کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع طرفداران خود مطرح کرد؛

اظهارات تاجگردون درخصوص سید ناصر حسینی‌پور

26 بهمن 1402 ساعت 22:52

غلامرضا تاجگردون در جمع مردم درخصوص سیدناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت گفت: جناب آقای سید ناصر حسینی پور انسان دلسوز و پاکدست و خوبی بوده است ولی عده ای شرایط را فراهم کردند و ظلم به مردم کردند و امروز می خواهند به روش دیگری بر گرده مردم بنشینند.


غلامرضا تاجگردون در جمع مردم درخصوص سیدناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت گفت: جناب آقای سید ناصر حسینی پور انسان دلسوز و پاکدست و خوبی بوده است ولی عده‌ای شرایط را فراهم کردند و ظلم به مردم کردند و امروز می‌خواهند به روش دیگری بر گرده مردم بنشینند.
به گزارش کبنانیوز، از ماه‌های گذشته اخباری درخصوص تغییر حوزه انتخابیه سیدناصر حسینی پور شنیده می‌شد و حالا پس از اتمام زمان تغییر حوزه انتخابیه، خبر‌ها حاکی از آن است که سیدناصر حسینی پور نماینده میان دوره‌ای گچساران و باشت از شهرستان‌های گچساران و باشت به شهرستان آبادان تغییر حوزه داده است و جلساتی نیز در خوزستان برگزار کرده است.
طی دو سال اخیر حسینی پور عملکردی داشت که مردم از وی ابراز نارضایتی زیادی داشتند و او هم اکنون حوزه انتخابیه خود را تغییر داده است.





در جلسه‌ای که امروز غلامرضا تاجگردون سخنرانی کرده، درخصوص حسینی پور و اطرافیان او سخنانی گفته است. تاجگردون دراین خصوص گفت: او دلسوز بود و دلسوز هم هست و عده‌ای این برادر عزیز را آوردند و نماینده شد.
وی گفت: والله نماینده فعلی ما جناب آقای سید ناصر حسینی پور انسان دلسوز و پاکدست و خوبی بوده است ولی عده‌ای شرایط را فراهم کردند و ظلم به مردم کردند و امروز می‌خواهند به روش دیگری بر گرده مردم بنشینند.
تاجگردون بیان کرد: شب‌هایی که نشستید و شب‌هایی که می‌نشینید را با هم نگاه کنید، برادر اصولگرا، اینجا اصولگرا و اصلاح طلب نداریم، اینجا مردم را و آینده خودمان را داریم.


کد مطلب: 472599

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472599/اظهارات-تاجگردون-درخصوص-سید-ناصر-حسینی-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1