تاریخ انتشار
شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۴۷۰۶۸۰
معاون توسعه مدیریت استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

طرح‌های پژوهشی باید ثمرات و نتایجی در حل مشکلات استان داشته باشند

۲
۰
پیوند: طرح‌های پژوهشی باید ثمرات و نتایجی در حل مشکلات استان داشته باشند
کبنا ؛معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های پژوهشی باید ثمرات و نتایج خوبی در حل مشکلات مردم استان داشته باشند.
به گزارش کبنا، مرادعلی پیوند در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری بر کاربردی شدن طرح‌های پژوهشی تأکید کرد و گفت: طرح‌های پژوهشی باید خروجی محور و متناسب با نیاز‌های استان تعریف شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد حل مشکلات جامعه را در گروی انجام طرح‌های پژوهشی مؤثر دانست و افزود: طرح‌های پژوهشی مؤثر کشور را به سمت پیشرفت و توسعه روزافزون سوق می‌دهد و اگر در همه حوزه‌ها به پژوهش توجه شود آینده کشورمان بهتر و درخشان‌تر بود.
پیوند کیفیت اجرای این طرح‌ها را با تکیه بر الگو‌های درست و شایسته پژوهش و مطالعه یادآور شد و اضافه کرد: سعی ما بر این خواهد بود تا در ابعاد مختلف این طرح‌های پژوهشی ثمرات و نتایجی را در حل مشکلات استان داشته باشند و ما بتوانیم از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه یک درصد اعتبارات سهم حوزه پژوهش بود، گفت: امکان دارد در سال آینده این میزان اعتبار به حوزه پژوهش اختصاص داده نشود و از محل اعتبارات ابلاغی قانون برای طرح‌های پژوهشی اعتبار در نظر گرفته شود.
پیوند با بیان اینکه سه کمیته در حوزه پژوهش وجود دارد که باید فعال‌تر شوند، افزود: آموزش موضوع مهمی در حوزه پژوهش است که باید به آن پرداخته شود چرا که پژوهش آموزش را نیز تقویت می‌كند و آن را كارآمد، ماندگار و پویا می‌سازد
پیوند در بخش دیگری ار سخنان خود گفت سند توسعه که در این حوره تنظیم می‌کنید و الزمات قانونی در حوزه پیوست‌های پدافندی رعایت کنید چرا که وقتی به سمت هوشمند ساری می‌روید اسیب‌های در ان حوزه وجود دارد که لازم است یحث پدافند غیرعامل را در دستو کار خود قرار دهید.
ویگفت کاری که در استان انجامئ می‌شود و پروزه‌ای که دارید مرجعیت استان را نگه دارید و وضعیت ر در پروز‌هایی که حداقل بومی استان است و کارویژه‌ای که در استان ما انجام می‌شود مرجعیت استان را رعایت کنید.
در پایان نیز اعضای جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موارد مطروحه پرداخته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شمس
Iran, Islamic Republic of
تو با پژوهش بیگانه ای
سوابق شما روشن است
سیاری
Iran, Islamic Republic of
اقای پیوند کاملا درست میگن.. طرحی که نه آثاری در جامعه داره نه گره از مردم کم میکنه به چه درد میخوره.؟ بعد هم با دب دبه و رب ربه برای یه عده که مقاله های تقلبی رو از سایتهای بین المللی کپی پیست میکنن سمینار و همایش میگیرن و میگن کسی توجهی به نخبگان نداره.. بابا کدوم نخبه..؟
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1