تاریخ انتشار
جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۷۰۸۸۰
در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان باشت مطرح شد

چهار مشکل اساسی شهرستان باشت به روایت امام جمعه

۱
۰
چهار مشکل اساسی شهرستان باشت به روایت امام جمعه
کبنا ؛امام جمعه باشت گفت: این شهرستان مشکلات زیادی دارد که می‌طلبد مسوولان رسیدگی به مشکلات را در اولویت قراردهند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام‌امید گنجه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد اقامه شد اظهار کرد: روز ۹ دی طومار فتنه ۸۸ پیچیده شد و دشمنان داخلی و خارجی و سلطنت طلبان و همجنسگرایان طومارشان پیچیده شد.
امام جمعه شهرستان باشت افزود: دشمنان به دنبال آن هستند که انتخابات را به تهدیدی علیه نظام تبدیل کنند انتخابات فرصتی است که نظام را بیمه می‌کند انتخابات اجازه دیکتاتوری و هرج و مرج را در کشور نمی‌دهد و امام با انقلاب این اسلامیت و جمهوریت را با انتخابات به ما هدیه کرد.
امام جمعه باشت در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند انقلاب چه کرد افزود: وقتی در یک منطقه مثل شهرستان باش و گچساران فقط دو سد ملی وجود دارد دلیل بر اقدامات دولت جمهوری اسلامی است.
وی در ادامه اظهارات خود به مشکلات شهرستان باشت اشاره کرد و خطاب به استاندار گفت باید به کشاورزی باشت توجه بیشتری شود همچنین این شهرستان صنایعی ندارد که باید برای کارخانه بیو‌اتانول کاری شود و اگر اقدامی صورت گیرد ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار خواهند شد.
امام جمعه شهرستان باشت گفت: این شهرستان چقدر اراضی منابع طبیعی و محیط زیست دارد نمی‌توان این اراضی را با ۵ تا ۱۰ نفر نیرو اداره کرد.
وی سپس خطاب به مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همیشه می‌گویند که این استان ۱۰ درصد آب کشور را تأمین می‌کند از این ۱۰ درصد آب کشور دو رودخانه در شهرستان باشت است یعنی شهرستان باشت ۵ درصد از آب کشور را تأمین می‌کند.
گنجه‌ای در ادامه گفت: اگر این زمین‌های حاصلخیز اما تشنه سامانی بگیرند خیلی از جوانان بیکار شهرستان باشت دیگر دغدغه کار و اشتغال ندارند چرا برای سد شیو فکری نمی‌شود.
امام جمعه شهرستان باشت گفت: منطقه‌ای به نام پیچاب داریم که آن‌ها فقط و فقط به دنبال راه ارتباطی خوب هستند و دیگر نیاز نیست پروژه دیگری برایشان تدارک دیده شود اگر راه آن‌ها ایجاد شود در زمینه گردشگری یکی از مناطق مستعد استان خواهد بود.
امام جمعه شهرستان باشت در ادامه گفت: چنان وضعیت این جاده خراب است که اگر زنی نیاز به زایمان داشته باشد باید با یک میلیون تومان در این وضعیت بد اقتصادی به شهرستان باشت یا گچساران مراجعه کند مردمی که از لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند.
امام جمعه شهرستان باشت در انتهای خطبه‌های نماز جمعه نسبت به نظارت‌های ضعیف در پروژه‌های عمرانی نزد استاندار انتقاد کرد و گفت: همین چند روز پیش وقتی با دست یکی از دیوار‌های پروژه‌های عمرانی را لمس می‌کردم مثل خاک فرو ریخت که به دلیل عدم نظارت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر باران به کوهستان نبارد ، به سالی دجله گردد خشک رودی
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1