تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۴۷۴۳۹۳
کبنا گزارش می‌دهد

بی‌در و پیکری بیمارستان شهید جلیل یاسوج / نیروهای خدماتی که خود رئیس هستند! / اوج ترک فعل / مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پاسخ دهند؛ چند تا فوق تخصص کلیه داریم و کجا تشریف دارند؟ / رزدینت‌ها به‌جای فوق‌تخصص‌ها؟!

۳۳
۰
بی‌در و پیکری بیمارستان شهید جلیل یاسوج / نیروهای خدماتی که خود رئیس هستند! / اوج ترک فعل / مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پاسخ دهند؛ چند تا فوق تخصص کلیه داریم و کجا تشریف دارند؟ / رزدینت‌ها به‌جای فوق‌تخصص‌ها؟!
کبنا ؛صحبت کردن درباره دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دیگری هیچ اثری ندارد؛ همانند بیماری که اینقدر بی‌رویه دارو مصرف کرده که دیگر آن دارو اثرش را از دست داده است. شاید اصلی‌ترین دلیل بی‌اعتمادی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به بیمارستان‌های استان و مهاجرت به استان‌های دیگر در کنار نبودن تجهیزات و امکانات کافی، بی‌توجهی به مسائل مختلف بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسئولان مربوطه است.
میزان نارضایتی بیماران و همراهان بیماران از بیمارستان‌های آموزشی درمانی کم نیست و شاید بتوان عمده‌ترین دلیل آن را حضور کم استادان در این بیمارستان‌ها و معطلی بیماران در اورژانس و بخش‌ها و البته هتلینگ ضعیف دانست که نظام سلامت باید این مسائل را برای ارتقای این‌گونه بیمارستان‌ها مورد توجه قرار دهد. سفر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت و درمان به کهگیلویه و بویراحمد و حضورش در بیمارستان امام سجاد(ع) گویای خیلی از مسائل بود. وقتی مردم و پرسنل بیمارستان زخم‌های خود را جلوی کریمی برداشتند؛ تازه همه متوجه شدند که چه عفونتی پشت این زخم‌ها نهفته بود.
تراژدی غم‌انگیز بیمارستان شهید جلیل یاسوج تمامی ندارد. بیمارستانی که قربانی سیاسیون از خدای بی‌خبر شده و این مرکز درمانی را با انواع حواشی درگیر کردند. آنها تا توانسته‌اند بدون ضابطه نیروهایی را به این بیمارستان تحمیل کردند و بیمارستان را از کارآمدی و کارآیی انداختند. نیروهایی که بدون هر گونه تخصص و متناسب با نیاز بیمارستان وارد نظام اداری این مرکز درمانی شدند و الان هم پاسخگوی تعهد شغلی خود نیستند.
ماجرا از این قرار است که هر کسی این روزها برای درمان وارد این بیمارستان می‌شود از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید جلیل یاسوج گلایه و اعتراض دارند.
یکی از مراجعه کنندگان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج از وضعیت نظافت بیمارستان تعجب کرده و به خبرنگار ما گفت: وضعیت نظافت بیمارستان وخیم است.
وی افزود: نیروهای خدماتی به تعهد شغلی خود بی‌توجهی می‌کنند و می‌گویند که نظافت بیمارستان به ما ارتباطی ندارد.
به گزارش کبنا، همراهان بیماران وقتی این شرایط را می‌بینند، خودشان دست به‌کار می‌شوند و نظافت انجام می‌دهند.
متأسفانه مدیریت بیمارستان را به فردی داده‌اند که توان مدیریت ندارد. او بدون هرگونه تجربه به این جایگاه رسیده و تلاشی برای بهبود این شرایط ندارد. برخی از کادر بیمارستان می‌گویند؛ گویا مدیر بیمارستان با شغل خود قهر کرده و بیمارستان را قبول ندارد. 
بعضی از پرسنل بیمارستان شهید جلیل یاسوج به خبرنگار کبنا نیوز می‌گویند که نیروهای خدماتی پشت‌شان گرم است و خودشان رئیس هستند. بیماران و همراهان بیماران در انجام امور نظافت مشارکت می‌کنند.
یکی دیگر از مخاطبان کبنا نیوز می‌گوید: نداشتن مدیر بیمارستان، نداشتن مدیر امور مالی، خرابی آسانسورهای حمل بیمار، نبود پزشک فوق تخصص کلیه و نفرولوژی از جمله مشکلات این بیمارستان بزرگ مرکز استان است.
او گفت: این‌ درحالی است که فوق تخصص کلیه با جراح کلیه دو رشته متفاوت است. اکثراً رزدینت‌ها بیماران را مداوا می‌کنند
مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد باید به این سؤال پاسخ دهند که چند تا فوق تخصص کلیه در سطح استان داریم و کجا تشریف دارند؟ 







 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
رئیس که بدون هیچ گونه تجربه به این پست رسیده با سهمیه تخصص گرفت با سهمیه مدیر شد با سهمیه هم احتمالن میره کره ماه!!! چه انتظاری ازش دارین
من
France
کبنا بیمارستان شهید جلیل ربطی به تو نداره
Iran, Islamic Republic of
این بیمارستان را باید تعطیل کنند یا هم به بخش خصوصی واگذار شود . دانشگاه علوم پزشکی در موضوع بیمارستان جلیل نشان داده است که اقتدار و برنامه لازم را برای نظم دهی و بالابردن مهارت درهمه سطوح در این بیمارستان ندارد. بنابراین باید بسته شود تا بیشتر از این با جان مردم بازی نشود
کارمند
Iran, Islamic Republic of
این مشکل از زمانی تشدید شد که قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در سال ۱۴۰۰ توسط مجلس تصویب شد.کسی که نیروی خدماتی یا نگهبان یا راننده شرکتی بود با این قانون یک شبه تبدیل وضعیت و کارمند رسمی شد.یعنی یک شبه از فرش به عرش رسیدن.الانم میگن من دیگه نظافت نمیکنم و چون کارمند رسمی هستم باید برم قسمت اداری .خیلیهاشون هم موفق شدن در بدنه اداری جا بدن خودشون رو.اینجوری دانشگاه کمبود شدید نیروی خدماتی پیدا کرده.در واقع نه فقط در بیمارستان جلیل بلکه در تمام بیمارستان‌ها این مشکل ایجاد شده.حالا شاید در یه بیمارستانی با شدت بیشتر و در جایی دیگر با شدت کمتر.هر چند که منکر ریاست ضعیف مدیران بیمارستان‌ها هم نیستیم
United States
دانشگاه در ضعیف ترین دوران مدیریت خود به سر میبرد...
از نحوه انتصاب و رشته های تحصیلی معاونین دانشگاه تا ....
Iran, Islamic Republic of
اوج بی در و پیکری توی خود دانشگاه هست !!!
چند ماه پیش سازمان بازرسی هشدار قانونی و نظارتی مبنی بر غیر قانونی بودن بعضی از مدیران شبکه های بهداشت شهرستانها با سرپرست دانشگاه مکاتبه نمود اما راضی به اجرای قانون نیست !!
طبیعی هم هست !!! چون میدونه از تیرماه دیگه جایی توی دانشگاه نداره !!!
لذا توی این 3 ماه هر اتفاقی که برایش پیش بیاد ، چند ماه طول میکشه تا اجرایی بشه !!!!
ایشون هم میگه : حالا که قراره از تیرماه در این جایگاه نباشم ، بذار توی این 3 ماه پادشاهی کنم و قدرتمو به رخ بکشونم !!!!
یکی از این موارد هشداری ، حضور نیروهای شرکتی در ستاد شبکه بهداشت گچساران هست !!!
اکثرا با سرپرست شبکه نسبت فامیلی دارند !!!
چندین بار سازمان مکاتبه کرده ، سرپرست شبکه رو احضار کرده اما سرپرست شبکه هم که خودش بزودی اخراج میشه ، ترجیح میده این اواخر ، فضا را حسابی !!!!
اما دیگه فایده ای نداره !!!
سرنوشت 3 نفر تا چند روز دیگه مشخص میشه : جاودان سیرت ، پروانه و عسکری !!!
منتظر بهاری زیبا و خوشایند باشید !!!
Canada
مدیریت خیانت بزرگی به جامعه پزشکی است
Canada
/ این روزها درگیر زدو بندهای مالی وعلوم پزشکی وعلم پزشکی به محاق رفته
عبدالله
United Kingdom
بیمارستان شهید جلیل
علاوه بر موارد ذکر شده مبنی بر بی نظمی و بی سروسامانی
پارکینگ و فضای سبز ندارد
اورژانس مناسب ندارد _ یک فضای کوچک فشرده با یک درب آهنی دژ مانند
پ بخرد
Iran, Islamic Republic of
تازمانی رییس دانشگاه جناب جاودان سیرت باشه انتظار بیشتری نیست، ...خدایا مردم این استان چه گناهی کرده اندکه گرفتار مسئولین شده اند...
Iran, Islamic Republic of
مدیریت شبکه بهداشت و درمان دنا هم ناکارآمد تشریف دارند/ باید استفاده شون ببرن
متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
جای بسی تاسف دارد که کلی تخلف دارند وکسی با ایشان برخورد نمی کند
دستگاههای نظارتی درون دانشگاه هم مثل بازرسی و...
مثلا کی میخاد باهاش برخورد کنه... ایشانم دردسری نداره...
خدانگذره از کسانی که طالب این نوع مدیریت هستند
بیمار
Iran, Islamic Republic of
واقعا این بیما رستان. افتضاح هست پرسنل هم بی مسئولیتی دارند وبدرفتاری. زیاد میکنند بامردم. اصلا جان انسان‌ها برایشان اهمیتی ندارد. من اولین بار بود رفتم پشیمان شدم وبه شیراز رفتیم برای مداوا. واقعا جای تاسف داره برای مسولین این بیمارستان وبقیه هم مثل همین هست قطعآ
Iran, Islamic Republic of
اوج عقب افتادگی.
Iran, Islamic Republic of
واقعا وضعیت نظافت وبهداشت بیمارستان بسیار نامناسب است یک شبانه روزی اونجا مریض بستری داشتیم ندیدیم نظافتچی بیاد کاری انجام بده، اصلا به بیمارستان نمی خوره
علی
Iran, Islamic Republic of
مشکل ما نبود یک پزشک حاذق و مدیر توانمند است که باید از خارج استان بیاورند و سکان آن را به این پزشک بدهند و البته در کار آن هیچ گونه دخالتی نداشته باشند مطمئن باشید تعغیر را احساس خواهید کرد
همراه بیمار
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان امام سجاد افتضاح وضعیت خوبی ندارد مردم سرگردان در این بیمارستان کسی جوابگو نیست ومن بعنوان همراه بیمار از پرسنل بیمارستان سوال کردم تا کی بیمارستانهای یاسوج اینجور هستند چرا نظارتی نیست گفت در این بیمارستان نه مسؤل بخش نه سوپروایزر نه پرستار نه کارمندنمیتونند انتقاد ویا مشکلات را مطرح کنند ویا از حقمون دفاع کنیم سریع توسط مسولین محل خدمتشون را تغییر میدهند وترس وامنیت شغلی نداریم
دکتر جاودان سیرت میتونه سریع ریس سه بیمارستان یاسوج را تغییر دهد تا دانشگاه وجو متشنج شده آرام شود.
مرتضوی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهی که کارشناس بازرسیش محمدیان و حسینیان باشد بهتر از این نمی شود و باید فاتحه آن را خواند.
Iran, Islamic Republic of
مشخصه
رضایی
Iran, Islamic Republic of
باید به حال دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نشست و زار و زار گریست ببینید به چه روزی افتاده که /// شدند کارشناسان بازرسی که خودشان هم نمی دانند کارشان چیه و هر روز فقط ماموریت می زنند و در شهرستانها ول می چرخند و هیچ کاری هم انجام نمی دهند ای کاش یک نفر پیدا می شد و بیلان کاری این دو نفر را می خواست که در مدت یک سال چه کاری انجام دادند و چه مشکلی را حل کردند.
اکبر
Iran, Islamic Republic of
/که الان شده کارشناس بازرسی خودش نگهبان بیمارستان بود برگردد سر جای خودش مگر چه توانمندی و تخصصی دارد که شده کارشناس بازرسی دانشگاه ؟
کارشناس با تجربه
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر جاودان سیرت ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی . تا بازرسی دانشگاه سر و سامان نگیرد و افراد با تجربه و توانمند در این واحد نظارتی مستقر نشوند حواشی دانشگاه روز به روز زیادتر می شود و هیچ مشکلی از دانشگاه حل نمی شود .
راه روشن فردا
Iran, Islamic Republic of
انشاالله به زودی بساط مدیرکل ضعیف علوم پزشکی جمع می شود و مدیر در این سطح جایگزین خواهد شد.
خطاب به راه روشن فردا
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش شتر در خواب بیند پنبه دانه.. خخخ
خرابی که مدیران قبلی و نماینده یاسوج و گچساران در استخدامهای بی ضابطه و فله ای عده ای بیسواد در طول چهار سال گذشته بر دانشگاه تحمیل کردن، درست کردنش سالها طول میکشه.. تو که اینجا مثلا انتقاد میکنی؟ تو خودت یکی از همون بیسوادانی بودی که بعنوان نظافتچی استخدام شدی اما با فلاکتی که در سیستم آموزش عالی مملکت ما وجود داره بدون حضور در کلاسی رفتی و یه مدرک دانشگاهی گرفتی و الان فکر میکنی تو باید جای رئیس دانشگاه باشی چون ریاست دانشگاه در انتخابات از نماینده شما حمایت نکرد.. از این خبرا نیست برادر.. آ رو بریز همونجایی که میسوزه.
دکتر جاودان با قدرت منفعت طلبان و بیسوادان رو به حاشیه خواهد برد تازه اول بدبختی شماهاست.
کامنتهای فله ای تونم ره بجایی نخواهد برد جز اینکه ساعتی دلی به حرفهای صدتا یه غازتون خوش کنید.
Iran, Islamic Republic of
دوستان دوستان تا اطلاع ثانوی مریض خود را به این بیمارستان یعنی بیمارستان نبرید چون من خواهرم را به دلیل نبود پزشک نبود تخصص ونبود نظارت در همین بیمارستان از دست دادم به خدا به ماه مبارک رمضان راست میگم جوان بود عمری نداشت دارم گریه میکنم این پیام را مینویسم
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم اگر من ریاست امور استخدامی در کشور را داشتم هر فرد با اولین مدرکی که برای پست مورد نظر استخدام می شد تا پایان بازنشستگی باید در همان مقطع می ماند نه اینکه طرف با مدرک سیکل وارد می شود وا با مدرک دکترا بازنشسته می شود زیرا که همه همتراز می شن وکسی به کسی اهمیت نمیدهد0
Iran, Islamic Republic of
دکتر بخردیان یکی پیدا کنه روزای کشیک تو مطبش تشریف دارن
چاکرا
Sweden
کبنا خودش خبر میزنه، خودش هم کامنت هایی که به نفع جاودان سیرت رئیس دانشگاه هست رو فیلتر میکنه... معلومه که صداقت نداره کبنا. و گرنه بهتون میگفتم که چه افتضاحاتی رئیس دانشگاه با بار آورده و این دانشگاه هم در بی در و پیکر ترین زمان تاریخی خودش هست.. مسئولین ارشد استان هم که الحمدلله از دور خوشگل هستن!!!
محسن
United States
طرف با قانون ایثارگران با داشتن سابقه بیمه ای که درست کرده بصورت خدماتی تبدیل وضع شده بعد اومدن ردیف امورحقوقی بهش دادن ...هر موقعه ایشون تشریف آوردن خدماتی بقیه خدماتی ها هم درست کار میکنن
کادر درمان
Iran, Islamic Republic of
بزارین خیلی واضح براتون بگم که نیروهای خدماتی در هر سه بیمارستان جلیل و سجاد وبهشتی اکثریت وابسته به نمایندگان ادوار مختلف مجلس هستند که استخدام شده اند و همگی خود را تافته جدا بافته میدانند و متاسفانه مدیریت دانشگاه هم هیچ توانی برای مقابله با این حجم از پارتی بازی ندارد/.و در بحث درمان هم که موضوع همانند خدماتی ها؛ متاسفانه ۹۰ درصد متخصص های ما پرادعا هستند و فقط صبحها در یک نوبت بیماران را ویزیت میکنند و تا فردای روز بعد هیچ بیماری توسط متخصص ویزیت نمیشود. و اینم مربوط به معاونت ضعیف درمان هستش.
مطلع اهل شهر فرهنگ وادب سیسخت سرفراز
United States
اتفاقا جناب دکتر محمد یزدانپناه مدیری پاکدست ،باتقوا،مومن،اصیل متواضع وباصداقت ازخانواده معظم ومعززشهداء که رزومه کاری بسیار قوی درزمان کرونا دارند که سخنگوی ستاد کرونا درسطح کشوری بودند وشبکه های بین المللی فقط اخبار را ازایشان می گرفتن ودرحال حاضر در شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دنا این شبکه را از نظر کارایی،آماری تخصصی ونظم وانظباط وشاخص های بهداشتی درسطح استان ودانشگاه به رتبه ممتاز رسانده وازنظر زیرساختی وکارهای عمرانی وبهداشتی ودرمانی دراین مدت کم درشهرسیسخت پاتاوه وسادات محمودی ودوراه کارهای خوبی صورت گرفته به طوری که تمام مراکز دارای پزشک ،ماما،کاردان وکارشناس هستندوکمبودی خداراشکر احساس نمیکنند...
واقع بین وواقع نگر باشیم!!
United States
محمد جواد اینجا دیگه نمیتونی با فونت بلد بنویسی؟
ناشناس
متاسفانه اینقد طایفه بازی پارتی بازی هست که از خدمات تا ریاست افتضاح و جون مردم به بازی گرفتن ،اصلا خدماتی حکم ریاست بیملرستان و داره
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1