تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۴۶۹۷۸۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت؛

ورود 44 پزشک متخصص به استان کهگیلویه و بویراحمد / ارائه خدمت 350 متخصص و فوق تخصص در استان

۱
۲
ورود 44 پزشک متخصص به استان کهگیلویه و بویراحمد / ارائه خدمت 350 متخصص و فوق تخصص در استان
کبنا ؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 44 پزشک متخصص وارد استان شده اند که در بین بیمارستانهای استان تقسیم و خدمات تخصصی خود را در شهرستان ها آغاز خواهند کرد.
به گزارش کبنا نیوز، دکتر سعید جاودان سیرت در نشست تخصیص پزشکان افزود: اگر به آمار مراجعین هم استانی به سایر استان ها نگاهی بیاندازیم نیاز ضروری و اساسی به حضور متخصص و فوق تخصص احساس می شود.
 
وی اظهار داشت: نیاز ما به متخصصین به خصوص در رشته های مختلف زنان، حراجی، چشم پزشکی و بیهوشی محرز است لذا حضور شما متخصصین عزیز به استان را گرامی و از انتخاب این استان، صمیمانه قدردانی می کنیم.
جاودان سیرت تصریح کرد: از جمله استان هایی هستم که علی‌رغم پتانسیل های بسیار، در حوزه بهداشت و درمان نیازمند کار و انرژی بیشتری هستیم.
وی ابراز داشت: عمدتا متخصصین باید در بیمارستان ها مستقر باشند که این پزشکان در شهرستان های بویراحمد، گچساران، باشت و دهدشت مستقر و برای شهرستان بهمئی نیز تعدادی متخصص در نظر گرفته شده است.
جاودان سیرت یادآور شد: سایر شهرستان ها مانند چرام و لنده که فاقد بیمارستان هستند نیز به صورت چند روز در هفته پزشک در مراکز درمانی آنها مستقر و خدمات تخصصی را به مردم ارائه می نمایند.

در ادامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 350 متخصص و فوق تخصص در کهگیلویه و بویراحمد به مردم ارائه خدمت می کنند که در سالجاری نیز 44 متخصص به مجموع متخصیین استان افزوده شده است و نسبت به سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته ایم.
دکتر محمود شهامت با بیان اینکه در سالجاری در همه رشته ها متخصص پذیرش شده است، افزود: امسال در یک ابتکار به پزشکانی که مایل به حضور در شهرستان های محروم تر باشند امتیاز ویژه تعلق خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه ماندگاری و مقیمی پزشکان در کهگیلویه و بویراحمد نرخ بالایی دارد، تاکید کرد: برای متخصصینی که مایل به راه اندازی مطب در شهرستان های محرومی چون بهمئی و باشت باشند نیز مجوز صادر خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه نیز در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با 2 هزار و 400 دانشجو و 219 عضو هیئت علمی دارای 17 استاد تمام، 37 دانشیار است.
سجاد قادری افزود: امید است این مجموعه آموزشی با توجه به امکانات، زیر ساخت ها و بیمارستان های آموزشی و درمانی که دارد با حضور شما عزیزان ارتقاء یابد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
باور کنید ۹۰ در صد پزشکان متخصص این استان سوادشون از دکترای عمومی کمتره به درد پزشکی نمی خورنداحتمالا از طریق سهمیه ایثارگران پذیرفته شده اند با معدل ۱۱ ببینید چندین متخصص قلب در شهر یاسوجه واقعا به درد طبابت نمی خ رند دانش پایینی دارند
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
فایل های مرتبط
1