تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۷۰۷۲۲
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

روسیه عذرخواهی نکند در روابطمان تجدید نظر خواهیم کرد

۱
۲
روسیه عذرخواهی نکند در روابطمان تجدید نظر خواهیم کرد
کبنا ؛نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه مواضع اخیر روسیه در رابطه با جزایر سه گانه دور از شأن این کشور است، گفت: روسیه ابتدا باید در خصوص مواضع اخیر خود عذرخواهی کند در غیراینصورت در روابطمان با این کشور تجدید نظر خواهیم کرد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، شهریار حیدری در خصوص مواضع اخیر روسیه در رابطه با جزایر سه گانه، اظهارداشت، دومین بار است که دولت روسیه چنین مواضعی را در رابطه با جزایر سه گانه ایران اتخاذ کرده درحالی که دور از شأن کشوری مثل روسیه است که چنین اشتباه تاریخی را مرتکب شود چراکه موضع گیری غیر مرتبط و غیر کارشناسی، شأن یک کشور را به شدت تنزل می دهد.
وی ادامه داد: روسیه بیش از هر کشور دیگری می داند که این جزایر جزء لاینفک ایران است اما به دنبال بهره برداری از موقعیت اقتصادی و انرژی کشورهای عربی و سوء استفاده از شرایط موجود برای انحراف جامعه جهانی از مشکلات داخلی خصوصا در جنگ با اوکراین است. درحالی که اینگونه اظهارنظرها هیچ نتیجه ای ندارد جزء اینکه جایگاه بین‌المللی روسیه را تنزل می دهد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با ورود کمیسیون امنیت ملی در رابطه با مواضع اخیر روسیه، گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی حتما از وزیر امور خارجه دعوت کرده و این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینگونه مواضع هیچگونه خللی در تمامیت ارضی ایران ایجاد نخواهد کرد اما روسیه باید در خصوص مواضع اخیر خود عذرخواهی کند درغیراینصورت در روابطمان با این کشور تجدید نظر خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
قدرت نفوذ روسیه آنقدر در ایران بالاست و توده ای ها و کمونیستها هرگز در ایران اینقدر به قدرت نرسیده بودند الان توده ای هر تصمیمی بخواهند می گیرند چون در کل بدنه نفوذ کرده اند
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1