تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۴۷۱۱۱۰
معاون عمرانی استاندار:

بازسازی ماشین آلات سنگین خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفت

۰
بازسازی ماشین آلات سنگین خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفت
کبنا ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیگیر تعمیر، تغییر و بازسازی ماشین آلات سنگین شهرداری، راهور و دیگر دستگاه های خدمات رسان استان هستیم.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا روز شنبه از مجموعه شرکت اطمینان راهور و عقاب افشان شیراز بازدید و خواهان همکاری این شرکت با دستگاه های خدمات رسان استان شد.
وی عنوان کرد: مصمم به بازسازی و نوسازی ماشین آلات حمل و نقل عمومی شهری و برون شهری، آتش نشانی، اتوبوس اورژانس، تجهیزات مانیتورینگ ثابت و سیار اورژانس و بحران در استان هستیم.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تصریح کرد به همین منظور رایزنی و بازدید از مجموعه شرکت اطمینان راهور و عقاب افشان شیراز داشتم.
روستا عنوان کرد: جهت آماده کردن زمینه های لازم برای انعقاد تفاهم نامه و قرارداد برای خرید و بازسازی و تبدیل به احسنت کردن ماشین آلات حمل و نقل عمومی شهری و برون شهری، آتش نشانی، اتوبوس اورژانس، تجهیزات مانیتورینگ ثابت و سیار اورژانس و بحران ضمن بازدید از خط تولید و کارگاه‌ها و مخازن و انبار تجهیزات یدکی نشستی در محل کارخانه با مجموعه مدیران کارخانه انجام شد.
 روستا افزود: با عنایت به اینکه متوسط عمر ناوگان حمل و نقل از میانگین عمر معمول (۱۰سال) بالا رفته و ۱۲ دستگاه اتوبوس در مرکز استان نیاز به بازسازی و نوسازی دارند از ظرفیت این شرکت می‌توان برای نوسازی اتوبوس های فرسوده استان استفاده کرد.
محمدزاده مدیرعامل مجموعه شرکت اطمینان راهور وعقاب افشان شیراز هم ضمن تشکر از پیگیری‌های و بازدید معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از این کارخانه، بر آمادگی این شرکت جهت هرگونه همکاری تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1