تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۱۴۰۹۶
یادداشت ارسالی؛

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیاسی نشود 

۸
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیاسی نشود 
کبنا ؛سیاست و به عبارت بهتر سیاست زدگی در تمام بخش‌های  شخصی و عمومی در ایران حضور دارد. در بهداشت و درمان، در آموزش و پرورش در دامپزشکی و ... رد پای سیاست و سیاسیون دیده می‌شود.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سازمان‌ها و دستگاه‌های خاصی است که از اول هم سعی بر آن بود که به زیر چتر ساختار بروکراسی کشیده نشود ولی بروکراسی با بی رحمی و طمع بالا آنرا در خود هضم کرد و اینک صندلی مدیریت این نهاد و اتاق‌های آن نه جایی برای ذوق و خلاقیت هنری و ادبی که ادامه پروژه سهم بخشی به سیاسیون و نمایندگان مجلس است.
در کهگیلویه و بویراحمد در حالی که پیش از این کانون در برخی دوره‌ها با حضور برخی شاعران و هنرمندان دوره‌های موفقی را تجربه کرده بود در این دوره و بعد از تاکیدات دولت مبنی بر استفاده از بانوان در عرصه مدیریتی به محلی برای جبران کم کاری  توجه به زنان تبدیل شد.
حضور یک زن فی نفسه نه یک اقدام مثبت است و نه منفی است بلکه مهم‌تر از آن ضرورت حضور یک مدیر توانمند و با ظرفیت و متعلق به این حوزه حساس و ظریف است.
اگر قرار باشد مدیر با لابی سیاسیون آن هم سیاسیون بدون پایگاه اجتماعی انتخاب شود طبیعی است نمی‌توان از آن سازمان انتظار کار و موفقیت داشت. 
همچنانکه امروز نیز شنیده می‌شود در همین اداره به دنبال معرفی یک معاون بدون سابقه کاری و اجرایی و با تحصیلات کاملاً غیر مرتبط اما با نفوذ و دخالت‌هایی از بیرون هستند. کانون به محل رفت و آمد سیاسیون و اعضای احزاب تبدیل شده است و برای دست اندکاران امروز کانون در استان حضور در حزب از اولویت بالاتری برخوردار است. 
این موارد نشان می‌دهد کانون دیگر متعلق به کودکان و نوجوانان نیست بلکه محلی است تا کسانی را که دستشان از مدیریت در جاهای دیگر کوتاه است و شرایط احراز مسئولیت در سایر جاها را نداشتند در اینجا بهانه از آن‌ها گرفته شود و چند صباحی راضی نگه داشته شوند.
کانون جایی است که باید از درون آن خبر ظهور و رشد کودکان و نوجوانان خلاق و خوش ذوق به بیرون درج شود نه آنکه محل لابی این شخص سیاسی و یا آن نماینده مجلس باشد و اگر قرار است این گونه باشد بهتر که عنوان آن برداشته شود و به جای آن بنویسند: "کانون پرورشی سیاسیون استان کهگیلویه و بویراحمد".
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حداقل به دنیای کودکان رحم کنیم.به شاعری .معلمی .هنرمند حوزه کودک را بگذارید مدیر و معاون
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آ// یاسوج که افتضاح شده و عملا به ستاد انتخاباتی نماینده فعلی تبدیل شده و در حال قلع و قمع حامیان کاندیداهای سابق و فعلی هستن. موارد مستندی هم هست که اگر اصلاح نشوند، در وقت مناسب در اختیار رسانه ها و دستگاه های نظارتی قرار خواهیم داد
مربی
Australia
دقیقا همین طور است/ مگر خدا رحم کند به کانون پرورش فکری کودک و نوجوان
Iran, Islamic Republic of
بعید میدونم مربی باشید . مربیان انصاف دارن
س ح
Iran, Islamic Republic of
کانون پرورشی را این آقایون با باشگاه حزبی اشتباه گرفته اند / دیگه چه انتظاری داریم مه خلاقیت ‌استعداد کودکانمان بروز وظهور پیدا بکنه
سی سخت
Romania
بهتر این نمیشه، وقتی بهزیستی کانون را اداره کنه! لتحه ی فرهنگ و هنر را ، باید خواند!
مسئولین وامصیبتاه
کارمند بهریستی
Iran, Islamic Republic of
از سازمان بازرسی استاندار محترم .دادگستری محترم میخوام که به این مسله انتخاب و این جایگاه متناسب با رشته ایشان نیستن
Iran, Islamic Republic of
اولا من.نمیدونم این گروهی که وامصیبتا میکنن واقعا فرق بین کار فرهنگی و حرف پوچ رو میدونن یا نه ... من به عنوان یک مربی اولین مدیری که دیدم واقعا راجع به کانون مطالعه و خودش را کانونی کرد مدیریت جدیده .. کسی که به هیچ عنوان دنبال منفعت شخصی نیست نه واسه شخص خودش نه برای استخدام فامیل و .. .شما کبنایی ها هم منصف باشید و همه ی نظرات رو بزنید نه فقط سلیقه خودتون رو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1