تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۶۹۵۹۷
با حضور استاندار انجام گرفت؛

رونمایی از اسناد پایه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
رونمایی از اسناد پایه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
برای اولین بار در استان با حضور استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی، اسناد پایه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد شامل (سند چشم انداز استان، نظریه پایه توسعه و سند توسعه) رونمایی شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جلسه رونمایی از اسناد پایه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تحقق اهداف توسعه پایدار نیازمند داشتن برنامه ای مدون برای استفاده بهینه از منابع موجود اعم از منابع انسانی، فیزیکی، اطلاعاتی و مالی است و دستیابی به برنامه مدون در قالب اسناد توسعه نیز مستلزم حرکتی منسجم و هم افزا برای جلوگیری از تصمیم گیری های هم ارز، متداخل و گاها" متعارض است.
شاهینی افزود: با نگاهي اجمالي به سير تحول و توسعه در كشورهاي مختلف که از رشد و توسعه ی چشمگيري برخوردار بوده اند، جايگاه و نقش اسناد و برنامه هاي راهبردی در پيشرفت آن ها كاملا روشن و گویا مي باشد.
شاهینی تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد برای پرداختن به این امر، اسناد توسعه استان به عنوان بسترساز و نقشه راه جامع توسعه در راستای هماهنگی و انطباق با اسناد بالادستی نظیر برنامه آمایش سرزمین ملی، منطقه ای و استانی و برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، جهت توسعه استان شناسایی و احصاء و نسبت به تدوین سه سند پایه و راهبردی استان شامل سند چشم انداز،نظریه پایه توسعه وسند توسعه استان اقدام گردیده است.
لازم به یادآوری است؛ اسناد پایه توسعه استان پس از کار کارشناسی با همکاری نخبگان و خبرگان دستگاههای اجرايی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهیه شده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
فایل های مرتبط
1