تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۷۱۳۰۲
کبنا گزارش می دهد؛

ضرب الاجل رئیس جمهور روی زمین ماند / ابراز نگرانی نماینده ولی فقیه از عدم اقدام عملی برای احیای کارخانه آرد / مسئولان کهگیلویه و بویراحمد کاری کنند

۱
۰
ضرب الاجل رئیس جمهور روی زمین ماند / ابراز نگرانی نماینده ولی فقیه از عدم اقدام عملی برای احیای کارخانه آرد / مسئولان کهگیلویه و بویراحمد کاری کنند
کبنا ؛
کارخانه آرد یاسوج که رئیس جمهور در سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد ضرب الاجل دو ماهه برای احیای آن صادر کرد، گویا هنوز اقدامی برای احیای آن انجام نشده است.
به گزارش کبنا نیوز، بعد از این ضرب الاجل، مدیرعامل هلدینگ کشاورزی سازمان اقتصادی کوثر ۲۸ شهریورماه در جلسه ای با مسئولان کهگیلویه وبویراحمد احیای این مجموعه را در چهار فاز هدفگذاری شده عنوان کرد و قرار بود طی ۱۸ ماه این کارخانه احیا و در مدار تولید قرار بگیرد. 
متاسفانه ۴ ماه از قول مسئولان گذشته و هنوز خبری از اقدام عملی نیست، امروز نیز نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با ابراز نگرانی از بلاتکلیفی و رکود مجتمع آرد نشاسته و گلوکز یاسوج و تحقق نیافتن وعده رئیس جمهور در تعین تکلیف این صنعت بزرگ گفت: ایت الله رئیسی در سفر مرداد ماه به یاسوج ضرب الاجل ۲ ماهه ای برای رفع مشکل و تعیین تکلیف مجتمع صادر کرد.
آیت الله حسینی بیان داشت: اما با گذشت ۵ ماه اقدامی در راه اندازی مجتمع آرد و نشاسته و گلوکزیاسوج صورت نگرفته و دست اندر کاران هیچ توجیه منطقی برای این وضعیت ندارند.
این کارخانه که یکی از قدیمی ترین واحد های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود و ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۷۰۰ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم دارد که در حال حاضر به دلیل مشکلات فقط ۵۵ نفر در آن مشغول بکار هستند.
شرکت آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج در سال ۱۳۶۳ مجوز صنعتی دریافت و در سال ۱۳۶۹ به بهره برداری رسید. فعالیت این شرکت در زمینه محصولات آرد از گندم و سپس آردهای نول و ستاره بود و گلوکز و گلوتن نیز به محصولات تولیدی آن افزوده شد که در حال حاضر تنها بخشی از فاز نخست آن فعال است.
ضرب الاجل رئیس جمهور 
رئیس جمهور در دومین سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد در جمع مسوولان استان به سازمان اقتصادی کوثر ۲ ماه فرصت داد تا کارخانه آرد را با تمام ظرفیت احیا و افتتاح کند.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: در صورت راه اندازی نشدن کارخانه آرد،نشاسته، کلوگز و خوراک دام یاسوج در وقت مقرر، احیای آن به سازمان دیگری واگذار می شود.
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر پیش تر با اشاره به فروش کارخانه آرد یاسوج گفته بود که کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج با توجه به زیان ده بودن به بخش خصوصی واگذار می شود. این کارخانه از پنج سال پیش زیان ده است که با این شرایط باید به بخش خصوصی واگذار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینم از سیاست هاشونه هاپلو ش کنن
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1