کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهه فجر امسال،

۱۷۱ طرح در بویراحمد آماده افتتاح است

26 دی 1402 ساعت 22:58

فرماندار بویراحمد گفت: ۱۷۱ طرح در این شهرستان با اعتبار هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال آماده افتتاح است.


فرماندار بویراحمد گفت: ۱۷۱ طرح در این شهرستان با اعتبار هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال آماده افتتاح است.
شهرام مهدوی‌مطلق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر امسال در مجموع ۱۹۱ طرح در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌‌زنی می‌شود.
وی افزود: از این تعداد ۱۷۱ طرح به بهره‌برداری می‌رسد و در مجموع برای طرح‌های افتتاحی هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: از مجموع طرح‌های افتتاحی ۴۸ طرح در حوزه برق، ۳۰ طرح در حوزه راه و دیگر طرح‌ها نیز در حوزه فیبرنوری، گازرسانی و طرح هادی بنیاد مسکن است.
مهدوی مطلق ابراز کرد: در دهه فجر نیز عملیات اجرایی ۲۰ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می‌شود.
وی تأکید کرد: افتتاح تولید خوراک آبزیان برای اولین بار به عنوان تکمیل زنجیره ارزش در صنعت ابزیان استان، افتتاح خط انتقال چاه شماره یک مادوان تکمیل بیمارستان سوختگی یاسوج و افتتاح قطعه دوم کمربندی یاسوج از جمله طرح‌های افتتاحی در دهه فجر خواهند بود.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: همچنین زیر‌سازی و آسفالت بیش از ۶۰۰ هزار متر مربع معابر روستایی به ویژه حاشیه شهر یاسوج، پایدار‌سازی ۸۰ درصدی شبکه برق شهر یاسوج و کل شهرستان با تعویض سیم به کابل‌های خود نگه دار و توسعه روشنایی روستایی و شهری و کلنگ زنی پمپاژ و تأمین آب اراضی کشاورزی نقاره خانه از دیگر برنامه‌های مهم دهه فجر امسال خواهد بود.
گفتنی است؛ سال گذشته، ۱۷۴طرح عمرانی، فرهنگی و بهداشتی در این شهرستان در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی شد. از این تعداد طرح، ۱۲۶ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی بیش از ۳۰ طرح عمرانی هم آغاز شد.


کد مطلب: 471431

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471431/۱۷۱-طرح-بویراحمد-آماده-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1