تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۶۹۸۴۴
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

برای تکمیل طرح های اقتصادی نیازمند حمایت بیشتر وزارت کشور هستیم

۲
۰
برای تکمیل طرح های اقتصادی نیازمند حمایت بیشتر وزارت کشور هستیم
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای تسریع در تکمیل طرح های اقتصادی و پروژه های عمرانی این استان نیازمند حمایت بیشتر وزارت کشور هستیم.
به گزارش کبنا نیوز، سیدعلی احمدزاده روز چهارشنبه در دیدار با هدایتی مشاور اقتصادی وزیر کشور با اشاره به اینکه پروژه های بزرگ و تحول‌زائی در سطح استان احداث می شود، گفت: یکی از این پروژه ها پتروپالایشگاه گچساران است که نیازمند حمایت وزارت کشور برای به نتیجه رسیدن آن هستیم.
استاندار با بیان اینکه وزیر کشور بر اقتصاد مردم محور تاکید دارد افزود از ظرفیت بخش خصوصی برای به نتیجه رسیدن پروژه های اقتصادی و تحول زا استفاده کردیم که بالغ بر چهار میلیارد دلار سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان کار فوق العاده ای است.
وی اظهار داشت: برای اینکه پتروپالایشگاه گچساران به نتیجه برسد باید یک تیم هماهنگ و منسجم هم در سطح استان و هم در سطح وزارت کشور تشکیل دهیم تا این پروژه ملی سریعتر به سرانجام برسد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تاکید وزیر کشور بر تلاش برای رسیدن به خود کفایی اقتصادی استان ها مورد توجه بوده است، عنوان کرد: دکتر وحیدی وزیر کشور تاکنون شش سفر به این استان داشته و در رابطه با پروژه های عمرانی و زیرساخت، طرح های اقتصادی و محرومیت زدایی از مناطق دور افتاده و روستاها بازدید میدانی داشته و بطور جدی حمایت کرده است.
احمدزاده در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه این استان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، گفت: همه پروژه های عمرانی در دولت سیزدهم فعال هستند و در جای جای این استان شاهد احداث پروژه های بخش عمرانی هستیم.
استاندار با بیان اینکه در اغلب سفرهای  وزیر کشور چرخه اقتصادی استان مطرح شد اظهار داشت در حوزه اقتصادی هم تحرک فراوان است و برای فعالتر شدن به حمایت های بیشتری نیاز داریم.
احمدزاده با بیان اینکه پیگیری ابر پروژه ها از جمله در حوزه اقتصادی در وزارتخانه های مربوطه با جدیت دنبال می شود عنوان کرد: میدان گازی مختار دیگر پروژه بزرگ استان است که در سطح وزارت نفت رایزنی هایی برای این پروژه صورت گرفته است.
مشاور وزیر کشور هم گفت: تمام پروژه های استان، توان استفاده از ظرفیت بازار سرمایه را دارد که لازم است استان تیم مجهزی در این زمینه داشته باشد.
هدایتی با بیان اینکه از مسئولین مربوطه این استان می خواهیم طرح توسعه پسماند را هر چه سریعتر ارائه دهند، گفت:همچنین آماری از وضعیت ناوگان فرسوده داده شود و اینکه مطرح کنند که چه برنامه ای برای حمل و نقل برقی دارند.
وی عنوان کرد: همچنین نیازهای استان در زمینه دوربین های انتظامی و آتش نشانی ارائه شود.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کدوم درب وداغون شدیم
Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر احمدزاده بی نظیر و پرتلاش و خستگی ناپذیر
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1