تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۷۲۵۵۳
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری عشایری دارد / قدردانی استاندار از حضور قدرتمند کهگیلویه و بویراحمد در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

۰
استاندار: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری عشایری دارد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان نسبت به سال‌های گذشته حضور قوی‌تر و پررنگ‌تری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری دارد، اظهار کرد: غرفه کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ فضا، طراحی و تولید محتوای دیجیتال پیشرفت قابل توجهی دارد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ در بازدید از غرفه استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران، با اشاره به قابلیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه گردشگری عشایری، گفت: این استان قابلیت‌های بسیار بالایی در زمینه گردشگری عشایری دارد که این نمایشگاه کمک می‌کند تا این ظرفیت در سطح بین‌المللی معرفی شود.
احمد‌زاده با اشاره به چهارفصل بودن کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: گردشگری عشایری در تمام فصول سال در مناطق گرمسیری و سردسیری استان رونق دارد.
او با تقدیر از عملکرد خوب اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، افزود: جذب سرمایه‌گذار در حوزه ایجاد بوم‌گردی و کمپ‌های عشایری در دستور کار مسئولان متولی گردشگری استان در این نمایشگاه قرار دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دولت سیزدهم آماده همکاری با سرمایه‌گذاران گردشگری عشایری در کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1