تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۰۲۴۲۱
یادداشت:

انگشت تعجب جهانی از گفت و شنید ما به دندان ؛ پاسخی به مطلب«رالی تاجگردون و پاکدل»

متن ارسالی
۱۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
انگشت تعجب جهانی از گفت و شنید ما به دندان ؛ پاسخی به مطلب«رالی تاجگردون و پاکدل»
کبنا ؛متن ارسالی
وقتی جوابی ندارید، سکوت کنید بهتر است تا دروغ به این بزرگی بگویید و بنویسید.
با سلام، در پاسخ عجولانه و عجیبت تحت عنوان «رالی تاجگردون و پاکدل»[کلیک کنید]، نویسنده جوابیه‌ی را با دقت نخوانده و ادعای دروغی کرده و مستند آن را خواسته است. لطفاً بفرمایند کی و کجا آقای پاکدل نوشته‌اند که هشتاد درصد سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است؟ چرا با طرح چنین دروغی هم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را بدنام می‌کنید هم آقای پاکدل را؟ شما مستند دروغتان را ارائه دهید. (این را هم بدانید به خاطر دروغ بزرگ و اتهامی که زده‌اید، حق شکایت برای آقای پاکدل محفوظ است و پیدا کردن شما از طریق مدیر سایت ممکن است). آقای پاکدل از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۸۹ تا ۷ اردیبهشت ۹۲ مدیر عامل بوده و باید پاسخگوی همان دوره باشد که هست. آن جذب نادرست در زمان شش مدیر عامل پیش انجام گرفت و مشابه آن هم فقط در دوره آقای تاجگردن وجود داشت. چون از سوی آقای تاجگردن به‌صورت مبهم به آن اشاره شده و می‌خواستند با طرح آن از پاسخگویی در خصوص جذب‌های زمان خودشان طفره بروند، توسط پاکدل روشنگری شد و نقش نماینده وقت نیز در آن روشن گردید. با عدد و رقم و مستند هم ارائه گردید. علی ایحال حرف حسابتان چیست؟ آیا شما می گویید چون ده سال پیش مدیر عاملی یک بارجذب نیروی اشتباهی انجام داده است، آقای تاجگردن باید تا ابد بی ضابطه نیرو جذب کند و حق دیگران را تضییع کند؟ در خصوص اینکه آقای تاجگردون از کجا می‌داند نگارنده کیست، واقعاً جای تعجب است یعنی فکر می‌کنید مردم اینقدر ساده‌اند؟ کار سختی نیست شما با یک تماس یا یک پیام خودتان را به ایشان معرفی می‌کنید، که شکی نیست معرفی کرده‌اید. در هر حال بهتر است وقتی ایشان جوابی ندارند، شما هم سکوت اختیار کنید و به دفاع بد از ایشان خاتمه دهید. خلاصه بیهوده دست و پا نزنید بلکه از نماینده بخواهید که جواب سوالات، نقدها و ابهامات را پاسخ دهد. پاکدل پاسخ مستدل و دقیق خود را طی نامه‌ای در تاریخ ۱۵ خرداد ۹۷ ارائه کرد ودر سایت‌ها هم منتشر گردید. مردم منتظر پاسخ مستند نماینده هستند. با این فرافکنی‌ها راه فراری از توجه به مطالبات مردم پیدا نخواهد شد. کلمات و عباراتی مانند حقارت، احمقانه و... هم که برازنده نگارنده است نه مخاطبین محترم و ارزش پرداختن و پاسخ گفتن ندارند.
از پاک نگاه تو تعجب می‌کنم! / از حسن ختام تو تعجب می‌کنم!
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
واقعا اینکه نوشته اند پاکدل گفته ۸۰ درصد سهمیه شهدا جذب کردی.ر بزرگی است که نه تنها هدفشان تخریب پاکدل بلکه. خانواده معزز شهدا بوده. از پاکدل شرم نمیکنید،از مردم شدم نمیکنید،از خانواده شهدا شرم نمیکنید،دست کم از خون شهدا شرم کنید.
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پاکدل عزیز که واقعا پیگیر شفاف سازی است.
ولایتی
Iran, Islamic Republic of
خوبه که مهندس پاکدل همه نقدها و مستنداتشون موجوده...البته این نوع اظهار نظر. واضح از سوی نگارنده حامی آقای .ه؛ نشانه سردرگمی. ایشان هست و کم نیستند حامیان وبستگان اینچنینیه .....
Iran, Islamic Republic of
در عجبم وقتی تاجگردون جوابی ندارد، دیگران چه اجباری دارند که. به این بزرگی بگویند! واقعا کی اقای پلکدل گفته بود هشتاد درصد سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران؟ کاش . داشت لااقل بابت این. یه این بزرگی از آقای پاکدل عذرخواهی کند.
Iran, Islamic Republic of
ما هم بی صبرانه منتظر اقای تاجگردون هستیم تا جوابگو باشد ن. هرچند که مطمئن هستیم تاجگردون جوابی برای انتقادهای مهندس پاکدل ندارند که اگر داشتن خودشان از شماها استادتر بودند
گچ
Netherlands
انسانهای عاقل و درستکار فکر آینده خود را میکنند .جناب نماینده با توجه به اینکه فکر میکرد هم..د امیر کبیر زمان را داشتند فکر نمیکردند کسانی باشند که با وجدان پاک و وجدان بیدار رو در روی ایشون وایسند .
عابدزاده
Iran, Islamic Republic of
وقتی کبنا نیوز کامنتهای منو منتشر نمیکنه معلومه که باید همه کامنتها را پاکدل خریده باشه
عابدزاده
Iran, Islamic Republic of
برادر من نقد با تخریب فرق میکنه خود پاکدل هم میدونه که به گرد پای تاجگردون نمیرسه
عابدزاده
Iran, Islamic Republic of
روز انتخابات پاکدل و دارو دستش باید .ای کاش هر چه سریعتر برگزار بشه تا همه بفهمند کامنتهایی که پاکدل میخره واقعیت دارن یا واقعیت تو صداقته
عابدزاده
Iran, Islamic Republic of
روستای پاکدل همشون نخبه هستن چونکه توی ازمونهای. که پاکدل برگزار کرد ۹۰ درصد قبول شدگان از روستای خودش بودن.خخخخخخخ
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1