبول خواهد شد شک نکنید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون واقعا قهر مانه نکنه میخوای بگی دیگر نمایندگان استان قهر مانن😂😂
Iran, Islamic Republic of
درکار عمرانی وبودجه یکی از قهرمانان مجلس بوده که تکرار نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
بی نظیره تاجگردون
ش
Iran, Islamic Republic of
هیچ کاری بجز قوم گرای نکرد ما رآی بهش نمیدیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1