تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : ۴۷۱۴۳۱
دهه فجر امسال،

۱۷۱ طرح در بویراحمد آماده افتتاح است

۰
۱۷۱ طرح در بویراحمد آماده افتتاح است
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: ۱۷۱ طرح در این شهرستان با اعتبار هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال آماده افتتاح است.
شهرام مهدوی‌مطلق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر امسال در مجموع ۱۹۱ طرح در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌‌زنی می‌شود.
وی افزود: از این تعداد ۱۷۱ طرح به بهره‌برداری می‌رسد و در مجموع برای طرح‌های افتتاحی هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: از مجموع طرح‌های افتتاحی ۴۸ طرح در حوزه برق، ۳۰ طرح در حوزه راه و دیگر طرح‌ها نیز در حوزه فیبرنوری، گازرسانی و طرح هادی بنیاد مسکن است.
مهدوی مطلق ابراز کرد: در دهه فجر نیز عملیات اجرایی ۲۰ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می‌شود.
وی تأکید کرد: افتتاح تولید خوراک آبزیان برای اولین بار به عنوان تکمیل زنجیره ارزش در صنعت ابزیان استان، افتتاح خط انتقال چاه شماره یک مادوان تکمیل بیمارستان سوختگی یاسوج و افتتاح قطعه دوم کمربندی یاسوج از جمله طرح‌های افتتاحی در دهه فجر خواهند بود.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: همچنین زیر‌سازی و آسفالت بیش از ۶۰۰ هزار متر مربع معابر روستایی به ویژه حاشیه شهر یاسوج، پایدار‌سازی ۸۰ درصدی شبکه برق شهر یاسوج و کل شهرستان با تعویض سیم به کابل‌های خود نگه دار و توسعه روشنایی روستایی و شهری و کلنگ زنی پمپاژ و تأمین آب اراضی کشاورزی نقاره خانه از دیگر برنامه‌های مهم دهه فجر امسال خواهد بود.
گفتنی است؛ سال گذشته، ۱۷۴طرح عمرانی، فرهنگی و بهداشتی در این شهرستان در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی شد. از این تعداد طرح، ۱۲۶ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی بیش از ۳۰ طرح عمرانی هم آغاز شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1