تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۴۷۴۰۴۸
کبنا گزارش می‌دهد

گلایه یکی از شهروندان از اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه؛ مطالبه‌گری ما به اینجا ختم نمی‌شود

۱
۰
گلایه یکی از شهروندان از اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه؛ مطالبه‌گری ما به اینجا ختم نمی‌شود
کبنا ؛اینجانب به‌عنوان یک فرد بازاری با تحصیلات دانشگاهی و دارای چندین سال تجربه تدریس در دانشگاه و انجام طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی متعدد در زمینه‌های متعدد از جمله فساد؛ نکاتی در خصوص گشت‌های ناظر بر بازار در شهرستان کهگیلویه اعلام می‌دارم و قضاوت را به افکار عمومی واگذار می‌نمایم. بدون شک بیت معروف زیر در خصوص همدردی با همنوعان و رعایت انصاف می‌بایست سرلوحه کاری همه بازاریان از جمله اینجانب قرار بگیرد و مسلماً همه ما زمانی می‌توانیم پیشرفت نماییم که کنار هم باشیم.
بنی‌آدم اعضای یکدیگرند/که در آفرینش ز یک گوهرند.
اگر عضوی به درد آورد روزگار/ دگر عضوها را نماند قرار
مردم شریف در این وضعیت اقتصادی هر پولی که بازاریان به دست می‌آورند به‌عنوان مالیات؛ ارزش‌افزوده؛ حق صنف؛ عوارض شهرداری؛ فیش آب و برق و... پرداخت می‌شود!
حال بااین‌وجود چطور ممکن است که این‌همه افزایش در هزینه‌ها را تنها بازاریان پرداخت نمایند! نوشابه پپسی توسط کارخانه قیمت‌گذاری می‌گردد و با طرح‌های تشویقی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و شرکت‌های نوشابه‌سازی همگی قیمت ۲۹۵۰۰ را بر روی جلد درج کرده‌اند چرا فقط توزیع‌کننده جریمه می‌گردد و همین اداره صنعت و معدن یا وزارت مطبوعش قادر به کنترل قیمت نیست!
آقایان سردکردن نوشابه هزینه دارد و مستندات فیش برق برایتان ارائه می‌گردد تا برایتان اثبات گردد که هزینه سردکردن و نگهداری آن در دمای سرد برای فروشگاه‌های مواد غذایی بالا است!
ای آقایانی که با رابطه و گاهاً با پایین‌ترین مدرک دانشگاهی وارد اداره صنعت و معدن شده‌اید، نمی‌توانید با مردم هم نوع باشید؛ چرا که خود بخشی از این بی‌مهری هستید!
راستی دادن شکر دولتی به نورچشمی‌ها که آن را با قیمت آزاد می‌فروشند! عدم کنترل گردن‌کلفتانی که برنج و قند و دیگر کالاهای اساسی را گاهی احتکار و سپس با قیمت دلخواه می‌فروشند؛ آیا از چشم‌ها ما به‌دور می‌ماند و مطمئن باشید این بار عالی‌جنابان مطالبه‌گری ما اینجا ختم نمی‌شود؛ چرا که ما بازاریان به دستگاه‌های نظارتی اعتماد داریم و اعتقاد داریم که این‌همه تبعیض و ظلم و بی‌عدالتی بی‌پاسخ نمی‌ماند! در خصوص ارائه فاکتور متأسفانه شاهد رفتارهایی هستیم که مسلماً از یک فرد با عملکرد ضعیف بر می‌آید! آیا فاکتورهای با آرم شرکت‌ها و دارای کد اقتصادی فقط به دلیل نداشتن مهر بی‌اعتبارند! کدام جای قانون چنین نوشته شده! در خصوص قیمت‌گذاری‌ها نیز مشکلات متعددی وجود دارد که لازم است شفاف‌سازی گردد! چرا قیمت‌گذاری پزندگان توسط شخصی است که آش و حلیم می‌فروشد!
جالب‌تر این که شخص موردنظر از اقوام یکی از مسئول در حوزه بازرسی است! کنترل گزینشی و قوم‌گرایی متأسفانه موجب بی‌اعتمادی مردم شده و اینگونه افراد نمی‌توانند ناظران عادلی باشند! در خصوص فلان شخص در این اداره متأسفانه سال‌هاست که خود سلطان آجیل است و به هر قیمتی خودش بخواهد آجیل را می‌فروشد؛ اما کارآموزان ناآگاه خود را روانه بازار می‌نماید! در خصوص فلان مسئول در حوزه بازرسی، در این زمینه رئیس اداره باید کسانی را در حوزه بارزسی به‌کار گمارد که دارای شایستگی، توانمندی و سلامت اداری باشد؟
 برخوردهای زننده و دور از شأن برخی از کارکنان این اداره با منشور حقوق شهروندی در تضاد است که لازم است توضیح داده شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما اگه واقعا دنبال رفاه برای مردم هستین توی فروش احترامشون کن
درد مردم نداریه ، وقتی شما پپسی رو ۱۰ هزارتومن ازش سود ببری بنظرت کارت درسته؟
اگه سواد داشتی حتما در ابتدا اطلاعاتت رو کامل میکردی بعدش دنبال درد دیگر عضوها بودی
تخلف کردن چه در فاکتور چه در گرانفروشی جرمه و اگه شما رو بخشیده بودن دنبال دیگر عضوها نبودی
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1