تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۷۱۷۲۹
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت:

۶۴۷ پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد آماده افتتاح یا کلنگ‌زنی

۲
۶۴۷ پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد آماده افتتاح یا کلنگ‌زنی
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۶۴۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر شش هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت از مجموع این تعداد پروژه ۹۱ درصد افتتاحی و ۹ درصد کلنگ زنی است.
 وی اظهار داشت: امسال سعی شده بود که پروژه های نیمه تمام را تکمیل و درصد پروژه های افتتاحی نسبت به کلنگ‌زنی  را بسیار بالا ببریم.
معاون عمرانی استانداری تصریح کرد از مجمع پروژه های استان ۵۸۹ پروژه با اعتبار سه هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان افتتاحی هستند.
به گفته روستا، ۵۸ پروژه با اعتبار سه هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می شوند.
وی عنوان کرد: شهرستان بویراحمد با ۱۹۹ پروژه افتتاحی و اعتبار ۹۴۰ میلیارد تومان بیشترین تعداد پروژه ی افتتاحی را در بین شهرستان‌های استان دارا است.
 معاون عمرانی افزود در شهرستان کهگیلویه ۱۴۹ پروژه با اعتبار ۵۶۱ میلیارد تومان افتتاح می شود.
روستا با اشاره به اینکه پروژه افتتاحی گچساران ۶۲ پروژه با اعتبار ۲۷۶ میلیارد تومان است، گفت: پروژه‌های افتتاحی شهرستان دنا ۶۷ مورد با اعتبار ۱۷۹  میلیارد تومان است.
معاون عمرانی استاندار عنوان کرد: پروژه های افتتاحی چرام ۴۸ پروژه با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان،  باشت ۲۴ پروژه با اعتبار  ۹۹ میلیارد تومان و شهرستان  بهمئی ۲۱ پروژه با اعتبار  ۸۱  میلیارد تومان در دهه فجر آماده افتتاح دارند.
روستا تعداد پروژه های مارگون را ۲۱ پروژه با اعتبار ۲۴۴ میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: دهه فجر در شهرستان لنده ۱۵ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
معاون عمرانی استانداری از افتتاح یک هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی به مناسبت دهه فجر در سطح استان خبر داد.
وی تصریح کرد: فاز اول گازرسانی به مناطق محروم و صعب العبور زیلایی، دیشموک و قلعه رئیسی و چندین روستا در سطح استان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و این مناطق به برکت نظام جمهوری اسلامی از نعمت گاز بهره مند می شوند.
روستا بیان کرد: پروژه های نیمه تمام دیگری در سطح استان وجود دارد که تکمیل و افتتاح آنها در دستور کار قرار دارد.
وی اظهار داشت در برنامه داریم طی سه ، چهار سال آینده بیش از یک هزار پروژه نیمه تمام استان را به سرانجام برسانیم.
روستا به عملکرد خوب دستگاه های اجرایی در پروژه های افتتاحی اشاره و عنوان کرد: بیشترین تعداد پروژه افتتاحی مربوط به شرکت توزیع نیروی برق استان با مجموعاً ۹۵ پروژه است.
به گفته وی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ۴۵، راهداری و حمل و نقل جاده ای و جهاد کشاورزی هر کدام ۴۴، بخشداری مرکزی کهگیلویه ۳۸، نوسازی مدارس ۳۷، منابع طبیعی با ۳۴ و بنیاد مسکن ۳۰ پروژه افتتاحی در دهه فجر دارند.
روستا به میزان هزینه کرد برای پروژه های افتتاحی اشاره و عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی با یک هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان  بیشترین میزان هزینه کرد را در بین دستگاه های اجرایی دارد.
معاون عمرانی یادآور شد که بعد از آن جهاد کشاورزی با ۳۶۶ میلیارد تومان و شرکت گاز با  ۳۴۸ میلیارد تومان بیشترین هزینه کرد را دارند.
به گفته روستا راهداری و حمل و نقل جاده ای با ۲۹۰ میلیارد تومان، بنیاد مسکن ۱۸۳ میلیارد تومان، شرکت توزیع نیروی برق ۱۷۶ میلیارد تومان، ارتباطات و فناوری اطلاعات۱۶۶ میلیارد تومان، نوسازی مدارس با ۱۵۱ میلیارد تومان هزینه کرد در جایگاه بالاتری نسبت به سایر دستگاه ها و ادارات کل قرار دارند.
معاون هماهنگی امور عمرانی به وضعیت پروژه های کلنگ زنی دهه فجر اشاره و عنوان کرد:  شهرستان بویراحمد۲۰ پروژه کلنگ زنی با اعتبار ۲۷۳  میلیارد تومان بیشترین تعداد پروژه کلنگ زنی را در بین شهرستان های استان دارا است.
روستا ادامه داد: شهرستان  کهگیلویه با  ۱۳ پروژه و اعتبار یک هزار و ۵۸۱ میلیارد تومان،  شهرستان گچساران  ۱۲ پروژه با اعتبار یک هزار و ۳۱۴ میلیارد تومان، شهرستان  مارگون پنج پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، بهمئی سه پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، دنا سه پروژه با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان، باشت یک پروژه کلنگ زنی با اعتبار سه میلیارد تومان دارد.
وی به عملکرد دستگاه های اجرایی در پروژه های کلنگ زنی اشاره و عنوان کرد: بیشترین تعداد پروژه کلنگ زنی مربوط به راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با مجموعاً ۱۵ پروژه  و اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومان است.
روستا بیان کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با ۱۴ پروژه  و اعتبار ۷۶ میلیارد تومان، شرکت توزیع نیروی برق با ۱۰ پروژه  و اعتبار ۲۹ میلیارد تومان  و دانشگاه علوم پزشکی با ۶ پروژه و اعتبار ۸۷ میلیارد تومان در رده های بعدی قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد از نظر میزان اعتبار برای پروژه های کلنگ زنی نیز اداره کل راه و شهرسازی استان با کلنگ زنی سه پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان بیشترین اعتبارات کلنگ زنی را داراست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
1