تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۴۷۱۵۱۹
مشاور رئیس مجلس در مورد حملات موشکی اخیر ایران:

این عملیات‌ها باید با حملات بیشتر تکمیل شود و «خواهد شد»

۰
این عملیات‌ها باید با حملات بیشتر تکمیل شود و «خواهد شد»
کبنا ؛
مشاور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس درمورد حملات موشکی اخیر ایران می گوید «عملیات های قهرمانانه ۲۶ و ۲۷ دی باید تا ایجاد معادله بازدارندگی با حملات بیشتر تکمیل شود و خواهد شد. »
به گزارش کبنا نیوز به نقل از انتخاب، مشاور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس درمورد حملات موشکی اخیر ایران می‌گوید «عملیات‌های قهرمانانه ۲۶ و ۲۷ دی باید تا ایجاد معادله بازدارندگی با حملات بیشتر تکمیل شود و خواهد شد.»
مهدی محمدی، مشاور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: القاء هماهنگ بودن ایران و پاکستان در تعرض پاکستان به جدار مرز ایران نادرست، بسیار خطرناک و بازی با آبروی کشور است. عملیات‌های قهرمانانه ۲۶ و ۲۷ دی باید تا ایجاد معادله بازدارندگی با حملات بیشتر تکمیل شود و خواهد شد. طبعا این مسیر هزینه‌هایی هم دارد که در میان مدت عین سود است.
گفتنی است در بامداد ۲۶ دی ماه  سپاه پاسداران عملیاتی نظامی با شلیک موشک‌های بالستیک به اربیل در کردستان عراق و مناطقی در خاک سوریه انجام داد. سپاه در این باره اعلام کرد: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات اخیر گروهک‌های تروریستی، در به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک؛ محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر به ویژه داعش، در سرزمین‌های اشغالی سوریه را شناسایی و آن‌ها را با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم نمود.»
سپاه همچنین اعلام کرد: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقر‌ها و تحرکات این رژیم در منطقه، با شلیک موشک‌های بالستیک، یکی از مقر‌های اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار داده و آن را منهدم نمود.»
همچنین یک روز بعد سپاه عنلیات دیگری توسط موشک و پهپاد در خاک پاکستان انجام داد و به گفته خبرگزاری ها، دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش العدل را منهدم گرد. در واکنش به این حمله، پاکستان حملاتی به سراوان در سیستان و بلوچستان ترتیب داد و ادعا کرد که تعدادی از تروریست‌ها در جریان این عملیات کشته شدند.  مرحمتی معاون استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساعت ۴ صبح ۳ پهپاد به یکی روستا‌های مرزی ایران در سراوان حمله کرده‌اند. وی افزود: در این حمله ۴ منزل تخریب شده و ۱۰ نفر کشته شده‌ا‌ند که همگی پاکستانی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1