تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۴۷۰۷۹۰
پاسخی به برخی از شایعات و شیطنت‌های رسانه‌ای؛

مشق کاسبان رد صلاحیت، پر از غلط است / آیا از حضور تاجگردون می‌ترسید؟

۵۲
۱
مشق کاسبان رد صلاحیت، پر از غلط است / آیا از حضور تاجگردون می‌ترسید؟
کبنا ؛خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه «تاجگردون تأیید صلاحیت شد و ۶ عضو هیئت اجرایی گچساران استعفا دادند» موضوعی که بلافاصله سید مهدی جوکار، رئبس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد، در باره آن توضیح داد و گفت: «همه موضوعات مطرح شده را تکذیب می‌کنم همه این‌ها شایعات است و تا ۱۵ دی ماه هیچ خبری نیست.»[کلیک کنید] 
تاکنون از این بداندیشی‌ها و کج فهمی عده‌ای که نمی‌خواهند موفقیتِ هم استانی خود را ببیند و از طرفی توسعۀ منطقه را با وجود توانمندی‌ها و منابع گوناگون در حقارت و ذلت می‌پسندند، کم ضربه نخورده‌ایم. اگر به سال‌های پس از جنگ و آغاز برنامه‌های توسعه و سرمایه‌گذاری‌های کلان زیرساختی برگردیم، به بقین می‌بینیم که کمترین بهره‌وری را از دستاورد‌های نظام داشته‌ایم. از همان سال‌ها قرار بر این بود که بومی نگری و استفاده از خلاقیت‌ها و تدابیر درون استانی بویژه در بهره‌گیری از هوش و درایت جوانان و سرمایه‌های نیروی انسانی، در اولویت مدیریت‌های ملی قرار بگیرد.
در سال‌های گذشته تا حدودی توانستیم در شهرستان‌های کهگیلویۀ بزرگ و گچساران، از این مهم بهره‌مند باشیم. اما بازهم هیچگاه نتوانستیم از مخمصۀ خشکه مقدس‌های انقلابی نما و محدودیت‌های فکری و وجودی کسانی که نمی‌خواهند نگاه روشنی به استان کهگیلویه و بویراحمد و سرمایه‌های فکری استان داشته باشند، ر‌هایی پیدا کنیم.
گروهی که در شهرستان بویراحمد، هم صحبتی با فرزندان این نظام با نگاه فکری اصلاح طلبی را حرام میدانستند، امروز به ائتلاف با آن‌ها افتخار می‌کنند. به گچساران می‌رفتند و چشم بر همۀ تحولات می‌بستند و واقعیت‌ها را سیاه می‌کردند که با رد صلاحیت دکتر تاجگردون، گچساران را خدا آزاد کرده است. آیا این استعاره‌های بی‌معنی و خشک مغزی، با دفتر و دکانی که از فلان بنیاد بدست آوردید، همخوانی دارد؟ آیا غُل زنجیر انداختن بر پای توسعه و پیشرفت گچساران و باشت، شما را به مقصودتان رساند؟
مگر ۶ عضو هیأت نظارت گچساران چه ترسی از حضور فرزند ایثارگر و خانواده شهید آن شهرستان دارند که استعفا داده‌اند؟ [دروغ بود.] اگر به کلام قرآن اعتقاد دارید که می‌فرماید؛ «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»، پس به یقین بدانید که تنها راه تغییر و تحول خواهی در این استان، حضور امثال غلامرضا تاجگردون، محمد بهرامی و عدل هاشمی پور است، نه حسینی‌ها و هدایتخواه و منتظریان و موحد و بزرگواری و زارعی و روشنفکر؟ چرا نمی‌خواهد تحلیل درستی با تعمیق بر منابع و معادن موجود استان داشته باشید؟
مگر با سفسطه خوانی و کبری و صغری نهادن بر مفروضات ذهنی و انتزاعی می‌توانید برنامه‌ای برای‌گذار از این بن بست‌های زیرساختی داشته باشید؟ امروز اگر یقین بر موفقیت و حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند۱۴۰۲ دارید، همراه مردم خود باشید. همین چند روز گذشته بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند «چهار خصوصیتِ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات باید انجام بگیرد». این استعفای شما با کدام نگاه رهبری فرزانه انقلاب همسویی دارد؟ آیا غیر از این است که با وجود دکتر تاجگردون، هیچ منفعتی از دنیای شما حاصل نمی‌شود؟ مگر نمی‌خواهید که مشارکت قوی داشته باشیم؟ آیا از رقابت واقعی می‌ترسید؟ سلامت انتخابات را نمی‌تواند به هم مخمصه بکشانید؟ یا از امنیت واقعی انتخابات منفعتی بدست نمی‌آورید؟ این مردم ولایتمداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده‌اند. می‌خواهند به هر نحوی که باشد، دشمنان انقلاب را روسیاه کنند. اگر واقعاً در مسیر انقلاب اسلامی هستید، به آسیاب دشمن آب نریزید. این دست‌های پینه بسته کارگران و دل‌های خستۀ مردم از ناکارآمدی و بی‌صداقتی شما، اجازه حضور مجدد‌تان به بهارستان را نخواهند داد. قطعاً به صورت تلویحی پذیرفته‌اید که این مردم شما را نمی‌خواهند و نمی‌گذارند که تفکر شما به جایی برسد. چراکه هر زمان قدرت دست شما باشد، سایۀ محرومیت از سر ما نمی‌رود.
لطفاً استعفا دهید و حتی از سیاست و دخالت در امور سیاسی استعفا دهید تا زخم‌هایی که سال‌ها بر تن جوانان و نخبگان این استان نشانده‌اید، التیام بخشد و مردم چهره خوشبختی و سعادت را ببینند. خواهشاً با استعفایشان موافقت کنید که حتی یک اپسیلون از نگاه فکری این‌ها ضربه‌ای جبران ناپذیر بر دین و دنیای این مردم است. ان‌شاءالله که مسئولان و تصمیم گیرندگان عالی کشور، منویات مقام معظم رهبری در سخنرانی روز شنبه دوم دیماه ۱۴۰۲ با جمعی از مردم استان‌های کرمان و خوزستان را نصب العین قرار دهند و مردم ما را برای همیشه از بند حقارت و محدودیت‌های فکریِ دگماتیسمِ شبهه اصولگرایی، نجات دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بازم مواجب بگیرهافعال شدن.خوبه خودش هم میگه تکذیب شده بعدبراساس یک خبرکذب فتوامیده.
United States
چه ناخواسته اسامی سه نفر بعنوان توانمند نام بردی که دستشان بوی تبعیض و رانت می دهد .اینها در دوران قدرت و مسئولیت شهره به رانت بوده اند .چه حیف و صد حیف و افسوس اگه هیئت نظارت بخواهد چشم از اینها بپوشد تا دوباره مردم خون به دل شوند
_محمدزاده
Iran, Islamic Republic of
آدمهای پاک مثل دکتر تاجگردون باید باشند تا امیدواری و جو روانی مثبت ایجاد گردد
استعفا دادند الحمدالله 🙏
Iran, Islamic Republic of
اگر غل و زنجیر انداخته خودت و دارو دستت بوده بجز شانتاژبازی کاری انجام نمیدی
Romania
گچساران بیست و پنج درصد نفت کشور را تامین میکند اما بالاترین نرخ بیکاری در کشور را دارد چون یک مثل این شش نفر تواین شهر اجازه ندادند گچساران روی پیشرفت را ببینه
ارسطو
Iran, Islamic Republic of
۶ نفر طرفدار حسینی بودن کسانی که هییت اجرایی هستن نباید نگاه سیاسی ودشمنی داشته باشن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام
افکار عمومی شهرستان گچساران و باشت خواستار تایید صلاحیت تمام کاندیداها هستند
چون در این صورت خودم مردم انتخاب خواهند کرد که چه کسی نماینده شان باشد.
و سطح سواد جامعه‌ به آن حد بالا رفته که خوب و بد و خائن و خدمتکار را از همدیگر متمایز کنند.
و تنها در این صورت است که چاپلوسان منفعت طلب دستشان رو می‌شود.
به امید اتمام دوران کما و ظهور پیشرفت و آبادانی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار قبلا کاندیدا شد و دوهزار رای آوری محبوبیت آقای تاجگردون در قلبهاست جناب الف .ح که طومار می نویسی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی و دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
آقا دست بردارید از عنوان جعلی دکتر! تاجگردون.
Iran, Islamic Republic of
یعنی اینقدر بی در و پیکر هست که تاجگردون تایید صلاحیت بشه!؟
در اون صورت باید فاتحه همه چیز را خواند
Iran, Islamic Republic of
همانطوریکه رای کمیته استیناف فوتبال بر گشت
مارگون
Iran, Islamic Republic of
راه روشن فردا تنها راه توسعه بویراحمد واحد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون وبهرامی باعث افتخار استان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون باعث و بانی بیشترین ظلم و تبعیض و بی عدالتی در استان بود.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
هیچ اصلاح طلب واقعی در زمین اصولگرایان بازی نخواهد کرد بزودی درس محکمی به منفعت طلبان خواهیم داد.
علیاری
Iran, Islamic Republic of
چه افتخاری میکنه منتظریان که چهارتا منفعت طلبی که قبلا با روشنفکر جهت منافع بودند را به اردوگاه خودش آورده، ،این منفعت طلبان هیچگاه در بین اصلاح طلبان جایگاهی نخواهند داشت.
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
افرادی که به اسم اصلاح طلب به اردوگاه منتظریان رفتند همگی از فامیل های ایشان بودند ومال منطقه دشت روم بودند.
باشت
Iran, Islamic Republic of
بنده بچه باشت هستم ولی بین کاندیدا تاجگردون و بهرامی از همه شایسته تر میباشند
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون هرگز اصلاح طلب نبوده و در دوره ۸ ساله کمیسیون بودجه بیشتر از هرکسی به اصولگرایان خدمت کرد البته همه و همه به نرخ روز و در جهت منافع شخص خودش بوده.
لوداب
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی ۱۰۰ درصد
زهرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهرامی علمی و عملگرا
United Arab Emirates
اتفاقا متنیی که نوشتی مصداق خود تاجگردونه که با بداندیشی وحسادت چشم دیدن موفقیت هیچ کدام از همشهریانش را ندارد
سید
Germany
دکتر محمد بهرامی فقط محبوب دل مردمه
یونسعلی حسنعلی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام بله این روزها که خیلی از انقلابیون که خودشان را مسلمان می دانند و در بعضی از جاها می گویند تهمت وغیبت بد هست همین کسانی خودشان را به آب و آتش انقلابی بودن میزنند این شعاریه می کنند که نیروی انقلابی ویک رزمنده زمان جنگ وجانباز انقلاب ومدیری توانمند را از چشم مردم بی اندازند غافل از اینک چه این نیروی مردمی و. بی منت بیاید در میدان رقابت وچه نیاید اکثریت مردم حوزه گچساران وباشت وحومه حتی مردم ایران زمین دوستش دارند البته اینها نه دوستدار انقلاب هستند و نه حامی رهبری چون توجه به فرمایشات رهبری اگر می کردند نباید بخواهند تفرقه در حوزه انتخابیه بی اندازند گر چه این نیروها به اندازه انگشتان دوست نیستند همه سیاسیون می دانند و می شناسند آنها را در چهل چهار سال هر دور از انتخابات با یک کاندیدای جدید هستند یا با کاندیدای که به مجلس نرفته باشه همین ها خیال می کنند مثل اویل انقلاب هست هنوز عزیزان حنای اینها دیگه زرنگی نه بین مردم دارد و نه بین کاندیداهای مطرح برای دل خوشی خودشان وبعضی ها دارند چند دستگی متفرقه می اندازند بین مردم گر چه مردم ما هوشیار وبیدارند و از این بادها نمی ترسند چون حزب باد نیستند و سلام یونسعلی حسنعلی پور از دیل گچساران 09169736128. 4/10/1402
حسن
Iran, Islamic Republic of
دست بردار ی کی حرف تورا قبول دارد
سادات
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر تاجگردون و دکتر بهرامی
دیل
Iran, Islamic Republic of
اقا کسی که مدرک دکتری نداره نمیگن دکتر.صغری کبری می بافی مومن .کسی که این همه ازش تمجید میکنی همون شیشه کثیف هست اینو خودش قبول داره که شیشه کثیفه تو میگه نه ایشون منجی یه .باید به صلاحیت عقلی عده ای شک کرد.
۱
Iran, Islamic Republic of
تاجتون مگخ لولو خورخوده هست که ازش ترسید .
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدمت صادقانه را با علم و عمل میتوان انجام داد و نه با شعار،
دکتر تاجگردون و دکتر بهرامی و حاج هاشمی سه گزینه برتر هستند،
کارنامه افراد گواه بر صدق ماجرا میباشد.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
دکترای جعلی!، ،،،تاجگردون خخخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
انصافا بدون جهت گیری و تعصب باید خدمتتان عرض کنم که از شانس شما هر سه گزینه ای که انتخاب کرده اید از شانس های اولیه و پر احتمال جهت رد صلاحیت هستند. و این در نوع خود جالب توجه است. از صبح تا شام دیگران را به جرم اصولگرایی در دو حوزه بویراحمد و گچساران تخریب می کنید و بعد در کهگیلویه به اصولگراترین افراد پناه می برید.
با صبر کرد و این هفت روز را نیز تحمل نمود
دیل فقط تاج
Iran, Islamic Republic of
بی جهت به نام دیل کامنت نزار
نه تنها دیل بلکه کل بویراحمد گرمسیر
یکصدا و یک دست با تاجگردون بوده و هستند و خواهند بود
و این رو توی دوره هاي قبل و تعداد بالای به آرای دکتر تاجگردون ثابت میکنه
Iran, Islamic Republic of
دیوانه چو دیوانه بیند خوشس آید.اگر تاجگردون تایید شد رای نمیدم
دیل
Iran, Islamic Republic of
قطعا از فساد ایشون بی بهره نبوده ای که سنگ ایشون رو به سینه میزنی .اگه دیلی هستی پس میدونی تعداآراء دوره قبل بیشترشون غیر بومی بومی بودن که توسط اقایان با می نی بوس اومدن دیل ورای دادن.
یا بی بی کریمه
Romania
شما هم از طرف خودت پیام بده نه کل مردم و حوزه بویراحمد گرمسیر
دیل تا جعفری در صحنه هست بهش پشت نمیکنن حالا تعدادی هم به کاندیدهای دیگه رای میدن
در دیل به همه کاندیدها احترام میذارند چون روستای بزرگیه و همه جور انتخاب داخلش هست
همه کاندیدها قابل احترام هستن و با یه حرفای بدون فکرکردن باعث بدنامی روستا نشین
Iran, Islamic Republic of
انشاالله تاجگردون متکبر و خودشیفته رد صلاحیتش قطعی خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
اون تاجگردونی که صاحب اندیشه اصلاح طلبی بود حاج بهرام بود
غلامرضا تاجگردون فرصت طلبی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
یک سوال از نویسنده محترم
کسی که خودش هم به شیشه کثیف بودنش اعتراف کرد با اون همه پرونده های سنگین تخلفاتی که بعدا هم در بیمه سرمد ادامه پیدا کرد و بر ملا شد چگونه انتظار دارید تایید شود؟
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
از اینکه رسانه بدون حاشیه نظرات را می نگارد این خود احترام به مخاطبه::::: اما خود عزیزانی که درگوشه ای خزیده و در زیرزمین تنهایی هرچه دلش::::::: خلاف واقع ویکطرفه و دین وایمانش نویسد::::: هیچ بنی بشری را راضی نمی کند مگر هوای نفس خودرا:::::
احمدی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون چه از جون مردم می خواهد همین که از عنوان دکتر جعلی استفاده می کند خودش بزرگترین تخلف است و خودش هم اقرار کرد که من شیشه کثیفم.
شورم
Iran, Islamic Republic of
امثال شما کل امیدتون اینه که تاجگردون وتاجگردونها رد صلاحیت بشن وگرنه از همین الان بر همه ثابته که با رای بالا برنده انتخابات هستند شما از مردم وانتخاب سالم مردم ترس دارید خدایا ماهارا ازدست کیهان وکیهانی ها نجات بده
.....
Iran, Islamic Republic of
با اون همه تخلفات مالی....آقای تاجگردون انتظار تایید صلاحیت دارند...!
Iran, Islamic Republic of
جواب سوال را خودت دادی....ضربه را کی زده جناب تاج که نزاد پرست وطایفه گراست ودارد در میدان بازی می کند وامثالهم هم قلم ناثواب می زنی مردم دیگر همه چیز رافهمیده اند فرافکنی نکنید وبه این قلم زیبنده بنوسید. تاکنون از این بداندیشی‌ها و کج فهمی عده‌ای که نمی‌خواهند موفقیتِ هم استانی خود را ببیند و از طرفی توسعۀ منطقه را با وجود توانمندی‌ها و منابع گوناگون در حقارت و می‌پسندند، کم ضربه نخورده‌ایم.
رسول
Iran, Islamic Republic of
تکیه برجای بزرگان نتوان زد به گزاف
مگراسباب بزرگی فراهم کنی
فقط حاج غلام تاجگردون لایق مجلس ودفاع از حقوق جوانان بیکاری که هر هفته وسرهرکوچه پوستر خودکشی آنان زنده برمی اید ولاغیر
Iran, Islamic Republic of
جالبه کاندیداهای باشت و گچساران در سکوت عجیبی فرو رفته آن

به قول خودشون منتظر رد صلاحیت تاجگردون هستن .
Iran, Islamic Republic of
والا بخدا ولایی تر و حزب اللهی تر از خودم نمیشناسم ولی با جریان اصولگرایی استان هیچ ارتباطی ندارم. دروغگویی و ریاکاری بخشی از کفر است و بین ما حزب اللهی ها جایی ندارد. کسی که پست و مقام را می چسبد مانند کودکی که دستش به شکلاتی میرسد از ما نیست و از او بیزاریم. برادرم شهید عجمیان را در خیابان تکه پاره کردند تا صندلی به این ریاکاران برسد، باورش سخته حیف! بعضی ها که در این استان برای پست گرفتن تغییر می کنند براحتی در اصولگرایی نفوذ کرده و به راحتی به امیالشان می رسند . اگر کسی به اسم دین حتی یک اقوام خودش را در پستی بگمارد خیانتکار بوده و همان نقش قاتلان شهید عجمیان را دارد. پس ما با چنین خیانتکاری بیگانه ایم. اگر چه اصلاح طلب های این استان نیز دست کمی از اصولگراهایش ندارند و همه مثل همند ( و در واقع این فهم وجود ندارد که وقتی به واسطه ارتباطت با نماینده به منصبی در اداره ای رسیدی آن اداره ارث پدریت نیست که هر طور بخواهی فامیلت را در آن به جاهای بهتر برسانی). این کج فهمی ها و فامیل گرایی های مسخره کی به پایان می رسد و کی این تمام میشه و میشه نفس راحتی کشید. خدا شاهده که سکوت کنندگان نیز خائناند. ریاکاری را از این استان بزدایید و کمک کنید به شکوفایی آن.
منتقد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر محدث خوشفکر
پاتاوه
United Kingdom
پاتاوه یک دست دکتر بهرامی ...
سفلی
United Kingdom
رای ما اینبار دکتر محمد بهرامی است والسلام
دانلود
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه تاجگردون تحت هیچ شرایطی تایید صلاحیت نشود

تاجگردون عامل تفرقه و اختلاف و تقابل در استان بود
یونسعلی حسنعلی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام بله خیلی ها روز شماری می کنند که کاندیدای طرح نتواند به میدان رقابت بیاید ولی همین عزیزان چه گیریشان میآید که این نباشه دیگران باشد ای انسان مسلمان تو باید بفکر تایید همه باشید آن وقت تلاشی بین خوب بود خوبتر انتخاب کنی نه رقیب نباشد دلت خوش باشد که پیروز میدانی این چنین انتخاب ها در گذشته این حوزه داشته و باعث شده این حوزه سالها به عقب برگردد همه سیاسیون وانقلابیون می دانند که چه فرصت ها در این حوزه سوخته شد پس باید همه هوشیار و بیدار باشند برای یک انتخاب اصلح چه کاندیدهای مطرح باشه چه غیره مطرح هدف کاندیدای پر تلاش ومردمی هست و کسی که آشنا به قانون وقانون گذاری بوده باشه واز مشکلات کوچک و بزرگ این حوزه با خبر باشه اگر چنین بشود این حوزه یک بار دیگر گل و بلبل میشود البته برای عمران و آبادانی عمومی نه خصوصی و سلام یونسعلی حسنعلی پور از دیل گچساران 09169736128. 7/10/1402
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1