تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۴۷۲۵۸۶
در جمع طرفداران خود مطرح کرد؛

نبوی زاده در جمع طایفه اولادمیرزا علی: ما دیگر فرصت اشتباه نداریم / شعار ما اجماع و اتحاد برای توسعه منطقه است / شعارهای حوزه ثلاث و بویراحمد حربه است، سادات و غیر سادات حربه است / باید انتخاب خردمندانه ای داشته باشیم

۱
۰
نبوی‌زاده در جمع طایفه اولادمیرزا علی: ما دیگر فرصت اشتباه نداریم / شعارهای حوزه ثلاث و بویراحمد حربه است، سادات و غیر سادات حربه است /  باید انتخاب خردمندانه ای داشته باشیم
کبنا ؛
آیت الله نبوی زاده در جمع طرفداران خود در طایفه بزرگ اولادمیرزا علی گفت: یکی از ضرورت هایی که مردم منطقه بر آن اتفاق نظر دارند، پیگیری و تلاش برای احداث سد آبریز است.استان ما به اندازه 60 کشور دنیا گیاهان دارویی دارد، قطب گیاهان دارویی هستیم، ما می توانیم کارخانه داروسازی داشته باشیم.
به گزارش کبنا نیوز، نبوی زاده بیان کرد: در شهرهای کوچکی مثل بم کارخانه خودروسازی وجود دارد، ما مستحق یک کارخانه نیستیم که جوانان ما در ان مشغول به کار شوند؟ بنابراین هدف ما و شعار ما اجماع و اتحاد برای توسعه منطقه است، فرقی نمی کند، کهگیلویه، چرام، لنده، بهمئی، همه دردهای مزمنی دارند، وضعیت زیرساختی جاده های ما که ابتدایی ترین خدمات را شامل می شود همچنان به عنوان یک معضل مطرح است، ما مشکلات زیادی در زیرساخت ها داریم.
  
وی گفت: خیلی از مناطق ما آب آشامیدنی مطلوب و سالمی ندارند، این برای ما عیب است، بعد از 45 سال، با همه خدماتی که جمهوری اسلامی به این مردم عطا کرد، ما این خدمات را ارج و ارزش می گذاریم، این خدمات برای ما حیاطی بود، و منطقه را متحول کرد، ولی ما می توانستیم بهتر از این عمل کنیم، همچنان که در سراسر ایران مناطقی هستند که به واسطه عملکرد و تلاش نمایندگان توانسته اند متحول شوند.
این کاندیدای انتخابات شهرستان های کهگیلویه خاطرنشان کرد: ما دیگر فرصت اشتباه نداریم، اشتباه دیگر معنایی ندارد، ما باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم که یک انتخاب خردمندانه داشته باشیم، دیگر شعارهای حوزه ثلاث و بویراحمد حربه است، سادات و غیر سادات حربه است، ما در یک منطقه زندگی می کنیم، اگر این منطقه توسعه پیدا کند نفع آن به همه ما می رسد، اگر این منطقه دچار آسیب و نارسایی باشد، ترکش آن به همه ما می خورد، اینها خردمندانه و عاقلانه نیست. اینها برای برخی افراد دکان و منافع است.
   
وی عنوان کرد: افراد منفعت طلب همیشه دنبال منافع هستند، ممکن است امروز منافعشان اقتضاء کند که از یک جناح حمایت کند و فردا منافعشان اقتضاء کند که از جناح دیگری حمایت کنند. ما باید این منفعت طلبی ها را بشناسیم، فصل ممیزه انسان با تمام موجودات عقل و خرد است، و ان شاء الله می توانیم با یک انتخاب خردمندانه و در بازه زمانی مناسب وضعیت منطقه را متحول کنیم، جوانان را به سامان برسانیم. جوانان ما، دختران و پسران ما به واسطه نبود شغل فرصت های ازدواج را از دست می دهند. بنابراین ما باید انتخاب خردمندانه ای داشته باشیم.
نبوی زاده افزود: از همه شما و میزبانان محترم، طایفه بزرگ اولادمیرزا علی تشکر می کنم، از استاد باخیش، حاج رضویان، آقای سجادی تشکر می کنم.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اينا از طرفداران موحد بودند ك خيليشون الان طرفدار بزرگواري هستند در همايش اقاي بزرگواري بودند و طرفدارش هم هستند.​
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1