تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۶۹۴۶۰
در کهگیلویه وبویراحمد؛

طرح خردایش بوکسیت مندون سرفاریاب چرام کلنگ‌زنی شد

۰
طرح خردایش بوکسیت مندون سرفاریاب چرام کلنگ‌زنی شد
کبنا ؛کلنگ طرح اقتصادی خردایش بوکسیت سرفاریاب شهرستان چرام در کهگیلویه وبویراحمد به زمین زده شد.
به گزارش کبنا نیوز، این طرح روز یکشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرعامل شرکت الومینای ایران، معاون توسعه و بهره‌برداری معادن شرکت الومینای ایران، سرپرست اداره کل صمت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این مراسم ضمن محکوم کردن و ابراز انزجار از جنایات رژیم جعلی اسرائیل جنایتکار و آمریکای شیطان صفت، گفت: کهگیلویه و بویراحمد از بسیاری پتانسیل‌ها برخوردار است و به همین جهت طرح ها و برنامه‌های خوبی در حوزه اقتصادی در دست اقدام و یا آماده برای اجرا دارد.
سید احسان عسکری ادامه داد: این طرح با ظرفیت تولید سالیانه ۱۰۰ هزار تن بوکسیت و پیش بینی سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ نفر و با هدف جلوگیری از خام گیری و خام فروشی به بهره برداری رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: کارخانه های آرد و نشاسته، شهد ناب، پتروشیمی گچساران و موج‌های آبی از طرح‌های خوبی بود که به بهره‌برداری رسید.
سرپرست اداره‌کل صمت استان هم گفت: بالغ بر ۵۳۰ واحد صنعتی در سطح استان وجود دارد که اشتغال مولد خوبی را ایجاد کرده‌اند و آنچه مدنظر وزارت صمت به عنوان یک تحول در حوزه اقتصادی قرار است، ایجاد و اشتغال مولد و پایدار و تکمیل زنجیره ارزش است.
امیرتیمور موسویان بازدید از طرح های صنعتی و معدنی شهرستان های کهگیلویه و چرام را از دیگر برنامه های این سفر برشمرد.
به گفته موسویان در دیدار با فعالین اقتصادی و مدیران شرکت تعاونی ۵۲۷ خدمات فنی و مهندسی دنا، شرکت آب لوله بسپار، شرکت شهد گستر بندر، شرکت پتروشیمی دهدشت، شرکت نماسازان مروارید، واحدهای تولید شن و ماسه، صنایع کانی غیرفلزی، آهک هیدراته چرام ، فسفات کوه لار و زیرساخت‌های صنعتی موجود و وضعیت تولید و اشتغال این واحدها مورد بررسی  قرار گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1