تاریخ انتشار
شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۴۷۶۲۹۲
فرماندهی پایگاه شهیدآرمین دروهان

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت درمسجد روستای دروهان بخشِ کبگیان برگزار شد

۱
۳
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت درمسجد روستای دروهان بخشِ کبگیان برگزار شد
کبنا ؛به گزارش " کِبنا " از چیتاب در امتداد برگزاری مراسمات ترحیم رئیس جمهور وشهدای خدمت در بخش کبگیان مسلم فکوری فرمانده پایگاه مقاومت شهید آرمین روستـایِ دروهان از برگزاری مراسمی به همین مناسبت در مسجد صاحب الزمانِ روستا خبر داد. 
فکوری با تشکر از همکاریِ خدانظر تجاره دهیار روستا و پایگاه خواهران و کانون مسجد از حضور مردم و مسئولان مدعو بخش در این مراسم گفت: فقدان نبود سید محرومین و شهدای همراه چنان اندوهی دردل مردم ایران بپا کرد، که هر نقطه از این کشور را برویم و نگاه کنیم عزادار و مستأصل هستند. 
وی عزاداری مردمان بخش کبگیان در حسرت از دست دادن شهدای خدمت، شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را نمونه شاخص ولایتمداری و متعهد بودن به پاسداشت ارزشهای اسلام،انقلاب و خون مطهر شهدا برشمرد و گفت: هرآنچه مردم دارند از بدکت خون شهدا و هر مقامی مسئولان دارند از وجود این مردم است.
حجت الاسلام یاوری سخنران این برنامه هم ضمن تسلیت مجدد و تبریک شهادت خادمان ملت، خدمت به مردم، اخلاص و توسل را سه ویژگی شهدای خدمت بویژه شهـیدجمهور رئیسی برشمرد و گفت: براساس وعده الهی کسانی که عمل صالح و خدمت به مردم را خالصانه و صادقانه انجام دهند، خداوند محبت آنها را در دل مردم قرار می‌دهد و این موضوع را در تشییع باشکوه این شهدا دیدیم. 
این سخنران با اذعان به اینکه «آیت الله‌رئیسی» شخصیتی مردمی بودند که در تمامی مسئولیتهایش تلاش کردند روحیه مردمی، ساده زیستی و اخلاق مدارانه خود را حفظ کنند خاطرنشان کرد: قطعاََ خَلَأ وجودیِ ایشان برای همه سخت دشوار و شهادت ایشان داغ بزرگی خواهد بود.
حجت الاسلام یاوری با اشاره به هجمه‌های داخلی و خارجی به رئیس جمهور گفت: ایشان بارها آماج تهمت‌ها و افتراها قرار گرفتند اما به هیچ کدام از این موارد پاسخ ندادند و با کرامت از کنار آن گذشتند و این حاصل شخصیت تکامل یافته در حرم امن رضوی بود. 
وی ادامه داد: بدبخت ترین افراد کسانی هستند که با تعصبات بیجا و دامن زدن به نقل قولهای منافقان و بدخواهان دلخوش به لقلقه زبان علیه افراد فقید، در محافلهای متعدد مجازی و واقعی هستند لکن شهادت آقای رئیسی مردم را نسبت به آن همه افتراء و دروغ بیدار کرد. 
یاوری با استناد به فرمایش خداوند در آیه ۱۵۶ سوره بقره «الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون» تصریح کرد: این آیه، صابران را معرفی کرده پس این شهدای برگزیده در زمره صابرین بودند. سخنران این مجلس در ادامه با بیان اینکه سبک مدیریت رئیس جمهور شهید باید به عنوان مکتبی جدید در جامعه شناخته شود، گفت: برکات شهادت ایشان برای جامعه اسلامی در بلند مدت متجلی و باعث مستحکم‌تر شدن پایه‌های انقلاب خواهد شد. 
حجت الاسلام یاوری با بیان اینکه شهید رئیسی در ماموریت و در جریان خدمت رسانی به مردم و در بهترین حالت به شهادت رسیدند، اذعان کرد: جریان دلسوزی برای مردم، افتخارآفرینی می‌کند و هر شخص دیگری با همین گفتمان در جایگاه ایشان قرار گیرد در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش آفرین خواهد بود. 
این سخنران در پایان خاطرنشان کرد: شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش نشان داد که خواست خدا برتر از همه خواست‌هاست، حکمتی در جریان است و اراده الهی مافوق همه اراده‌هاست، این اتفاقات نه تنها نباید باعث توقف و ناامیدی شود بلکه باید باعث تلاش بیش از پیش، و اراده قوی‌تر در ادامه راه شهدا شود. 
لازم به ذکر است این مراسم درادامه با اجرای سرود شهیدان خدمت توسط گروه سرود فرزندان حاج قاسِم، و نوحه خوانی و سینه زنی پایان یافت. 

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 

خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا این مراسم از همه لحاظ درخور شأن شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و یاران شهیدش بود. عالی بود
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1