تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۷۲۸۸۴

محمدرحیم دهراب‌پور: مطالبه‌گری حق مردم است اما شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است

۱
۰
کبنا ؛ دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورتی که در انتخابات مشارکت بالا و حداکثری باشد بهترین گزینه‌ها انتخاب می‌شوند اما مشارکت پایین باشد با انتخاب افرادی که اصلح نیستند مردم ضرر خواهند کرد.
«محمدرحیم دهراب‌پور» افزود: یکی از دستاورد‌ها و برکات انقلاب اسلامی که حاکمیت نظام جمهوری اسلامی را در دنیا اعمال کرده و در واقع مردمی بودن این نظام را به اثبات رسانده، انتخابات است.
وی اظهارکرد: انتخابات فرصتی است تا مردم بتوانند نیرو‌های فکری خود را در انتخابات‌های مختلف برای توجه بیشتر به مردم انتخاب کنند.
این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات بعنوان پشتوانه انقلاب و نظام است بنابراین اهمیت انتخابات مهمتر از این است که چه کسی انتخاب شود.
دهراب‌پور تصریح کرد: مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در سطح دنیاست و مشارکت بالا مطالبه‌گری مردم را بالا می‌برد و در صورتی که مشارکت بالا و حداکثری باشد بهترین گزینه‌ها انتخاب می‌شوند اما مشارکت پایین باشد با انتخاب افرادی که اصلح نیستند مردم ضرر خواهند کرد.
وی با اشاره به چهار راهبردی مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مبنی بر مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت ادامه داد: مشارکت متوجه مردم و رقابت متوجه داوطلبان است که باید اخلاق سیاسی را مدنظر داشته باشند و امنیت و سلامت انتخابات بر عهده مسئولان است که باید امنیت را برقرار کنند تا مردم با خیال راحت در انتخابات شرکت کنند و انتخابات از سلامت واقعی برخوردار باشد.
دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مجریان و مسئولان بدون جانبداری کار برگزاری انتخابات را انجام دهند، با فراهم کردن زمینه‌های حضور مردم در انتخابات بحث سلامت و امنیت انتخابات برعهده مسئولان است که باید توجه بیشتر در این زمینه داشته باشند.
دهراب‌پور تأکید کرد: مطالبه‌گری حق مردم است اما شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است و با حضور حضور حداکثری هم مطالبه‌گری بهتر و هم گزینه بهتری را انتخاب خواهیم کرد.
وی اظهارکرد: توصیه می‌شود که مردم براساس قومی و قبیله‌ای رای ندهند، رای دادن قومی و قبیله‌ای یک خطر است.
دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم به انتخاب اصلح توجه کرده و در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند چراکه حضور حداکثری در آینده ما تأثیرگذار است و مدیران و مجریان در برگزاری انتخابات دخالت نکنند.
گفتنی است که انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.
استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه کرسی نمایندگی در سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون- کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و گچساران و باشت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که پارتی بازی رابطه بازی باندبازی گروه بازی جناح بازی رفیق بازی آشنابازی قوم بازی سواستفاده ازموقعیت و جایگاه و دین و مذهب و لباس و پوشش و...باشد همین هست ظلم و ستم و تبعیض و بی عدالتی و نابرابری و حق خوری و حق کشی و پایمال کردن حقوق افراد ناتوان و ضعیف و بیچاره و فلک زده و آواره و در به در آفات یک جامعه هست.مادامی که ترحم و دلسوزی و شفقت و مردم داری منصفانه و عادلانه نباشد همین هست.مادامی که حرف و عمل یکی نباشد همین هست مادامی که جاه و پول پرستی و ثروت و عافیت طلبی و قدرت خواهی و دنیا خواهی و سهم خواهی باشد همین هست.
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1