تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۷۲۷۹۲
در نشست طرح «زندگی با آیه‌ها»؛

نماینده ولی فقیه در استان: قرآن بهترین کلام برای هدایت و تربیت انسان‌ها است

۰
نماینده ولی فقیه در استان: قرآن بهترین کلام برای هدایت و تربیت انسان‌ها است
کبنا ؛ آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در نشست طرح «زندگی با آیه‌ها» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: قرآن کلام خداوند و بهترین کلام برای هدایت و تربیت انسان‌ها است.
به گزارش کبنا، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: قرآن یک ریسمان اتصال بین خلق و خالق و کلامی ماندگار و جاودانه است.
وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم خود و جامعه را بسازیم بهترین راه آن توسل و تمسک به کلام الهی است، افزود: اگر می‌خواهیم تربیت اسلامی، انسانی و سعادت دنیا و آخرت بشر را تضمین کنیم، باید معارف قرآنی را بر جامعه عرضه و جامعه قرآنی تربیت شود.
آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش اندیشمندان فعالیت‌های خوبی در این راستا صورت گرفته و باید بیشتر شود، ادامه داد: در همه زمان‌ها، روزها و ماه‌ها باید برنامه داشته باشیم و به مسائل تفسیر، مفاهیم، حفظ و تلاوت قرآن که مایه خیر و برکت جامعه است توجه لازم صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد راه زندگی نورانی را تلاوت قرآن دانست و بیان کرد: وقتی قرآن تلاوت می‌شود به همه عرصه‌ها نور اخلاق و معنویت می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه اگر نور نباشد همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... در ظلمت فرو می‌رود، یادآور شد: اگر قرآن در همه عرصه‌های زندگی بشر وجود داشته باشد، به جامعه بشری و زندگی آنها آرامش می‌بخشد.
آیت الله حسینی به حوادث خونین این روزها در غزه اشاره کرد و افزود: چون ادب الهی و قرآنی وجود نداشته و عدالت رعایت نمی‌شود، همه در زمینه کشتار مردم مظلوم غزه ناراحت و نگران هستند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ماه مبارک رمضان را فرصت ارزشمندی از طرف خداوند متعال به بندگان دانست و یادآور شد: استعداد انسان در ماه مبارک رمضان برای یادگیری معارف بیشتر از سایر ماه‌ها است.
وی با اشاره به اینکه طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» ارزشمند است، ادامه داد: همه ادارات، سازمان‌ها و مراکز آموزشی ضرورت دارد به برنامه‌های قرآنی توجه ویژه داشته باشند.
آیت الله حسینی برگزاری نشست‌های تلاوت و تفسیر قرآن در ادارات و سازمان‌ها را در ماه مبارک رمضان یک ضرورت دانست و اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بیلبوردهای شهری جهت ترویج معارف قرآنی در سطح شهر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید آیات قرآن را در دید مردم قرار دهیم، گفت: ماشین‌ها نیز تابلوهای متحرکی هستند و می‌توان آیات و مفاهیم قرآن را از این طریق با رعایت قوانین انتظامی تابلو نویسی و در معرض دید مردم قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1