تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۴۷۲۵۹۹
در جمع طرفداران خود مطرح کرد؛

اظهارات تاجگردون درخصوص نماینده مردم گچساران و باشت: سید ناصر حسینی پور انسان دلسوز و پاکدست و خوبی بوده / عده ای شرایط را فراهم کردند و ظلم به مردم کردند

۷
۱
اظهارات تاجگردون درخصوص سید ناصر حسینی‌پور
کبنا ؛
غلامرضا تاجگردون در جمع مردم درخصوص سیدناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت گفت: جناب آقای سید ناصر حسینی پور انسان دلسوز و پاکدست و خوبی بوده است ولی عده‌ای شرایط را فراهم کردند و ظلم به مردم کردند و امروز می‌خواهند به روش دیگری بر گرده مردم بنشینند.
به گزارش کبنا نیوز، از ماه‌های گذشته اخباری درخصوص تغییر حوزه انتخابیه سیدناصر حسینی پور شنیده می‌شد و حالا پس از اتمام زمان تغییر حوزه انتخابیه، خبر‌ها حاکی از آن است که سیدناصر حسینی پور نماینده میان دوره‌ای گچساران و باشت از شهرستان‌های گچساران و باشت به شهرستان آبادان تغییر حوزه داده است و جلساتی نیز در خوزستان برگزار کرده است.
طی دو سال اخیر حسینی پور عملکردی داشت که مردم از وی ابراز نارضایتی زیادی داشتند و او هم اکنون حوزه انتخابیه خود را تغییر داده است.





در جلسه‌ای که امروز غلامرضا تاجگردون سخنرانی کرده، درخصوص حسینی پور و اطرافیان او سخنانی گفته است. تاجگردون دراین خصوص گفت: او دلسوز بود و دلسوز هم هست و عده‌ای این برادر عزیز را آوردند و نماینده شد.
وی گفت: والله نماینده فعلی ما جناب آقای سید ناصر حسینی پور انسان دلسوز و پاکدست و خوبی بوده است ولی عده‌ای شرایط را فراهم کردند و ظلم به مردم کردند و امروز می‌خواهند به روش دیگری بر گرده مردم بنشینند.
تاجگردون بیان کرد: شب‌هایی که نشستید و شب‌هایی که می‌نشینید را با هم نگاه کنید، برادر اصولگرا، اینجا اصولگرا و اصلاح طلب نداریم، اینجا مردم را و آینده خودمان را داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تاجگردون..
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
دنبال آرای سید ناصر هستی وگرنه حضرتعالی از کسی تعریف نمی کنید.
بویراحمد ( از گودرزیان )
Romania
سید ناصر بزرگوار حضور هم داشتن آرائشان مال تاجگردون بود چه برسه به اینکه حضور ندارن . دانایان می دونن دکتر چه میگن ,
سید قدرت حسینی که دور قبل رد صلاحیت شد میدان رو به هیچکدام از نخبگان گچساران و باشت نداد بلکه می خواست برادر خود رو نماینده کنه که به نوعی باز هم خودش حکومت کنه ولی خدا رو شکر چیزی براش نماسید و دیدیم که بارها از این برادر پاکدست گله کرد و اظهار پشیمانی از به صحنه آوردنش کرد .
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون!!!!

دست خوش.....
اطرافیان خودتان از همه بدتر عمل کردند
مطهری
Iran, Islamic Republic of
تفاوت را در سبک حرف زن کاندیداها باید دید.شاید تنها کسی که از کل کاندیداهای استان ک ب به بلوغ سیاسی کامل رسیده باشه غلامرضا تاجگردون هست که با زیرکی خاص دنبال یک رای بیشتر از سال 1398 است.در ضمن از یاسوج دکتر خرامین هم بسیار آدم شریف و اخلاق مداری به نظر میاد ضمن اینکه از حرف زدنش هم معلومه که صرفا مدرک نگرفته و یه درکی از واقعیت موجود جامعه و حاکمیت داره ولی صد حیف که ساز و دهل و بویراحمد بالا و پایین اجازه بروز و ظهور به ایشون نداده.
برندگان انتخابات کبنا ثبت کن برای 12 اسفند.قبلا بگم که خداوکیلی در انتخابات شرکت نمی کنم و طرفدار هیچ کاندیدی نیستم که اساسا مهم باشه.
یاسوج:1-منتظریان2-روشنفکر3-بهرامی
گچساران1-تاجگردون2-دلاویز
دهدشت1-بزرگواری(هاشمی پور)2-موحد
Iran, Islamic Republic of
واقعا سیدناصر انسان شریفی بوده و هست و خدمتگزار
Iran, Islamic Republic of
معلوم بود اینکاره نیست و فرار را بر قرار ترجیح داد
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1