تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : ۴۶۹۹۱۱
انتخابات مجلس بویراحمد و دنا/

چرا منتظریان شعار «بویراحمد بزرگ واحد» را مطرح کرد؟

۶۵
۴
چرا منتظریان شعار «بویراحمد بزرگ واحد» را مطرح کرد؟
کبنا ؛یادداشت - شعار «بویراحمد بزرگ واحد» که توسط نادر منتظریان، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح شد، امروز به یک گفتمان فراگیر در شهرستان‌های بویراحمد و دنا تبدیل شده است.
این شعار که بر وحدت و همدلی اقوام و طوایف مختلف در این منطقه تأکید دارد، در طول چهار سال گذشته با تأکید و تبیین منتظریان و تیم انتخاباتی وی در جلسات و محافل مختلف، به تدریج در میان مردم این شهرستان‌ها جا افتاد و به یک ارزش تبدیل شد.
در جشن غدیر امسال که با حضور طوایف و سلایق مختلف در شهر یاسوج حامیان منتظریان برگزار کردند، این شعار به شکل عملی محقق شد و سخنرانان از طوایف مختلف بر وحدت و همدلی در این منطقه تأکید کردند.
جشن غدیر امسال که با حضور طوایف و سلایق مختلف در شهر یاسوج برگزار شد، نقطه عطفی در تحقق شعار «بویراحمد بزرگ واحد» بود. در این جشن، سخنرانان از طوایف مختلف بر وحدت و همدلی در این منطقه تأکید کردند و این شعار را به شکل عملی محقق کردند.
در این جشن، سخنرانان از طوایف مختلف از جمله … بر وحدت و همدلی در منطقه تأکید کردند. آن‌ها گفتند که وحدت و همدلی شرط توسعه و پیشرفت منطقه است و باید همه اقوام و طوایف در کنار یکدیگر برای پیشرفت منطقه تلاش کنند.
حضور اقوام و طوایف مختلف در جشن غدیر امسال نشان داد که مردم این منطقه به وحدت و همدلی اهمیت می‌دهند. این جشن پیامی مهم به همه کسانی بود که می‌خواهند در منطقه بویراحمد و دنا ایجاد تفرقه و اختلاف کنند.
منتظریان با طرح و تبیین شعار «بویراحمد بزرگ واحد»، توانست در طول چهار سال گذشته، زمینه را برای وحدت و همدلی در این منطقه فراهم کند. او با حضور در میان مردم و اقوام مختلف، این شعار را به یک گفتمان تبدیل کرد و امروز شاهدیم که این شعار به عنوان یک ارزش در میان مردم این منطقه نهادینه شده است.
منتظریان با طرح این شعار، نشان داد که به اهمیت وحدت و همدلی در منطقه بویراحمد و دنا آگاه است. او با تبیین این شعار در جلسات و محافل مختلف، به مردم این منطقه گوشزد کرد که وحدت و همدلی شرط توسعه و پیشرفت منطقه است.
حضور اقوام و طوایف مختلف در جشن غدیر امسال، نشان داد که مردم این منطقه به وحدت و همدلی اهمیت می‌دهند. این جشن پیامی مهم به همه کسانی بود که می‌خواهند در منطقه بویراحمد و دنا ایجاد تفرقه و اختلاف کنند.
از این رو، می‌توان گفت که منتظریان با طرح و تبیین شعار «بویراحمد بزرگ واحد»، نقش مهمی در تحقق وحدت و همدلی در این منطقه داشته است. این موضوع از افتخارات و کارنامه منتظریان است.
منتظریان در انتخابات مجلس یازدهم، شعار «بویراحمد بزرگ واحد» را به عنوان شعار انتخاباتی خود انتخاب کرد. این شعار در طول مدت انتخابات، به طور گسترده در میان مردم این منطقه مطرح شد.
منتظریان و تیم انتخاباتی‌ایشان در طول چهار سال گذشته، همواره بر شعار «بویراحمد بزرگ واحد» تأکید داشتند. آن‌ها این شعار را در جلسات و محافل مختلف تبیین کردند و به مردم این منطقه گوشزد کردند که وحدت و همدلی شرط توسعه و پیشرفت منطقه است.
منتظریان در طول چهار سال گذشته، در میان مردم و اقوام مختلف منطقه بویراحمد و دنا حضور داشته است. او با حضور در میان مردم، این شعار را به یک گفتمان تبدیل کرد و به آن‌ها نشان داد که به اهمیت وحدت و همدلی اهمیت می‌دهد.
با توجه به اقدامات ذکر شده، می‌توان گفت که منتظریان نقش مهمی در تحقق شعار «بویراحمد بزرگ واحد» داشته است. این موضوع از افتخارات و کارنامه منتظریان است.
شعار «بویراحمد بزرگ واحد» بر وحدت و همدلی میان اقوام و طوایف مختلف تأکید دارد. این شعار توانسته است زمینه را برای کاهش تنش‌ها و اختلافات قومی و قبیله‌ای در این منطقه فراهم کند.
شعار «بویراحمد بزرگ واحد» باعث افزایش همدلی و همکاری میان اقوام و طوایف مختلف شده است. این شعار نشان داده است که همه اقوام و طوایف در این منطقه یک خانواده هستند و باید در کنار یکدیگر برای پیشرفت منطقه تلاش کنند.
شعار «بویراحمد بزرگ واحد» باعث تقویت وحدت و انسجام در این منطقه شده است. این شعار نشان داده است که مردم این منطقه به وحدت و همدلی اهمیت می‌دهند و از هرگونه اختلاف و تفرقه‌افکنی دوری می‌کنند.
شعار «بویراحمد بزرگ واحد» باعث ایجاد فضایی مناسب برای توسعه و پیشرفت در این منطقه شده است. این شعار نشان داده است که همه اقوام و طوایف در این منطقه برای توسعه و پیشرفت منطقه متحد هستند.
با توجه به پیامد‌های مثبت ذکر شده، می‌توان گفت که شعار «بویراحمد بزرگ واحد» یک شعار ارزشمند است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت این منطقه ایفا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت حاج نادر منتظریان 🫰🫰
Romania
نادر جون...مردم گول این شعارهای را نمی خورند شما هم یکی مثل ستار جون هدایتخواه هستی ..اما عملکردی ندارین...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ایشان که با خودش درگیر است هیچ کاری ازش بر نمی آید.
ایشون با آن که دارد بین مردم محبوبیت چندانی ندارد.
وقتی دکتر هدایت خواه او را شناخت از ایشان فاصله گرفت.
ایشان کسی هست که به اسم اصولگرایان خودش را مطرح کرد اما زیر قولش زد و به سمت دیگر رفت و در این دور در بین اصولگرایان جایگاهی و پایگاهی ندارد.
پس برای رتبه سوم رقابت کن .
همشهری آنلاین
Iran, Islamic Republic of
الان که بنیاد این کار یعنی بویراحمد واحد را جناب دکتر روشنفکر نهاده حالا شما ودوستانتان به این فکر افتاده اید چون دکتر روشنفکر از همه اقوام و ایلات در منصب های مختلف استفاده کرده بویراحمد سفلی و علیا مثل قبل نکرده از همه گروه‌ها در پست های مدیریتی استفاده کرده است.
زنده باد ندای وحدت
زنده باد روشنفکر
زنده با سردار ندای وحدت
سید
Iran, Islamic Republic of
حتی از شعارتان بوی طایفه گرایی می آید....
Iran, Islamic Republic of
دودستگی و نفاقی که روشنفکر ایجاد کرده سالیان‌سال طول خواهد کشید تا ترمیم شود.
اتحاد
Iran, Islamic Republic of
آقای منتظریان ممنون میشم سوالات را جواب بدید چرا اصلاح طلبانی که شناسنامه دارند و در منطقه شما هستند از شما حمایت کردند ؟آیا انتخابشون قومی و قبیله ای بوده یا نه ؟اگر نبوده چرا به فردی که از نظر تفکر مخالف آنها می باشد رای می دهند ؟اگر به خاطر عملکرد می باشد چند نمونه از عملکردتون را رسانه ای کنید ؟
اگر این سوال را جواب بدید ممنون میشم چرا با سد خرسان موافقت کردید و حتی دو تا از روستاهای استان را به چهارمحال و بختیاری بخشیدید؟
شاسه گرامی
United Kingdom
خدوکیلی کاری نداریم/ من دهشت امه رهته من مجلس حف از عملکرد کی ایزنی!استان ما مثل استان تهران نیست که چپ و راست به اون شدتی که داری شلوغش ایکنی بو.
لوداب
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارعی یازهرا
مارگون
Iran, Islamic Republic of
دو دستگی، قوم گرایی، علیا و سفلی کاری که روشنفکر بر سر مردم بویراحمد، دنا، مارگون و لوداب آورد.
مدیر بازنشسته
United Kingdom
البته این شعار می‌توان از تمام چهره های نخبه و مدیرتی تخصصی وبا توان از هر قبیله و قشری استفاده کند وتوسعه پایدار و جهشی اورژانسی بوجود اورد
Iran, Islamic Republic of
حالو ابرو سی استان نهلشتین
کو تا انتخابات
کل استان را ول کردید فقط خبر انتخابات می زنید
نمک به زخم مردم نپاشید.
پاتاوه
United Kingdom
منتظریان یه فکر که ریشه اساسی در کشور دارد قبولش دارن
و مردم هم خوب دارن حمایتش می کنن واهل هیاهو و خودنمایی نیست
همان طور که درجریان هستید در اکثر خانواده ها رای دارد ولی بدونه هیا هو.....
Romania
سوال:
آیا در زمانی که مسیولیت داشتند هم اعتقاد به بویراحمد واحد داشت؟!
با عملکرد اثبات نماید بد نیست!
شاسه گرامی
United Kingdom
ایشون بیشترین وعمده ترین فعالیتش مدیرکلی یک نهاد درسطح وزارت بوده بره من قزوین واطلاعات بگه بویراحمد واحد!؟؟؟به خدا حرف نزنیدسنگین ترید؟!وقتی فردی قصدنمایندگی درهرسطحی ازشورا تا رییس جمهور داشته بو معمولا شعارواهداف انتخاباتیشه عنوان ایکنه.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
یعنی هرکاری کند ان‌شاءالله قبول نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
واقعا به شعور مردم توهین میشه
با اون عریضه هایی که برعلیه جوانان روانه سازمان‌ها میکنی
Iran, Islamic Republic of
توفقط دست بردار از سر جوانان وپروتده سازی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم روشنفکر دست از سر مردم‌و بردارد
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج نادر منتظریان
درود بر حاج نادر
Iran, Islamic Republic of
چون منتظریان تنها نیرویی بین کاندیداهای موجود بویراحمد بزرگ است که به اتحاد طوایف و سلایق می اندیشد نگاه منتظریان ملی است و ملی می اندیشد
صمد و
Iran, Islamic Republic of
انشالاه مثل بعضی ها شعارشون به(( ندای تفرقه)) تبدیل نشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
مردم فهیم منطقه غرب بویراحمد که نماینده فعلی صرفا به طمع کسب آرایشان آنرا " سفلی " نامید و با قیچی بلند بی اعتمادی بویراحمد بزرگ واحد را دوشقه کرد ، خودشان بخوبی درک کرده اند که این فرد چه تخم نفاق مزمنی را کاشته که اگر در انتخابات پیش رو این زخم چرکین بهم نیاید ، دیگر تا سالهای سال بوی تعفن و چرک مزمنش مردم آن دیار را عذاب داده و ناخواسته آنان را در جنگ سرد و نامیمون با دیگر طوایف و ایلات بویراحمد بزرگ قرار خواهد داد !!
پارس صفا
Iran, Islamic Republic of
با سلام اولا جمعیت شهرستان بویراحمد همگی بویراحمدی نیستند که آقای منتظریان این شعار را انتخاب کردو خیلی از آنها کهگیلویه ای ، باشت و گچساران ، نورآبادی و غیر بومی هستند ثانیا خواست از آقای روشنفکر تقلید کند و دم از وحدت بزند که جای کسانی که ذکر شد در این مقوله نمی گنجد چرا‌که ندای وحدت نام از ایلی نبرده و همین باعث قبولی ایشان گردید رابعا ما از سایر طوایف و کسان ذکر شده غیر از بویراحمد استدعا داریم همه با هم و یک صدا با رای خود به غیر از منتظریان (ندای وحدت) لبیک گفته چرا که دایره افرادی همچون ایشون آنقدر تنگ است که غیر از خودشون کسی را نمی بینند
شاسه گرامس
United Kingdom
روشنفکر ت فعلا بره باش املا انشا کارکو نیخا شعارانتخاباتیشه توضیح بدی !یه طوری ایگی روشنفکر انگار درمورد بیل گیتس حرف ایزنی!بگو امسال معلم پایه اول ابتدایی من دهدشت ایخان بلنت تایه ذره ای املا انشات قوی وابو کو بتری گپ بزنی
میلاد
Iran, Islamic Republic of
منتظریان نیروی کارامد در سطح ملی نماینده بویراحمد
سید
Iran, Islamic Republic of
مردی از جنس مدرس
بویراحمد بزرگ مرد بزرگ میخواهد
باانتخاب حاج نادر منتظریان روزهای خوب برای مردم عزیز استانم رقم خواهد خورد ..
رای همه ما انتخاب اصلح
نه به طائفه گرایی و قوم گرایی
تحصیلکردگان و نخبگان نباید بیکار باشندبا منتظریان شایسته سالاری معنای خود را بدست خواهد آورد و مدینه فاضله را همه نظاره گر خواهیم بود.ان شاءالله
پرستار
Iran, Islamic Republic of
چون از طریق این شعار هم میخواد بگه که روشنفکر در بویراحمد بالا طرفداری نداره و همچنین خودش به رای بویراحمد پایین نیاز داره
Canada
شیر مادرتو ختونه مسخره کردیت یا مردمه

این دلقک بازیا چیه در میارین

بویراحمد بزرگش چنه

بگو بینم برنامه چه داری؟
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ایشان در گذشته، خلاف این شعار را بیان می نماید

این شعارها فقط استفاده ابزاری و نمایشی است

اگر اینگونه بود ، دور گذشته می بایست از دکتر روشنفکر حمایت می کرد

افراد تمامیت خواه و انحصار طلب نمی توانند این شعار را عملی نمایند و در جهت عکس ، حرکت خواهند نمود

این شعار فقط برای القای ظاهری موجه از خود به مردم هست ، غافل از اینکه مردم همچنان هوشیارند...
لوداب
Iran, Islamic Republic of
فقط منتظریان
دروغ نمی گوید
وفادار است
تفرقه بنداز و حکومت کن نیبست.......!
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
منتظریان و بهرامی هردو:
بویراحمدی هستند.
بویراحمد بزرگ شده اند.
بویراحمد درس خوانده اند.
بویراحمد بزرگ شده اند.
بویراحمد کار کرده اند.
برار
Romania
منتظریان اردکانی است بهرامی آقاجری است فقط زارع و روشنفکر بویراحمدی اصیل هستند
شاسه گرامی
United Kingdom
روشنفکر من دهشت تعلیمات دینی درس ایدا🤣به خدا سی بویراحمد زشته ای آدم که بدبختی حرف هم نیتره بزنه وابونماینده بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چونکه میخواد حال جیب خودش رو و اطرافیانش و خوب کنه
لیدر
United States
بسیاری از لیدر های .... بزرگه نامزد های انتخاباتی به آقای حاج نادر منتظریان پیوستند ...
Canada
ممسخره ترین شعار


یعنی چه
United States
منتظریان در دشت روم 95درصد آرا......در سپیدار و جلیل و روستاهای تابعه 89در صد آرا ... حوضه بویر احمد 79درصد آرا در حوضه پاتاوه 65درصد آرا در شهرستان دنا و روستاهای تابعه 80درصد آرا البته این آمار به صورت میدانی از نظر سنجی شده
دروغ سازی
Romania
تو دشت روم ایشون نفر اول نیست چه برسه بقیه جاها و در کل و چهل نیزنه بالا رایشون ثابته
اتحاد
Romania
همچنان منتظریم که جناب استاد جواب بدن آقای منتظریان ممنون میشم سوالات را جواب بدید چرا اصلاح طلبانی که شناسنامه دارند و در منطقه شما هستند از شما حمایت کردند ؟آیا انتخابشون قومی و قبیله ای بوده یا نه ؟اگر نبوده چرا به فردی که از نظر تفکر مخالف آنها می باشد رای می دهند ؟اگر به خاطر عملکرد می باشد چند نمونه از عملکردتون را رسانه ای کنید ؟
اگر این سوال را جواب بدید ممنون میشم چرا با سد خرسان موافقت کردید و حتی دو تا از روستاهای استان را به چهارمحال و بختیاری بخشیدید؟
جلیل
Iran, Islamic Republic of
10درصد هم را نداره
ادمین
Canada
یعنی یکی پیدا نمیشه اول روشنفکر که این شعارو مطرح کرد بعود شما رو بگیره ازتون بپرسه مازا فازا؟

بویراحمد کبیر
بویراحمد بزرگ

خودتون جمع کنید

زشته به خدا خیلی زشته
محمد رضا
Canada
مگه بویراحمد بزرگ شعاره؟
طرح این نوع شعار خودش عامل تقسیم بندیه

انگار خبریه
یا قرار خبری بشه میان مناطق بوبریراحمد
بویراحمد
Canada
خددا میفهمیدون اتاق فکر شماها کیا هستن که اینقدر سطح سیاست اوردین پایین
منظورم شما تنها نیستین جناب حاجی
امه شماها
واحد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد واحد یا بویراحمد انحصار
در کجای مقوله تفکر و اندیشه می گذرد که در زمان مراجعه به عوام و عادی بویراحمد واحد می شویم ولی در زماناجرای کار و اعمال انحصار جای خود را می گیرد. چطور در اعمال و اجرای کارها نوشته شده که هر کس با ما نیست علیه و دشمن ماست ولی در مراجعه و عوام فیبی واحد شدیم. چرا الان 5 ماه است جاده دسترسی 25 خانوار را به دلیل عدم حمایت از و مخالفت با تفکر عالی جنابان قطع نموده اند و هیچ گونه همکاری نمی نمایند.
برادر کمایی لطفا خواهشا مروج تفکر این انحصار طلبان نباشد که در جرم و گناه آنها شریک شوید. از آه دل مظلومان بترسید.
برای اینکه رای بیاره - بهرحال شعار دادن راحترین کار برای نمایندگان و مسئولین است.

متلا رئیسی گفت تورم را نصف و بعد تک رقمی می کند!!!

شعاری بود که همه فراموش کردند و رای مردم را گرفت و به ریش همه هم خندید.
Iran, Islamic Republic of
همه اش شعار و شعار و شعار
الخاس
Iran, Islamic Republic of
دلش خواست.
لودابی
United States
چون تفکر خطرناک طایفه گرایی بر بویراحمد حاکم شده
فردین
Iran, Islamic Republic of
چون میخواهدرای جمع کند😂😂
رشید
Iran, Islamic Republic of
به جان خودم منتظریان شکستی سنگین ترازدورقبل میخوره
حمید
Iran, Islamic Republic of
امسال هم بااختلاف روشنفکرنفراول بهرامی دوم منتظریان سوم یاچهارم
Iran, Islamic Republic of
اوضاع منتظریان خراب اندرخراب تاصبح مطلب سیش بزنید فایده نداره
Germany
واقعا نیاز مبرم به شعار وحدت و یک پارچگی در بویراحمد از نان شب واجب تر شده است چنانی در این دوره گذشته بر طبل قومیت کوبیده اند که مثل دو دولت متخاصم به همدیگر نگاه می کنند سیاسیون کاری بر سر این ملت آورده اند که اینگار به اندازه جنگ ایران و عراق بین قومیت‌ها آدم کشی شده است که دیگر هیچ کس وحدت و بویراحمد بزرگ را باور ندارد
محسن
Iran, Islamic Republic of
مه مردمی که بی روشنفکرن نیبینیدختو بکشیدکنارتاابروتون بیشترنرفته روشنفکرامسال هشتادهزارای ایاره همه یه دستن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
موری چنه که کله پاچه ش چه بو
فرزند دشتروم
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظریان:

این گفتمان خیلی‌ خیلی دیر مطرح شده است!!!!!

فراموش نکنید همفکران شما چطور سید باقر موسوی جهان آباد چکار کردند؟؟؟؟؟

فراموش نکنید چطور جمعتان جمع شد تا ایشان را از صحنه به در کنید......

ماها فراموش نکرده ایم
Iran, Islamic Republic of
هیچی از اقتصاد بودجه وکارهای عمرانی سرشون نمی شه ...انتخاب منتظریان بزرگترین اشتباه ...لطفا با انتخاب منتظریان اشتباه نکنید...عقب می مونیم از گرمسیرها
Iran, Islamic Republic of
نه بهتر از نماینده فعلیه که میدون زیر سیگاری را هم تمام نکرد
Iran, Islamic Republic of
منتظریان درمقابل موحد وتاجگردون عددی نیست....تنها کسی بتون جلوی موحد وتاجگردون بمونه فقط فقط دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
گروه. منتظریاان اساس بویراحمد بالا و پایین را از زمانهای قدیم در دستور کار قرار دادند ساده انگاری است که فکر کنیم منتظریان رویه ی اسلاف خود را ادامه ندهد
بیژن
Iran, Islamic Republic of
خدایی حاج نادر باید تو سریال یوسف بازی میکرد خخخخخههه
ممدو
Iran, Islamic Republic of
کم ندا ندا کنید هرچی ندا ندا میکنید تفرقه بیشتر می شود
حسن پور
Iran, Islamic Republic of
انصافا قیافشه سیل کنید فقط قیافشه... قهر و حسادت و کینه در چهرش موج ایزنه... ن سواد داره نه مدیریت.. . حماقت نیس و همچین ادمی رای بدیم؟
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
خودت جواب خودت دادگی فرمودی شعار. الان ماچهل ساله شعرمیدیم به کجارسیدیم که منتظریان با این شعاربخواداستان مارانجات بده
پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

محبوب ترین مقاله مورد جستجو قرار گرفته در ویکیپدیا در سال 2023 میلادی در مورد چت جی پی ...
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
1