تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۷۰۱۲۰
در بازدید از اداره کل استاندارد؛

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: ضریب کیفیت محصولات افزایش یابد

۰
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: ضریب کیفیت محصولات افزایش یابد
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اداره کل استاندارد با مدیریت و نظارت بیشتر، کیفیت محصولات استان را ارتقا دهد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد روستا روز چهارشنبه در بازدید اداره کل استاندارد استان، ضمن دیدار و گفتگو با سرپرست این اداره از فضای اداری، مجموعه آزمایشگاه‌های آن و با فرآیند بازرسی، نمونه برداری و آزمون نمونه واحدهای تولیدی بازدید و از مشکلات موجود این مجموعه مطلع شد.
روستا با بیان اینکه، پشتیبانی و حمایت از تولید و افزایش سطح کیفیت در تولید و خدمات باید مستمر باشد افزود: استاندارد سازی علاوه بر رقابت سالم از جهتی سلامت و امنیت را برای مردم به ارمغان می آورد.   
وی با بیان اینکه محصولاتی که کیفیت پایین یا کارایی لازم را ندارند قطعا علامت و مجوز استاندارد نخواهند گرفت، تاکید کرد که باید استانداردها رعایت شود و با آموزش، نظارت و کنترل می توان در تولیدات تحول ایجاد کرد.
در این بازدید مسئولین و کارشناسان مجموعه آزمایشگاه‌های این اداره کل با بیان امکانات و توانایی ها، مشکلات خود را با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مطرح کردند.
سیدمسلم حسینیان سرپرست اداره کل استاندارد به تشریح وظایف و فعالیت های این اداره پرداخت و با تاکید بر تخصیص اعتبارات عمرانی جهت تکمیل تجهیزات آزمایشگاهی و ساختمان نمایندگی های شهرستان های کهگیلویه و گچساران از بازدید وی به این اداره کل، قدردانی کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هم با تشکر از زحمات کارکنان و عملکرد چند ماه اخیر اداره استاندارد که خیلی پر رنگ تر و بصورت میدانی نقش آفرینی کرده اند، جهت پیگیری و رفع برخی از مسائل موجود قول مساعد داد.
روستا بیان کرد: کنترل کیفیت محصولات تولیدی استان وظیفه خطیر و حساسی بوده و به سلامت جامعه می انجامد.
وی تصریح کرد: اداره کل استاندارد با پیچیدگی های زیاد کاری و تلاش های صادقانه مجموعه و با حضور مدیریت جدید پر انرژی و جوان استان باید تمام تلاش خود را در جهت تبیین وظایف سازمان و افزایش ضریب کیفیت تولیدات و محصولات در استان بکار گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1