تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۱۴۶۸۳
در واکنش غلامرضا پاکدل به نامه‌ی تاجگردون در خصوص حقوق و پاداش کارکنان نفت مطرح شد

آقای تاجگردون آلزایمر نگرفته‌ایم، این حرکات توهین به شعورمان است

۳۸
۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای تاجگردون آلزایمر نگرفته‌ایم، این حرکات توهین به شعورمان است
کبنا ؛غلامرضا پاکدل مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران به نامه تاجگردون در خصوص حقوق و پاداش کارکنان شرکت نفت واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، متن ارسالی پاکدل به شرح زیر است؛
متحیریم که کسی که از طراحان و مدافعین کاهش حقوق و پاداش بازنشستگی و افزایش مالیات و بی توجه به زحمات کارکنان نفت بود، با چه رویی در به بوهه انتخابات برای فریب نفتی‌ها و خانواده‌هایشان چنین نامه‌ای را نوشته‌اند. کاش کمی به شعور نفتی‌ها احترام می‌گذاشتند.
 
بنام خدای صداقت و یکرنگی
همکاران عزیز و زحمتکشم در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
سلام بر شما،
 رجاء واثق دارم نامه نماینده مردم شریف گچساران و باشت به وزیر محترم نفت در خصوص مالیات، عناصر حقوق و پاداش بازنشستگی کارکنان صنعت نفت (کلیک کنید ۱)، مایه تعجب و بهت شما عزیزان و کسانی است که کمی به حافظه خود رجوع می‌کنند و حداقل سه سؤال را به ذهن متبادر می‌کند و آن اینکه:
 ۱- با چه رویی این نامه را نوشته‌اند؟
۲- مخاطبین و خصوصاً ما کارکنان نفت را چه فرض کرده‌اند؟
۳- آیا فکر نمی‌کنند وزیر نفت اگر نخواهد ملاحظه کند، جوابی به ایشان می‌دهند که هیچوقت در فضای مجازی و رسانه‌ها اظهار نظر نکرده و ظاهر نشوند؟ 
 براستی مگر جناب نماینده یادشان رفته که خود ایشان از طراحان و حامیان موضوع کاهش پاداش بازنشستگی و کاهش حقوق و مزایا و اعمال سقف بناحقِ حقوق بودند تا جائیکه کلیپ مربوطه دست به دست می‌شد که در آن ایشان علیه نفتی‌ها صحبت می‌کردند و آقای حاج بابایی که یک فرهنگی و نماینده مردم یک شهر غیر نفتی است از زحمات آنها دفاع می‌کرد؟
 مگر فراموش کرده‌اند حتی در گزارش عملکرد سال نود و شش در گچساران، از این موضوع دفاع کردند که بنده مفصل تحت عنوان ناگفته و نقد اول هم دیدگاهشان را نقد کردم و هم از موضعشان بعنوان نماینده مردم یک شهر نفتی ابراز تأسف کرده و متذکر شدم که انتظار می‌رود ایشان از صعوبت و مخاطرات و اهمیت کارِ کارکنان نفت مطلع و مدافع حقوقشان باشند که در هیچ جا و هیچ موردی اینگونه نبوده است؟
مگر از یاد برده‌اند که دولت مورد حمایتشان جلو تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری و قراردادی را که در حال انجام بود، گرفت و ایشان هیچ دفاعی نکردند و در کمال تعجب در زمان انتخابات نود و چهار وزیر وقت کار را به گچساران آوردند تا وعده دروغ و غیر مسولانه تبدیل وضعیت آنها را داد و پس از گرفتن رأی آنها هیچ اتفاقی نیفتاد تا هنگام سفر وزیر مذکور به استان و نامه عجیب جناب نماینده به استاندار مبنی بر عدم پذیرش ایشان که بعد توسط معاون سیاسی استاندار رسماً اعلام شد که چنین نامه‌ای اصلاً به استانداری واصل نشده و مشخص شد کهان نامه را برای فریب بیشتران نیروهای زحمتکش فقط برای سایتها فرستاده بودند؟! (امیدوارم این نامه فعلی لااقل برای وزیر ارسال شده باشد!!!). از آنجاییکه نقد اول بنده جامع و گویاست نیاز به توضیح بیشتری نیست و بعنوان بهترین مستند مجدداً در دسترس قرار می‌گیرد. (کلیک کنید ۲)، بعلاوه نامه برادر عزیزم ابوالحسن غلامی نیز در همین راستا درسال نود و شش موید و مبین بی مهری‌ها و حتی عدم توجه به اعتراضات محترمانه کارکنان نفت است. (کلیک کنید ۳). الان هم آقای عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس را آورده‌اند و دوباره همان وعده را داده است! تا نیروهای زحمتکش قراردادی و پیمانکاری نفت را برای چندمین بار فریب دهند. (البته دم خروس بیرون زد و مشخص شد چند وقت پیش هم ایشان به حوزه انتخابیه آقای عزیزی رفته و برای ایشان تبلیغ کرده است یعنی از یک نوع معامله کثیف دیگر بر آراء مردم پرده برداری شد).
مگر از یاد برده‌اند که اتفاقاً بر موضعشان در خصوص کاهش حق و حقوق و پاداش بازنشستگی کارکنان خدوم نفت اصرار داشتند تا حدی که در پاسخ به بنده در مراسم روز معلم سال نود و هفت در سالن آزادی نفت گچساران با افتخار وبدون توجه به کارکنان نفت فرمودند: این آقا که منتقد است حقوق و پاداشش کم شده است، اگر من جای او بودم تاجگردون را ترور می‌کردم»؟!! (آن روز فکر نمی‌کردند که روزی بخاطر رأی و منافع دنیوی با قلم خودشان به وزیر نامه نوشته و حرفشان را پس گرفته و از موضعشان برمی گردند، هر چند بنده همان موقع پاسخشان دادم که تا بازنشستگی بنده معلوم نیست چه پیش آید).
مگر خاطر مبارکشان نیست که از نجومی بگیران واقعی مانند رئیس صندوق فرهنگیان که بدلیل عدم امکان دفاع از حقوق هشتاد میلیون تومانی و وامهای چند میلیاردی بدون بهره، خود و همکارانش استعفا کردند، تمام قد دفاع کرد و بر حقوق و پاداش نفتی‌ها و سایر کارکنان دولت تاخت تا این قشر زحمتکش را فدای نجومی بگیران واقعی کند و خود و همفکرانش با فرافکنی نگذاشتند حتی موضوع نجومی بگیران شفاف شود؟
پس ملاحظه می‌فرمایید برای انحراف ذهنی نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانکاری نفت دست بکار شده و باز هم قبل از انتخابات متاسفانه علنی و در سطح گسترده شعور آنها را نادیده می‌گیرند!
جالب این است که آگاهانه و با برنامه از نامه‌شان به وزیر محترم، به مدیر عامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز رونوشت داده‌اند تا شما خوبان حتی الامکان مطلع شوید ولی بدون تردید ما کارکنان نفت واقفیم که هر چند در شرایط فعلی و اوضاع اقتصادی که حاکم کرده‌اند هر امتیازی که گرفته شد برنمی گردد و ایشان هم با علم به این موضوع این نامه را نوشته‌اند ولی باز هم اگر تغییری در معیشت و وضعیتمان اتفاق بیفتد نتیجه اعتراضات گسترده خودمان و تاثیرات منفی تصمیمات مذکور بر عملکرد سازمان بوده و نامه‌های ایشان و نیز وعده‌های مدعوین غیر مسئول هیچ تاثیری نداشته و ندارد.
بنابراین اگر کسانی از شما کارکنان نفت و خانواده‌های شریفتان می‌خواستید به ایشان رأی دهید بر اساس باورهایتان بود ولی همه ما اینگونه حرکات را توهین به شعور خویش دانسته و اقدامات، عملکردها، سخنرانی‌ها و کلیپها را فراموش نکرده و اینقدر دچار آلزایمر نشده‌ایم که ایشان بتوانند چند ماه قبل از انتخابات تغییر چهره داده و ما و شما را با اقدامات اینچنینی جهت دهی کنند و پاسخشان را به نحو مقتضی خواهیم داد.
در نهایت از شما عزیزان و خصوصاً آن دسته از همکارن شریف و بزرگوارم که به هر حال به ایشان رأی خواهند داد، پوزش می‌طلبم که جسارت کرده و گویا از جانب و از زبانتان مطالبی عنوان کرده‌ام ولی واقعیت این است که بدلیل بیست و چهار سال همکاری و زندگی با شما، می دانم که شان و شعورتان فراتر از این است که این قبیل برخوردهای نادرست را متوجه نباشید ولی بدلیل فضای حاکم و گاهاً محجوبیتتان سکوت اختیار می‌کنید، پس بعنوان عضو کوچکی از آن مجموعه بزرگ این مطالب را به رشته تحریر درآوردم تا بدانند که میدانید و میدانیم.
 ---------------------------------
غلامرضا پاکدل
۲۲ آبان ۹۸
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پاکدل.. و تشکر از اینکه واقعیات را برملا میکنید.. و دست سودجویان و تبلیغات رسانه ای را رو میکنید.
خردادی
Germany
آقای پاکدل آلزایمر نگرفتی از بس حسد و کینه ورز و دق کردی ، خودت نمیدونی چه میگویی .
Romania
خودت بخون ببین چیزی از کامنتت میفهمی
خردادی
Germany
آقای پاکدل آلزایمر نگرفتی از بس حسد و کینه ورز و دق کردی ، خودت نمیدونی چه میگویی .
رضا
Iran, Islamic Republic of
حقوقا باید برابر باشه
Iran, Islamic Republic of
غیر لادلانه هست که یک سازمان حقوقشون ۳ ملیون باشه و سازمان دیگه حقوق ماهیانه هر کارمندیش ۳۰ ملیون باشه
پول نفت متعلق به همه هست نه یک گروه خاص
Romania
ولی آقای تاجگردون برا رای نفتی ها نوشته حقوق نفتی ها را بیشتر کنید، بقیه هیچ
Iran, Islamic Republic of
كم حافظه است
مردم
Iran, Islamic Republic of
عجب نماینده داریم واقعا، اینهمه استفاده از احساسات مردم چراااا؟
هرچی هم دستشو رو میکنن از رو نمیره
راستی اون رو هم دیگه روشن نکرد کی بود که نه میلیارد آرش خواسته بود
بابا تو برا پنجاه میلیون. زیر سوال و با پیمانکارا، کسی میاد بهت بگه ۹ میلیارد بده؟
گچسارانی
Romania
درود بر پاک دل
حق گفتی ولی بعضی ها از خواب بیدار نمی شوند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پاکدل
حسن
Iran, Islamic Republic of
مهندس پاکدل روشنگر واقعی. مرد شفاف و روراست
وارتان سالاخانیان
Iran, Islamic Republic of
طرفدار نماینده شهر نبوده و نیستم. ولی حضرت عباسی کل شرکت نفت رو با یک دهم نیروی فعلی میشه اداره کرد. شخص. که حقوق ۱۸ میلیونی داره و حق حمل اسلحش سه میلیونه( دوبرابر حقوق بنده با مدرک دکتری) که حتی انقدر خورده و خوابیده که از پله هم نمیتونه بالا و پایین کنه .
Romania
واقعا نمیدانم چرا نماینده ای که رئیس کمیسیون برنامه هست، اینقد بی تدبیر باشه که این نامه را نوشته و خواسته حقوق نفتی ها زیاد بشه. متوجه نیست که هم نفتی ها متوجه میشن هم بقیه متوجه بی انصافی و فرصت طلبیش
حبیب فاضلی نژاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافت و ذات شما دکتر پاکدل همکار گرامی واقعا سپاس از شما که حرف دل همه ما نفتی ها را می زنید.
Iran, Islamic Republic of
والا اگه حتی صحبت وادعای پاکدل درست باشه تاجگردون گل گفته من میانسالی که معلم بچه های خودشما بودم هنوزبعدازسی سال کارخونه ام اجاره به شرط تملیکه
Romania
خوب نامه تاجگردون رو بخون، گفته حقوق نفتی ها زیاد بشه، !!!
Iran, Islamic Republic of
پاکدل یه دوری توپونک بزن تا ببینی چقدازتاجگردون
Iran, Islamic Republic of
انگشت کوچک تاجگردون هم نمی شوی
Romania
بله، در تبعیض.. هیچکس انگشت کوچک تاجگردون نمیشه
Iran, Islamic Republic of
مگه تاجگردون کی بوده؟نماینده شده و با ....اسمی پیدا کرده
Iran, Islamic Republic of
مامردم اسلام آبادرای خودرابه تاجگردون خواهیم دادچون ثابت کرده ارزششو داره
Iran, Islamic Republic of
افرین
Romania
می بینیم، فقط همون چند نفری که زمینهارو بهشون داده و .
Romania
درود آقای پاکدل دست خوش حقا شیر پاک خوردی 👍آزموده را آزمودن خطاست
Iran, Islamic Republic of
تو یه جایی میسوزی که این حرفها چاره اش نمی کند تو برای مدیر عاملی. در زمان نمایندگی و بار خودت وبستی انقدر به جوانان این شهرستان .به فرزندان شهدا و جانبازان کردی که شاید یکی از این فشارهای روحی و روانی که بر شما مستولی وسایه افکنده ومثل خوره به جان افتاده وبرباد دادن تسیم کردن ردیفهای فرزندان بی پناه و بی پارتی شهدا وجانبازان بود که با مسولین وقت به نفع خودتان تقسیم می کردید باید تا قیامت که در حق فرزندان شهدا وجانبازان ردیفهای استخدامی آنها را به بستگان ودوستانت دادی و آنها را نابودی کردی آه وناله آنها دامنت را گرفته تاج گردون گناه ندارد استغفار کن از خدا وشهدا بخواد که در قیامت ببخشند شما را تا از عذاب آتش جهنم در امان باشی این عذاب وجدان تا قیامت همراهت خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای پاکدل سفسته نکن آقای تاج گردون حرفی که زد به نفع نیروهای عملیاتی مناطق نفت خیز بودبه ضرر ستادی وزارت نفت بود که حقوقهای نجومی می گرفتند و نه بوی نفت را نه رنگ نفت را میدیدند چرا اینقدر مگر تو یک .چرا فرافکنی میکنی مگر مهندسین وکارکنان زحمتکش مناطق جنوب ستادی بودند مگه مثل تو بودند آقای تاج گردون گفتند نیروهای ستادی وزارت تازه تمام قد وبا تمام توان از نیروهای عملیاتی حمایت ودفاع کرد. مرد باش نامردی در شهرستان گچساران نمی گنجد
پذیرفتن حقیقت خیلی سخته کاش مردم بفهمند که واقعیت ها چیز دیگری هستند 3و4 ماه مانده به انتخابات تاجگردون میشه دایه مهربانتر از مادر خوشحالم از اینکه کسانی مثل دکتر ظفری و مهندس پاکدل شجاع و نترس مقابل بی عدالتی ها استاده اند
ugd
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این نماینده
محسن و
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
سلام
با اینکه خودم از منتقدان جدی آقای تاجگردون در بسیاری از موارد هستم ولی به نظرم این آقای پاکدل هم می خوان از آب گل آلود ماهی بگیرن . بنده اطلاعی ندارم در نامه آقای تاجگردون درباره کاهش حقوق و مزایای نفتیها چه چیزی عنوان شده است فقط این را می دانم که مگر نفت را ملی نکردند که همه مردم به یک اندازه از آن سهم داشته باشند و استفاده کنند . آیا درست است که منافع پول نفت فقط در انحصار کارمندان شرکت نفت باشد ؟؟؟ آیا درست است که کارمندان شرکت نفت حقوقهای نجومی بگیرند به این دلیل که درآمد شرکت نفت زیاد است و بقیه کارمندان دولت حقوق 3 میلیون تومانی زیر خط فقر ؟؟؟ آیا نفت واقعاً ملی است یا ارثیه پدری شرکت نفتی ها ؟؟؟ به نظر بنده که کار آقای تاجگردون و دیگر مجلسیها در باره اینکه پاداش بازنشستگی 700 میلونی الی 1 میلیاردی نفتیها را کم کرده و برای آن سقف تععین کردند درست بوده در صورتی که اضافه آن را بابت همسان سازی حقوقی دیگر کارمندان دولت هزینه کنند زیرا مردم انقلاب کردند که تبعیض ها را کمتر کنند نه بیشتر .
با تشکر
محسن و
Romania
اگه سواد داری اونجا که نوشته کلیک کنید کلیک کن تا نامه رو ببینی، تاجگردون نوشته حقوق و پاداش نفتی ها را زیاد کنید. شماها اینقد بی منطق از تاجگردون حمایت می کنید که نامه شو ندیدی ولی به پاکدل حمله کردی.
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
درود به اقای پاکدل که حقیقت رو میگه.احسنت به تو .
Romania
ایکاش با این همه ادعا جناب مهندس ادبیات بهتری بکار می بردی برگرد به زمان مسولیت خود که فقط در بکار گیری.ستفاده میکردی حالا دلسوزی برای مردم میکنی
Romania
کجای ادبیاتش اشکال داره. مگه معلم انشلیی؟ اگه کامنتی راجع به این نامه داری بذار. بعدش هم راجع به جذب نقد ششم رو بخون تا متوجه بشی.
این کامنتی که آقای پاکدل تو گروهها و تو اینستا جواب امثال شمارو داده فقط کپی پیستش میکنم تا متوجه بشی پاکدل کارش درسته:
باسلام، پاسخ این سوال را صد بار عرض کرده ام ولی باز هم خلاصه عرض می کنم.
اولاً گزارش کامل جذب با بیست و سه صفحه مستند تهیه و در همه سایتها منتشر شد‌. در کانال تلگرامی " نقدها و مستندها" هم موجود است. در همین پیج هم بعنوان یک پست گذاشته شده است. پس می توانید کامل مطالعه کنید.
ثانیا" موضوع جذب توسط جریان نماینده به سازمان بازرسی کشانده شد و حتی اطلاعات و مستنداتی که فکر می کردند علیه بنده است را ارائه و اطلاعاتی که به نفع من بود را کتمان کردند ولی پس از دوسال بازرسی، بازپرسی و محکمه قضایی، به کوری چشم آنها، بر عملکرد بنده صحه گذاشته شد و دو مدیر عامل مورد حمایت . رای در پیوستهای نقد جذب موجود است. خلاصه عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
ثالثا" بنده هیچوقت مدعی عدالت صد در صدی نبوده و نیستم چون این ادعا در حد معصومین علیهم السلام است ولی و چنین انتظاری هم از کسی ندارم ولی عرض میکنم در زمان بنده ضابطه و عدالت بود ولی تو این هفت سال کاملا نابود شد. بنده حاضرم از لیستهای جذب در دوران خودم دفاع کنم ولی آقایان برای لیستهای چند صد نفری بی ضابطه که هر روز در فضای مجازی منتشر می شوند، هیچ دفاعی ندارند.
رابعاً: با وجود دلایل کافی فوق، لیست جذب افراد با مشخصات و محل زندگی و نحوه جذب از ابتدای مدیر عاملی بنده تا کنون را که در اختیار جریان نماینده هست منتشر شود تا مردم عمق فاجعه در این دوره را متوجه شوند و تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
Iran, Islamic Republic of
که کم گپ بزن ...زمان پاک دل تو هر روستای لیشتر دیگه پیرزن و پیرمرد نبود که بزارید سر کار....
فرجیان لیشتر
Iran, Islamic Republic of
با سلام اتفاقا من به تاجگردون رای نخواهم داد ،،،، ولی جناب آقای پاکدل خودت هم آدم خوبی نیستی و پرونده خوبی نداری، ،،، لطفا خودتو مقایسه با تاجگردون نکن ،،،، و این راهم بدان که من به تاجگردون رای نخواهم داد چون آدم مغروری هست ،،،،،، وفقط دنبال یه عده ای هست که پول دارند و فقیر نواز نیست
ب م
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت شما مهندس پاکدل
بنده شرکت نفتی نیستم ولی فرمایش شما کاملا متین بود متاسفا نه تنام مشکلات از قوانینی هست که همین نمایندگان تصویب میکنند پس بجای تشویق نردم که به تاجگردون رای ندن اصلاطوری صحبت کنید که اصلا انتخابات را ترک کنیم و شرکت نکیم
سلامت
Iran, Islamic Republic of
حامیان گروه خاصی از فئودال های بی غم هستن و اگه به خاطر ترس نبود اون چند نفر رو هم استخدام نمیکرد . حاضر نیست کسی تو استان ما رشد کنه، خواهیم دید بعد از رفتنش برادر و یا بچه ها شو علم میکنه برا نمایندگی کسی هم نمیفهمه و نمی خواد بفهمه .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
فایل های مرتبط
1