تاریخ انتشار
جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۷۰۸۷۵
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

مردم ایران در حماسه ۹ دی پرونده فتنه گران را برای همیشه بستند

۱
۰
مردم ایران در حماسه ۹ دی پرونده فتنه گران را برای همیشه بستند
کبنا ؛امام جمعه موقت دهدشت گفت: مردم ایران در حماسه ۹ دی پرونده فتنه گران را برای همیشه بستند و به آنان اعلام کردند که تا ظهور دولت یار ما پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام عبدالمطلب تقوی در خطبه های نمازجمعه این هفته دهدشت با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: مادران این مرز و بوم با تبعیت از زهرای مرضیه در ایمان، اعتقاد و تربیت فرزند باید این بانوی بزرگوار را به عنوان الگوی خودشان انتخاب کنند. 
تقوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با بانوان، گفت: زنان در مسائل سیاسی اجتماعی فرهنگی پیش رو هستند و این بانوان بودند که از اول انقلاب فرزندان و همسران خود را تقدیم کردند تا این انقلاب پیروز شد، زنان قدر خود را بدانند. 
وی با اشاره به گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و هم‌رزمانش، گفت: شخصیتی که تمام خوبی ها از جمله ایمان و ولایت مداری در او جمع شده بود. 
حجت‌الاسلام تقوی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی توانست به واسطه اعتقاد به خدا و ولایت دشمنان اسلام را در منطقه شکست دهد و همین‌که استکبار او را به شهادت رساند به واسطه شکست خودشان بود.
 وی در ادامه تصریح کرد: لذا سردار سلیمانی آنقدر عمل به دستورات اسلام و ولایت داشت که اشاره به مصادق آیه قرآن که فرموده آن کسانی که ایمان به خدا دارند و عمل صالح انجام می‌دهند خدا این ها را در قلوب انسان های مومن جای خواهد داد است. 
خطیب جمعه دهدشت بیان کرد: اگر امروز مکتب سلیمانی برای کشورهای جبهه‌ مقاومت به عنوان الگو قرار بگیرد ما زودتر می‌توانیم استکبار جهانی را در منطقه شکست دهیم.
حجت‌الاسلام تقوی به گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: حضور مردم مسلمان ایران در راهپیمایی ۹ دی ماه عزتی بود که این مردم آن را آفریدند و به همه استکبار داخلی و خارجی فهماندن که اگر در برابر دین ما بایستید در برابر تمام دنیای شما خواهیم ایستاد.
امام جمعه موقت دهدشت اظهار کرد: مردم ایران در ۹ دی پرونده فتنه گران را برای همیشه بستند و به آنان اعلام کردند که تا ظهور دولت یار ما پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چطور افرادی که خود را طرفدار فتنه گران می دانند الان در بعضی ادارات سکان دار هستند
مگر دولت دولت انقلابی نیست
چرا طرفدار حزب سبز میرحسین موسوی و کروبی الان معاون ادارات هستند
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1