کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

فراگیر شدن موج «موحدخواهی» در چهار شهرستان

27 بهمن 1402 ساعت 12:14

میدان و واقعیات میدان بخوبی خود گواه همه چیز است. همانطور که پیشتر گفته می‌شد موحد با تمرکز بر وظایف و کار نمایندگی خود در پی مدیریت وقت و فرصت خدمتگزاری به مردم است و تمایلی به هدر رفت وقت و انرژی خود در مجادلات مجازی ندارد چرا که برای موحد تنها هفته‌های پایانی به پشتوانه کارنامه و عملکرد کفایت می‌کند. حالا با نزدیک شدن به موعد انتخابات شاهد ایجاد یک موج گسترده مردمی در حمایت از سید محمد موحد در نقطه نقطه چهار شهرستان حوزه انتخابیه هستیم.


یادداشت - میدان و واقعیات میدان بخوبی خود گواه همه چیز است. همانطور که پیشتر گفته می‌شد موحد با تمرکز بر وظایف و کار نمایندگی خود در پی مدیریت وقت و فرصت خدمتگزاری به مردم است و تمایلی به هدر رفت وقت و انرژی خود در مجادلات مجازی ندارد چرا که برای موحد تنها هفته‌های پایانی به پشتوانه کارنامه و عملکرد کفایت می‌کند. حالا با نزدیک شدن به موعد انتخابات شاهد ایجاد یک موج گسترده مردمی در حمایت از سید محمد موحد در نقطه نقطه چهار شهرستان حوزه انتخابیه هستیم.
دوری موحد از جو تبلیغی کاذبی که پیش‌تر در فضای مجازی وجود داشت برای برخی این ذهنیت را بوجود آورده بود که موحد شرایط مطلوبی در انتخابات ندارد و رقبا هم به همین گمان برای خود رویای پیروزی می‌بافتند ولی همین که عرصه وارد فاز جدی و واقعی خود شد عیار همه کس و همه چیز خیلی زود روشن شد. همایش انتخاباتی موحد در دهدشت و بعد از آن سایر همایش‌ها و استقبال‌های مردمی آب سردی بر همه گمانه زنی‌ها و خوش خیالی‌هایی بود که حتی این شایعه را راه انداخته بودند که موحد در پی تغییر حوزه انتخابیه خود است.
البته این بار اول نبود که مخالفین موحد از هر حربه‌ای در میدان رقابت استفاده کردند و البته که هیچ گاه نیز حربه‌های آن‌ها جواب نداده است. موحد خود را صرفاً در مقابل مردم و پاسخگوی آن‌ها می‌بیند و می‌داند و قرار نیست برخی شایعات و خوش خیالی‌ها سبب تصمیم‌گیری و یا مرعوب کردن دیگران شود.
همان همایش دهدشت خود حاوی پیام‌های مهمی بود و تا حدود زیادی تکلیف انتخابات در کهگیلویه را مشخص کرد. اما با این وجود ضرورت مشارکت و ایجاد فضای گرم انتخاباتی می‌طلبد در ایام باقی مانده نامزد‌ها باز هم خود را عرضه کنند و حتی از فرصت پیش آمده در تلویزیون بهره ببرند تا بهتر در معرض قضاوت مردم قرار بگیرند و در آن شرایط باز بار دیگر به شکل بهتر عیار افراد مشخص خواهد شد.
بی شک نمونه نامزدی سید محمد موحد و حمایت همیشگی مردم از وی یک استثنا در کل کشور است که جزء اینکه ریشه در عملکرد و مردمی بودن موحد دارد هرگز به هیچ موضوع دیگری ربط پیدا نمی‌کند. نماینده‌ای که حتی در آخرین دوره قانونی حضورش در صحنه انتخابات با استقبال شدید مردمی مواجه است و سطح دعوت‌ها و همایش‌ها به گونه‌ای است که به نظر پاسخ دادن به همه آن‌ها در این مدت زمان کوتاه سخت و دشوار است. این ارتباط تنگاتنگ و حمایت مردم از یکی از کارگزاران خودشان یک سرمایه عظیم اجتماعی در کل کشور است و نشان می‌دهد که مردم هرگز با هیچ مدیر و مسئول مشکل قبلی ندارند و البته تعهد ابدی نیز نبسته‌اند. بلکه محبوبیت و جایگاه هر مدیر و نماینده بسته به عملکرد و توانایی آن فرد دارد و اگر کسی همچون موحد در طول بیش از سه دهه خدمتگزاری به مردم موفق بوده باشد باز هم حمایت و همراهی مردم را با خود به همراه خواهد داشت.
موحد هیچ قدرتی فراتر از حمایت و همراهی مردم ندارد و این موضوع بار‌ها و بلکه بار‌ها اثبات شده است و در این دوره نیز همه‌ی نشانه‌ها حاکی از تکرار پیروزی مردم در برگه رایی است که به نام سید محمد موحد به صندوق خواهند انداخت.


کد مطلب: 472616

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472616/فراگیر-شدن-موج-موحدخواهی-چهار-شهرستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1