کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران مطرح کرد:

اقدامات جدید در حوزه بهداشت ودرمان گچساران

2 اسفند 1402 ساعت 8:58

درباره خدمات بهداشتی و درمانی در بخش ها و روستاهای گچساران، شبکه بهداشت و درمان راه اندازی خانه بهداشت را در روستای آبگرمو برای بالا بردن سطح سلامتی شهروندان را احداث نمود


مدیر جوان و پرتلاش شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران گفت : برای اجرای خدمات بهداشتی و درمانی به مردم خوب شهرستان وروستاهای گچساران همراهی نهادها و دستگاههای دیگر  ضروری است.
به گزارش کبنانیوز: دکتر حسین عسکری اظهار داشت : درباره خدمات بهداشتی و درمانی در بخش ها و روستاهای گچساران، شبکه بهداشت و درمان راه اندازی خانه بهداشت را در روستای آبگرمو برای بالا بردن سطح سلامتی شهروندان را احداث نمود.
وی عنوان کرد: در راستای اجرای برنامه تحول سلامت در حوزه بهداشت ، نسبت به افزایش پوشش خدماتی و ارائه خدمات بهداشتی 6 پایگاه، سلامت راه اندازی شد.
مدیر شبکه بهداشت کجساران افزود: بیمارستان های شهر را برای خدمات رسانی درمانی به ساکنین منطقه ضرورت مهمی دانست و افزود: با توسعه امکانات و تجهیزات درمانی، خدمات رسانی به شهروندان نیز افزایش می یابد که در  این راستا 2 بخش تخصصی در بیمارستان بی بی حکیمه و نرگسی گچساران افتتاح گردید.
وی از افتتاح این بخش های تخصصی و مهم ابراز خرسندی کرد و افزود: تمام تلاشمان در این است که هم در حوزه تجهیزات و امکانات این بیمارستان ها  را افزایش دهیم و هم  از پزشکان متخصص در بخش های مختلف این بیمارستانها استفاده کنیم.
عسکری خرید چیلر برای بیمارستان شهید رجائی  ، خرید دستگاه ، C-ARM برای اتاق عمل و جذب7 پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب-جراح عمومی – متخصص عفونی  جهت اشتغال در کلنیک و بیمارستان ها با اعتبار 35میلیارد ریال را ازدیگر خدمات شبکه بهداشت و درمان نام برد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران خدمات و پروژه های شبکه بهداشت و درمان را رسالتی  مهم که موجب تحولات مهم در تقویت خدمات مجموعه سلامت این شهرستان میشود، عنوان کرد.
 


کد مطلب: 472828

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472828/اقدامات-جدید-حوزه-بهداشت-ودرمان-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1