کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

مردم ایران در حماسه ۹ دی پرونده فتنه گران را برای همیشه بستند

8 دی 1402 ساعت 14:46

امام جمعه موقت دهدشت گفت: مردم ایران در حماسه ۹ دی پرونده فتنه گران را برای همیشه بستند و به آنان اعلام کردند که تا ظهور دولت یار ما پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.


امام جمعه موقت دهدشت گفت: مردم ایران در حماسه ۹ دی پرونده فتنه گران را برای همیشه بستند و به آنان اعلام کردند که تا ظهور دولت یار ما پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام عبدالمطلب تقوی در خطبه های نمازجمعه این هفته دهدشت با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: مادران این مرز و بوم با تبعیت از زهرای مرضیه در ایمان، اعتقاد و تربیت فرزند باید این بانوی بزرگوار را به عنوان الگوی خودشان انتخاب کنند. 

تقوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با بانوان، گفت: زنان در مسائل سیاسی اجتماعی فرهنگی پیش رو هستند و این بانوان بودند که از اول انقلاب فرزندان و همسران خود را تقدیم کردند تا این انقلاب پیروز شد، زنان قدر خود را بدانند. 
وی با اشاره به گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و هم‌رزمانش، گفت: شخصیتی که تمام خوبی ها از جمله ایمان و ولایت مداری در او جمع شده بود. 
حجت‌الاسلام تقوی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی توانست به واسطه اعتقاد به خدا و ولایت دشمنان اسلام را در منطقه شکست دهد و همین‌که استکبار او را به شهادت رساند به واسطه شکست خودشان بود.
 وی در ادامه تصریح کرد: لذا سردار سلیمانی آنقدر عمل به دستورات اسلام و ولایت داشت که اشاره به مصادق آیه قرآن که فرموده آن کسانی که ایمان به خدا دارند و عمل صالح انجام می‌دهند خدا این ها را در قلوب انسان های مومن جای خواهد داد است. 
خطیب جمعه دهدشت بیان کرد: اگر امروز مکتب سلیمانی برای کشورهای جبهه‌ مقاومت به عنوان الگو قرار بگیرد ما زودتر می‌توانیم استکبار جهانی را در منطقه شکست دهیم.
حجت‌الاسلام تقوی به گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: حضور مردم مسلمان ایران در راهپیمایی ۹ دی ماه عزتی بود که این مردم آن را آفریدند و به همه استکبار داخلی و خارجی فهماندن که اگر در برابر دین ما بایستید در برابر تمام دنیای شما خواهیم ایستاد.
امام جمعه موقت دهدشت اظهار کرد: مردم ایران در ۹ دی پرونده فتنه گران را برای همیشه بستند و به آنان اعلام کردند که تا ظهور دولت یار ما پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.


کد مطلب: 470875

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470875/مردم-ایران-حماسه-۹-دی-پرونده-فتنه-گران-همیشه-بستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1