تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۴۶۹۳۹۱
به دلیل اختلافات خانوادگی اتفاق افتاد

قتل عام خانوادگی در گیلانغرب

۱
قتل عام خانوادگی در گیلانغرب
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی اقدام به قتل همسر و مادر همسرش و زخمی کردن پدر همسرش کرده بود.
به گزارش کبنا به نقل از ایسنا، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه (۲۴ آبان) وقوع یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان گیلان‌غرب به پلیس گزارش شد.
وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد جوانی حدودا ۲۸ ساله پس از وقوع اختلاف شدید با همسر و اعضای خانواده‌اش، ابتدا به سراغ همسر و پدر همسرش رفته و پس از آن هم به سراغ مادر همسرش رفته و به سمت آن‌ها تیراندازی کرده است.
سردار حاجیان افزود: بر اثر این تیراندازی که در دو محله جداگانه اتفاق افتاده بود، همسر و مادر همسر عامل تیراندازی به ضرب گلوله وی کشته شده و پدر همسرش نیز به شدت زخمی و روانه بیمارستان شده بود.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پس از این حادثه کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی پلیس برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد تا اینکه ماموران توانستند با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه قاتل فراری را در یکی از روستا‌های گیلانغرب شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.
سردار حاجیان ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه قاتل دستگیر شده یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه نارنجک دستی کشف کردند.
وی با اشاره به اعتراف فرد قاتل به ارتکاب قتل همسر و مادر همسرش و زخمی کردن پدر همسرش، از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: بازجویی‌های تکمیلی از این فرد توسط پلیس ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1