تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۶۹۴۵۳
یادداشت؛

اصلاح‌طلبان با بهرامی چه می‌کنند؟

۷۱
۴
اصلاح‌طلبان با بهرامی چه می‌کنند؟
کبنا ؛فرایند بررسی تأیید صلاحیت نامزد‌های انتخابات مجلس از مسیر هیئت‌های اجرایی به هیئت نظارت رسیده و تحلیل و بررسی انتخابات در این فضای مبهم کمی سخت به نظر می‌آید و مشخص نیست آیا تا پایان این رقابت، چهره‌های شناخته شده و شاخص حضور دارند یا خیر؟
تحلیل‌های مختلفی پیرامون انتخابات پیش‌رو مطرح است که اساساً انتخابات مجلس در چه شرایطی و با چه درصد مشارکتی برگزار خواهد شد و هر یک از جریانات سیاسی چه موضعی در قبال این انتخابات خواهند داشت. جریان اصلاح‌طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر زمان دیگری دچار گسستگی شده و این جریان ریشه‌دار و قدیمی علی‌رغم فعالیت جریان‌های اصولگرایی تحرکی ندارند و هیچ صدایی از آن‌ها به گوش نمی‌رسد. بنا به گفته رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد؛ در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ۶۵ نفر برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.  قانون جدید انتخابات شرایطی را فراهم کرده است که متقاضیان داوطلبی برای نمایندگی مجلس ثبت نام خود را بصورت اینترنتی انجام دهند. از این رو تا کنون ترکیب ثبت نام‌کننده‌ها و مشارکت احزاب و گروه‌های مختلف برای مردم چندان شفاف نشده است و مشخص نیست که چند درصد آن‌ها گرایش سیاسی خود را اصلاح‌طلب و چند درصد اصولگرا اعلام کرده‌اند. با این وجود اصلاح‌طلبان در استان کهگیلویه و بویراحمد سکوت پیشه کرده‌اند و خبری از جنب و جوش‌های انتخابات ۹۸ نیست.
با این شرایط تحلیل ها بطور کامل دقیق نخواهند بود. حد فاصل انتخابات اسفند ۹۸ تاکنون چه اتفاقی افتاده و تحولات اخیر چه اثری بر انتخابات اسفند ۱۴۰۲ دارد، لازم است که در وقت خودش به آن پرداخت. اصلاح‌طلبان شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون دوره گذشته دست «محمد بهرامی» را به‌عنوان گزینه نهایی بالا بردند، هر چند این مسأله محل مناقشه قرار گرفت و تمام اصلاح‌طلبان پشت سر «بهرامی» قرار نگرفتند و بعضی از اصلاح‌طلبان به سمت زارعی، بخشی هم با روشنفکر پیمان بستند و هنوز هم بهرامی نتوانسته اکمل و تمام نظر اصلاح‌طلبان را به خود جلب کند. برخی برچسب اصولگرایی را به «بهرامی» می‌زنند و به نظر می‌رسد این‌ها هدف‌شان این است که بین اصلاح‌طلبان اختلاف بیندازند تا یکپارچه نشوند. محمد بهرامی بار‌های بار به صراحت اصلاح‌طلبی خود را اعلام کرده ولی پذیرفتن ستاد انتخاباتی «عارف» و ایفای نقش در ستاد «حسن روحانی» نتوانسته منتقدان بهرامی را متقاعد کنند که او اصلاح‌طلب است.
جریانات سیاسی در حال دمیدن بر تنور انتخابات هستند. نشست‌های خانگی و فاتحه‌خوانی‌های سیاسی مهمترین میدان رجزخوانی گروه‌های سیاسی است. علی‌رغم فعالیت نادر منتظریان و مهدی روشنفکر، «محمد بهرامی» تحرک کمتری از خود نشان داده، به نظر می‌رسد او فعالیت‌هایش را در سکوت خبری دنبال می‌کند و قطعاً دلیل قانع‌کننده‌ای هم دارد. بهرامی این دوره شرایط بهتری را برای خود متصور می‌شود و نماینده فعلی بویراحمد، دنا و مارگون بهرامی را رقیب خود می‌داند و حتی نوک پیکان حملات تیم رسانه‌ای روشنفکر بیشتر به سمت «بهرامی» است،  به همین دلیل هم به دنبال خودنمایی نیست و کار خود را آرام و بی سر و صدا پیش می‌برد.
برای اینکه تنور انتخابات داغ شود، باید برخی از مسائل در سطح جامعه مرتفع شود. در همین راستا نیز بخشی از اصلاح‌طلبان اساساً نوع نگاه نهاد تصمیم‌گیر را به جریان خود می‌دانند و همین مسأله شاید سبب شود که بر تنور انتخابات ندمند.  اما هستند برخی احزاب یا چهره‌هایی که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند و‌ امیدهایی دارند، که در وقتش پیرامون آن صحبت خواهیم کرد.
این تصور و‌ امید هست که انتخابات مجلس آینده رقابتی‌تر برگزار شود و برای مشارکت بالا تلاش می‌شود و همه منتظر هستند که ببینند چه کسی در رقابت انتخاباتی می‌ماند و ترکیب افراد به چه گونه‌ای است. با همه این حرف‌ها هنوز جبهه اصلاحات در استان کهگیلویه و بویراحمد موضع رسمی نداشته و همین امر سبب شده تا هر کسی که از راه می‌رسد برای اصلاح‌طلبان در حوزه‌های انتخابیه استان نسخه بپیچاند و بعضی هم بر طبل فروپاشی این جریان می‌کوبند و این مسأله و چند پاره‌گی اصلاح‌طلبان به سود کسانی است که نه به اصلاح‌طلبی اعتقاد دارند و نه به اصولگرایی و صرفاً منافع‌شان را در همین وضعیت جستجو می‌کنند. در حالی این اتفاقات می‌افتد که بسیاری از متفکران لازمه تبدیل مشارکت توده‌ای به مشارکت فعال و سازمان یافته را در تأسیس احزاب به معنای واقعی کلمه می‌دانند و آن را مرحله تکمیلی از مراحل انقلاب اسلامی به شمار می‌آورند که چنین امری در جهت تضمین تداوم و تعادل نظام ضروری است.  
محمد بهرامی ثبت‌نام خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون رسانه‌ای کرد. بهرامی تجربه کافی را کسب کرده و او برای چهارمین بار است که نامزد انتخابات می‌شود و هر مرتبه‌ای که آمد، بیشتر از دور قبل خود رأی کسب کرده و الان هم خطر جدی برای روشنفکر محسوب می‌شود. اصلاح‌طلبان بعد از سید باقر موسوی‌جهان‌آباد هیچ وقت در راهیابی نامزد مدنظر خودشان موفق عمل نکردند. در واقع  نتوانستند یک نیروی اثرگذار و مورد قبول همه را به جامعه معرفی کنند و مجبور شدند که در هر دوره پایگاه رأی خود را به کاندیدا‌های به اصطلاح معتدل عاریت دهند. سران اصلاح‌طلبان در استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره‌های گذشته علی‌رغم نشست‌ها و جلسات متعدد باز قادر به یکپارچه نمودن اصلاح‌طلبان به نفع «بهرامی» یا دیگر کاندیدا‌ها نبودند و این موضوع سبب شکست آن‌ها در اکثر دوره‌ها بودند. هر چند خیلی‌ها پیروزی «غلام‌محمد زارعی» را مدیون اصلاح‌طلبان می‌دانند اما خیلی زود اصلاح‌طلبان از زارعی دست کشیدند و زارعی نتوانست به مطالبات و خواسته‌های اصلاح‌طلبان پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهد.
الان اصلاح‌طلبان از دوره گذشته تاکنون یک گزینه بیشتر ندارند و آن هم «محمد بهرامی» است. «بهرامی» در این مدت علاوه بر اینکه همه نیرو‌هایش را حفظ کرده بر آن‌ها هم افزوده و به گفته نزدیکانش شرایط او نسبت به هر دوره‌ای بهتر است. اصلاح‌طلبان در این دوره چه تاکتیکی خواهند داشت؟ آیا «بهرامی» را هنوز به عنوان گزینه نهایی خود می‌دانند؟ آیا پشت «بهرامی» می‌مانند و یا دور و بر او را خالی می‌کنند؟ اصلاح‌طلبان چه نظری در باره انتخابات پیش‌‍‌رو دارند؟ آیا آن‌ها بالاخره از پشت‌پرده‌ها بیرون می‌آیند؟ سرنوشت بهرامی چه می‌شود؟ و ده‌ها سئوال دیگر که بی‌پاسخ مانده است؟
اینگونه شنیده می‌شود که «بهرامی» در این دوره بیش از هر دوره دیگر نظام‌مند وارد عرصه انتخابات شده، او با سران اصلاح‌طلب از مرکز تا یاسوج نشست و برخاست داشته و زمینه را برای رقابت سخت با رقبایش فراهم کرده است. باید منتظر ماند و دید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آدم عاقل سلام
عقلت را قاضی قرار بدهید
گیرم حالا بهرامی هم رفت مجلس با بودن این دولتی که بهرامی مخالف آن است و بودن این گروه خود حق پنداران استان که نمایندگان فعلی استان مثل روشنفکر وحسینی وموحد را هم تخریب می کنند و آنها ر ا تحمل نمی کنند اونوقت بهرامی چکار می تواند بکنند؟
رای دادن به آقا ی بهرامی فقط به بیابان رفتن است وپیاده روی در بیابان خشک وبی آب و دنبال آب رفتن است .چون راست گرایان استان اصلا بهرامی را کاره ای حساب نمی کنند مثل الان پزشکیان در مجلس.
بهرامی که از پزشکیان ، سرشناس تر و بزرگتر نیست وعملا پزشکیان در مجلس وتبریز از لحاظ سیاسی هیچکاره است
Iran, Islamic Republic of
بهرامی هیچ گاه آدم سیاسی نبو//براشون فراهم است همین آش است و همین کاسه
Romania
بهرامی افتوخیلی شدید داشته
Romania
بهرامی افت خیلی شدید داشته
Romania
تا اوایل تابستوت توب تکون خورد ولی به شدت افت کرد
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت کارشکنی برای بهرامی ندارد

این اصلاح طلبان شناسنامه دار بویراحمد هستند که حاضر به حمایت از ایشان نبوده و نیستند و برخی در دور گذشته و حتی این دور ، پشت سر کاندید اصولگرا و پایداری قرار گرفته اند و ملاحضات قومی و قبیله ای را بر آرای جریانی و جزبی ترجیح داده اند!!!!

لطفا ندای وحدت را تخریب نکنید!

دولت فعلی ، مجلس ، رئیس سه قوه همگی از جریان اصول گرا هستند

یک کاندید به اصطلاح اصلاح طلب با فرض و احتمال پیروزی ، چه موفقیتی می تواند در این بین داشته باشد !؟؟؟؟؟
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
تحلیل آبکی
بهرامی رو اگه اصلاح طلبان قبول داشتند حداقل اسمش رو تو لیست دوره های گذشته اصلاحات جا می دادند.
یک نفر نیرو وابسته به طیف بهرامی در 8 سال روحانی حتی در حد مدیر شهرستانی بکار گرفته نشد و این یعنی اینکه قبولش ندارند
حتی یک اصلاح طلب شهرستانی مثل سید باقر یا غریب پور از بهرامی حمایت نکرده

این بار نیز تاریخ تکرار خواهد شد و بهرامی ناکام خواهد ماند و از دور گذشته کمتر رای خواهد آورد
امیدوارم این قدر عاقل باشه که به بهانه دو نماینده ای بودن دور بعد نیز بر خودش تکلیف بدونه و وارد عرصه بشه
بسسسسسسه دییییییییگگگگگگگگگگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط زارعی
Iran, Islamic Republic of
اگر بخوایم رای بدیم زارعی بهتر
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
انصافا دکتر بهرامی نیروی توانمند و با سواد هستند و برازنده نمایندگی مجلس هستند
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه کاندیدهای مطرح بویراحمد و دنا ومارگون را با دقت مطالعه کردم با مفهومتری مصاحبه را که در حد استاد دانشگاه بود دکتر بهرامی داشتند و از خواندن آن لذت بردم چقدر متین و علمی بود بقیه منم منم کرده بودند و مصاحبشان چنگی به دل نمی زد.
امیر
Germany
زنده باد دکتر محمد بهرامی
امسال با اختلاف زیاد به امید خدا پیروز انتخاباته
ده برآفتاب
United States
باعث افتخاره دکتر بهرامی یه نخبه تمام عیار
....
Iran, Islamic Republic of
بخدا بهرامی باز هم در این دوره بازنده انتخابات خواهد بود
خواهید دید
Alireza
Iran, Islamic Republic of
انشاالله دکتر بهرامی پیروز انتخابات پیشرو هستند
United States
همه اصلاح طلبان با بهرامی هستن چون مهره ای جز بهرامی ندارن وزنده باد اصلاحات و دکتر بهرامی
تنها کسی هست که می تونه استان نجات بده از این همه بدبختی همه جوانان بویراحمد دلی و فکری وعقلی با دکتر بهرامی هستن تنها کسی بود که در دوران شهردار بودنش هواسش به همه چهار چوب ها بود ورزشی فرهنگی اجتماعی عمرانی و خیلی زیرساخت های دیگه ...ما نیاز مند یک ادم توانمند در مجلس هستیم که وحق استان دفاع کنه و تا الان هم همه عزیزان نماینده تو این ۴۰ سال خودشون نشون دادن پس یبار هم باید دکتر بهرامی بره تا نشون بده تواناهای لازم راداره یا نه ...زنده باد دکتر بهرامی دلاور
Iran, Islamic Republic of
چند نفر را نام ببید
تنها
Myanmar
دکتر بهرامی گزینه مورد تابید اصلاح طلبان می باشد . و ایشون برنده انتخابات هستند
Iran, Islamic Republic of
هیچ اصلاح طلبی بهرامی را اصلاح طلب به حساب نمی آورد
United States
دکتر بهرامی مردعمل هستش قطعا از همه جریانان سیاسی مورد حمایت هستش قطعا ایدفع اطلاح طلبان بازهم حمایتش میکنند
تمنک
Iran, Islamic Republic of
دفاع از حقوق مردم جگر شیر میخواهد
زنده باد دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
انصافا آدمی که نمی تواند حتی یک نیرو در هیات اجرایی داشته باشد جیگر شیرش کجا بود؟
جگر شیر را کسی چون نادر دارد که الان بویراحمد همه به توانایی و قدرت او واقف گشته اند
فرهنگی
Japan
دکتر بهرامی بهترین گزینه از میان گزینه های موجود برای تصدی نمایندگی مجلس است ایشان آزمایش خود را در زمان شهرداری یاسوج پس داده است
درود خدا میدونه بخاطر عملکرد به دکتر رای میدم
United States
زیلایی
زیلایی
United States
درود خدایا توشاهد وناظری بخاطر عملکرد به بهرامی رای میدم
سعید
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی عملگرای مقتدر
محمد
Iran, Islamic Republic of
یقین دارم رای دکتر بهرامی نسبت به دور گذشته به دو برابر خواهد رسید و پیروز قطعی انتخابات است.
این مطلب را با توجه به مقایسه این دور با دور گذشته و تحلیل خودم که کاملا اشراف دارم عرض کردم.
به امید پروردگار
سیروان
United States
هر چه بود گذشت . این دور شرایط چگونه است ؟ این دور ، بی گمان و به نشانه های که وجود دارد دور محمد بهرامی است . اصلاح طلبان چه در قالب ساختار و چه بصورت خودجوش و چه پشت پرده اکثریت حامی محمد بهرامی هستند .حتی خیلی از اصولگرایانی که منتظریان و روشنفکر را مرد مجلس و رشد و توسعه و ارقام و اعداد نمی دانند به سمت بهرامی آمده اند و جلساتی داشته اند که برخی از آنها هیچ وقت فاش نمی شوند . این را آرای محمد بهرامی در اسفند نشان می دهد . آرایی که همه را متعجب خواهد کرد . بعلاوه مردم این دور به دلایل فراوان بهرامی را می خواهند . این دور رقابت چندانی وجود ندارد و بهرامی یک پیک آرایی عجیبی خواهد زد .یک سبد آرای بسیار چاق در علیا و متوسط در سفلا در انتظار بهرامی است . در سفلا رقابت نزدیک است اما در علیا همه چیز مشخص است .موج برای بهرامی به پا خواسته است و هر روز ارتفاع می گیرد و هیچ تحلیل و تبلیغ و شعاری آنرا مهار نمی کند . همانطور که دور قبل برای روشنفکر و قبلترش زارعی بود . آغاز دوره علم محوری و عملگرایی در بویراحمد واحد
مهندس
Japan
دکتر بهرامی برنده قطعی و با رای بسیار بالایی خواهد شد مطمعنا با استقبالی که از ایشان می‌شود با اختلاف بسیار زیاد با نفر بعد از خود برنده خواهد شد
نادم از رای به نماینده فعلی۰۰۰۰۰
Japan
دکتر بهرامی انتخاب ما خواهد بود۰۰۰۰۰
ذبیح اله رضایی حبیب آباد
Romania
دکتربهرامی
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
خارج از بحث اصول گرایی و اصلاح طلبی
بی شک شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون برای رشد و بالندگی نیاز به نماینده ای توانمند و علمی و عملگرا دارند و این شخص هیچ کس نمی تواند باشد الی
محمد. بهرامی
Iran, Islamic Republic of
عمده ی اصلاح‌طلبان رای نخواهند داد و مشخصا هم اکثریت اصلاحطلبان جناب بهرامی رو اصلاحطلب نمیدونن.ایشان چند بار به ستاد آقای همتی کاندیدای اصلاحات تشریف بردن.به هر حال شانسی برای ایشان قائل نیستم
Iran, Islamic Republic of
طرافداران بهرامی یه چیز برادرانه عرض کنم اقای بهرامی اگه واقعا خودشون اصلاح طلب میدونن چطور تا با حال به یک اصولگرا تندرو مثل هدایت خواه یکبار انتقاد نکرده و هیچ یک از افراد سرشناس اصلاح طلب تا به امروز از ایشون حمایت نکرده
Iran, Islamic Republic of
بهرامیادعا اصلاح طلبی داره ولی چطور در دولت روحانی که اصلاح طلبان بودند نتونست حتی یکی از نزدیکانشو یه پستی یا یه جایگاهی بهش بده این نشون میده هیچ قدرتی در اصلاح طلبان نداره حالا فرض بگیریم امسال قبول شد به نظرتون توانایی اینو داره در دولت اصولگرا ها کاری بکنه!!!!!! واقعا نگران کننده است
دشتروم
Romania
بهرامی چهره ای دانشگاهی و عملگراست .
دانای روزگار
Romania
در انتخابات مجلس در بویراحمد واحد سه جربان خاص رقابت می کنند:

روشنفکر: پایگاه قومی و طایفه ای و بدون گفتمان سیاسی
منتظریان: یایگاه جناح راست و اصولگرایان رادیکال و جبهه پایداری و طرفداران وضع موجود

محمد بهرامی: اصلاح طلبان و اعتدال گرایان و مخالفان وضعیت فعلی
Iran, Islamic Republic of
اگر بهرامی صد سال دیگر هم بیاد هرگز روی مجلس را نخواهد دید آخه آدم عاقل یه مثل لری هست که میگه وقتی گا نیره خیشه ایرکشن
راه روشن
Romania
بزرگ و اسطوره ی سرافراز اصلاحات حاج سید باقر موسوی جهان آباد از کاندیداتوری دکتر بهرامی حمایت کردند
Iran, Islamic Republic of
دروغ محض
Iran, Islamic Republic of
تمام سران اصلاحات از سید باقر تا غریب پور تا فروزان تا پناه و علیزاده و همه و همه محکم پشت منتظریان ایستاده اند و این غیر از رای اصولگرایی منتظریان است
تعاریف نیست
Romania
هیچ اصلاح طلب واقعی و شناسنامه دار تحت هیچ شرایطی به منتظریان و روشنفکر رأی نخواهند داد
چون روشنفکر دیدگاهی طایفه ای و منطقه ای و جغرافیای دارد و اعتقادی به دیدگاه سیاسی ندارد
و منتظریان و پایگاه فکری او همواره مخالف اصلاحات و اصلاح طلبان بوده و هستند و همانهایی هستند که تفکر آنان رد صلاحیت سید باقر موسوی را رقم زدند

اصلاح طلبان بدون شک از دکتر بهرامی حمایت خواهند کرد
آریایی
Romania
رأی اصلاح طلبان فقط دکتر بهرامی است
دانشگاه یزد ایران
Romania
مگر میشود اصلاح طلب بود و مشکلات و نابسامانی های جامعه را ندید
اصلاح طلبان به مسببان وضعیت فعلی رأی نمی دهند

برخی ها سال‌ها پیش روی سفره ی اصلاح طلبان به نان و نوایی رسیده اند
نمیدانم
Romania
نمیدانم چرا برخی ها با ریاکاری ادعای اصلاح طلب بودن را دارند بعد حامی کاندیدایی جبهه پایداری هستند؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلاحات دوم خرداد
Romania
ما به تآسی از بزرگ اصلاحات سید باقر موسوی جهان آباد به دکتر بهرامی رأی خواهیم داد.
کارشناس
Romania
همه چیز تغییر کرده است
سید باقر موسوی از دکتر محمد بهرامی حمایت کردند
پیش به سوی پیردزی
اراده ی آهنین
Romania
بهرامی سونانی انتخابات امسال است
میناسیان
Romania
رأی ها از صندوق بیرون می آیند نه کامنت ها!!!!

شک نکنید بهرامی از همین الآن هم انتخابات را برده است
شهروند
Romania
دکتر بهرامی انسانی توانمند عملگرا و علمی هست و انشاالله به لطف خدا و همت مردم حتما پیروز انتخابات هست .به گواه تاریخ همیشه انسانهای فرهیخته و دانشگاهی جایگاه خوبی نزد مردم داشتن
احمدی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی اصلاح طلب ترین ادم دنیا
خب سوال اینه در اصولگراترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی یه اصلاح طلب مثلا می خواد چکار کنه ؟
United Kingdom
اصلاح طلب ک رای نمیده گذشت اون دوران
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار طلایی انشالا که با دل و خون حمایت میشی و شهرستان و استان را نجات خواهی داد💙💙💙✌✌✌
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
هرکاری کنید روشن فکر قبوله هیچ شکی درش نیست
Iran, Islamic Republic of
کاندیدای جبهه پایداری دوره قبل آقای روشنفکر بود
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
شکی نیست درتوانمندی دکتر بهرامی ولی باید ابی باشه برای شنا..دکتر بهرامی زمانی می‌تونه توانمندی خودش رانشان بده که مجلس هم همفکروتفکرایشان باشند.وگرنه کاری به پیش نخواهد برد ودراقلیت میماند برای این چهار سال.
ساعد
Iran, Islamic Republic of
دوستان به کاندیدی رای دهید تا دوباره شور و حالی دگر به شهرمان باز گردد همچون زمان شهرداری سال۸۶تا۱۴۰۰
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که ما اطلاع داریم اصلاح طلبان شناسنامه دار و قاطبه ی اصلاح طلبان این دور از منتظریان حمایت می کنند
Iran, Islamic Republic of
مردم در تامین نان شب بچه هاشون ماندند به فکر هیچی دیگه نیستند بخش زیادی از مردم دیگر براشون مهم نیست
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان این دور همه از دکتر بهرامی حمایت خواهند کرد
من
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات مرد اصلاحتی که شناسنامه دارش شب وروز برای پایداری تبلیغ میکند حرفش هم نزنیم بهتر اوووف برما که کی را اصلاح طلب می دونستیم
بویراحمد واحد
United States
دوستانی که نقداز اصلاح طلبی بهرامی وعدم حمایت در دولت روحانی داشتند در نظر داشته باشند دکتر بهرامی که ان شاءالله به کرسی مجلس راه یافتن هدفی جز توسعه استان از جهات مختلف عمرانی فرهنگی ورزشی و اشتغالزایی براساس شایسته سالاری و به دور از تعصبات حاکم فعلی خواهند داشت مردم آگاه هستند و میبینند جامعه ما دچار چه ابهاماتی شده فقر ان هم از ازنوع فکری برای بعضی ها بیدادمی کند به امید فردایی روشن برای جوانان کل استان
بهرامی تاثیرگذار بر کلیه مناطق جنوب کشور هستند یا علی مدد
برنو
بخاطر دکتر اسلام نجاتیان - رای ما - دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
خوا و ای دکتر نخو برو ببین دانشگاه آزاد چه گندی زد
محمد
United Kingdom
با توجه به شناختی که از ادوار مختلف انتخابات دارم و اطلاع دقیقی از آرای دکتر بهرامی در ادوار گذشته و مقایسه با این دور یقین دارم که رای دکتر بهرامی به دو برابر نسبت به دور گذشته
فرشید
Iran, Islamic Republic of
به خدا مردم و حزب بازی خسته وابینه!!!! خدا وکیلی الان اصلح تراز منتظریان (خارج از احساسی تصمیم گرفتن) در بویراحمد پیدا نمیشه و صد در صد قبوله !!!!!!!
دانایی
Iran, Islamic Republic of
به خدا خارج از احساسی تصمیم گرفتن ای دور حاج نادر قبوله خیلی ختونه خسته نکنید
دشتریم
Iran, Islamic Republic of
مو فعلا نظر نیارم رای بیوم اما چیزی که الان ایبینم منظریان قبوله
شاپور
United States
درود بر دکتر بهرامی عزیز
انشالله با یاری این ملت و امید خداوند پیروز انتخابات خواهی شد.
تا دیگر نمایندگان یاد بگیرند که وظایف یک نماینده تغییر شغل افراد نیست.
وظایف یک نماینده پایه گذاری بر ضعف های استان همچون بیکاری. ایجاد اشتغال زایی
رفع مشکلاتی که مردم روزانه با ان سرکله میزنن.
درووود بر نماینده اینده بویراحمد
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا ندای وحدتونمایندشون که فقط وفک. تعویض پست سرایدار مدرسه هسن ولا ای .فقط دکتر
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
پیروز انتخابات این دوره بهرامی
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1