تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۴۷۲۸۲۸
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران مطرح کرد:

اقدامات جدید در حوزه بهداشت ودرمان گچساران

۱
۰
اقدامات جدید در حوزه بهداشت ودرمان گچساران
کبنا ؛مدیر جوان و پرتلاش شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران گفت : برای اجرای خدمات بهداشتی و درمانی به مردم خوب شهرستان وروستاهای گچساران همراهی نهادها و دستگاههای دیگر  ضروری است.
به گزارش کبنا نیوز: دکتر حسین عسکری اظهار داشت : درباره خدمات بهداشتی و درمانی در بخش ها و روستاهای گچساران، شبکه بهداشت و درمان راه اندازی خانه بهداشت را در روستای آبگرمو برای بالا بردن سطح سلامتی شهروندان را احداث نمود.
وی عنوان کرد: در راستای اجرای برنامه تحول سلامت در حوزه بهداشت ، نسبت به افزایش پوشش خدماتی و ارائه خدمات بهداشتی 6 پایگاه، سلامت راه اندازی شد.
مدیر شبکه بهداشت کجساران افزود: بیمارستان های شهر را برای خدمات رسانی درمانی به ساکنین منطقه ضرورت مهمی دانست و افزود: با توسعه امکانات و تجهیزات درمانی، خدمات رسانی به شهروندان نیز افزایش می یابد که در  این راستا 2 بخش تخصصی در بیمارستان بی بی حکیمه و نرگسی گچساران افتتاح گردید.
وی از افتتاح این بخش های تخصصی و مهم ابراز خرسندی کرد و افزود: تمام تلاشمان در این است که هم در حوزه تجهیزات و امکانات این بیمارستان ها  را افزایش دهیم و هم  از پزشکان متخصص در بخش های مختلف این بیمارستانها استفاده کنیم.
عسکری خرید چیلر برای بیمارستان شهید رجائی  ، خرید دستگاه ، C-ARM برای اتاق عمل و جذب7 پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب-جراح عمومی – متخصص عفونی  جهت اشتغال در کلنیک و بیمارستان ها با اعتبار 35میلیارد ریال را ازدیگر خدمات شبکه بهداشت و درمان نام برد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران خدمات و پروژه های شبکه بهداشت و درمان را رسالتی  مهم که موجب تحولات مهم در تقویت خدمات مجموعه سلامت این شهرستان میشود، عنوان کرد.
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

صادق
Iran, Islamic Republic of
اولاً این اقدامات هیچ ربطی به عملکرد آقای عسکری نداره !
چون خانه بهداشت آبگرمو چند سال پیش تصویب شد و مراحل اجرایی آن تا حالا در حال اجرا بوده و اونو به جناب عسکری ربط ندین !!
ثانیاً ایشون داروساز هستن ، اگه به فکر سلامت مردم هستن ، برن تو داروخانه شون و بر توزیع داروها نظارت بکنن تا جان کسی به خطر نیافته !
جناب عسکری مدیر نیستن بلکه سرپرست هستن که سرپرستی هم طبق قانون فقط تا 4 ماه تجویز میشه و الان ایشون 2 شغله ( کارشناس امور دارویی و سرپرست شبکه ) هستن که این موضوه هم غیر قانونی است !!1
امیدوارم شهامت انتشار داشته باشید ! البته اول تحقیق کنید بعد منتشر نمایید !!!
جناب عسکری هم بدونن که این کارا که از 3 ماه پیش شروع کردی ، دیگه فایده ای نداره !!
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1