تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۴۶۸۹۱۵
استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛

مدیران برای برگزاری کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد پای کار بیایند

۰
مدیران برای برگزاری کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد پای کار بیایند
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کنگره شهدا حرکت عظیم فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با کفر و استکبار است، برای برگزای آن همه پای کار بیایند.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده روز یک‌شنبه در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین هدف برگزاری کنگره شهدا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان و نسل های آینده است.
وی اظهار داشت: در دوران خاصی هستیم یک طراحی را سردمداران کفر برای تغییر بنیادی به نفع خودشان انجام دادند و تشکیل داعش یکی از سناریوی‌های آمریکا و اسرائیل برای این تغییر بنیادی بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: آمریکا و اسرائیل در این سناریو و به وسیله داعش برخی کشورها را به خاک و خون و نابودی کشاندند و هدف آنها این بود که همه قدرت‌های اطراف رژیم صهیونیستی را از بین ببرند.
وی اظهار داشت: این نقشه آنها در جمهوری اسلامی به لطف رهبری فرزانه و مردمی همیشه در صحنه نقش بر آب شد و حضور سپاه قدس در منطقه موجب تقویت جبهه مقاومت و شکست داعش گردید و برنامه‌ای که آمریکا و ایادی آنها طراحی کردند با همت جبهه مقاومت و کمک الهی برعکس شد.
احمدزاده ابراز داشت: آنچه امروز در دنیا شکل می‌گیرد عبور از یک مرحله منطقه ای به مرحله جهانی است که جبهه مقاومت این مرحله جدید را تعیین می کند و بلایی که بر سر اسرائیل آمد قابل ترمیم و بازسازی نیست؛ کشتن زنان و بچه ها قدرت نیست قدرت آن است که حماس وارد اسرائیل شد و همینه اسرائیل را در هم شکست.
وی با بیان اینکه شکست آمریکا و تمام کسانی که همراه او است قابل رویت می باشد، گفت: طرح آمریکا برای اینکه تمام کشورها با اسرائیل ارتباط داشته باشند با شکست مواجه شد و نقطه قدرت هم تغییر کرد و این امیدی که در میان امت اسلامی ایجاد شده است.
استاندار ادامه داد: تمام توان و قدرت استکبار بهم ریخته و سردرگم شدند و این آثار شکشست آغاز شده و اضمحلال آنها نزدیک بوده و در این میدان تاثیر خون شهدای دفاع مقدس و فاطمیون خود را نشان می دهد که ما در این جبهه دست برتر را داریم.
وی با بیان اینکه بی‌سابقه‌ترین راهپیمایی‌ها در حمایت از مردم فلسطین در قلب اروپا شکل گرفت، گفت: سخنان چند روز گذشته سید حسن نصرالله هوشمندانه بود و اشاره کرد که حریف حماس نه اسرائیل بلکه آمریکا است، در این شرایط به مردم و خانواده ها امید بدهید امیدی که دشمن رو به سراشیبی و اضمحلال است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه دشمن با جنگ ترکیبی با هدف تغییر هویت و جابه جایی ارزش‌ها را آغاز کرد تا جای خوبی و بدی‌ها را در ذهن جوانان ما تغییر دهد، گفت در راهپیمایی روز گذشته ۱۳ آبان همه شاهد بودیم که اکثر آنهایی که آمده بودند نوجوانان و جوانان بودند که دشمن در جنگ ترکیبی و برنامه‌ای که برای این قشر طراحی کرده بود هم شکست خورد.
وی با بیان اینکه باید جوانان و نوجوانان پای بند به انقلاب را حفظ کنیم افزود: یکی از راه‌های حفظ جوانان و نوجوانان آشنایی آنها با فرهنگ شهید و شهادت بود و کنگره یک حرکت عظیم فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با کفر و استکبار است و نباید دست کم گرفته شود.
احمدزاده برگزاری کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد را کار بزرگ و اثرگذار فرهنگی در استان دانست و عنوان کرد: همانطور که برای حوزه عمرانی و پروژه‌ها وقت می‌گذاریم نباید از بخش فرهنگی که دشمن به آن امید بسته غافل شویم و باید صحنه فرهنگی را حفظ کنیم.
وی تصریح کرد: تک تک مدیران استان در قبال کنگره ملی مسئول هستند و باید پای کار بیایند، بخشی از توان استان برای انتخابات پایان سال گذاشته می‌شود اما در کنار انتخابات باید این کار بزرگ انجام شود.
استاندار بیان کرد: از سپاه فتح می‌خواهیم کمیته‌های عضو کنگره را ساماندهی و مسئولان پاسخ‌گو و پای کار انتخاب کنند، همچنین جلسات کنگره ماهی یکبار تشکیل شود.
به گفته وی از نقش و ظرفیت مردم در برگزاری کنگره شهدا نباید غافل شویم و نقش مردم به خوبی تبیین شود، مدیران دولت مکتبی و انقلابی هم پای کار باشند.
احمدزاده خاطرنشان کرد: حوزه معاونت عمرانی مسئول نصب تابلوها شهدا هستند، جلسات شهرستانی ساماندهی شود تمام برنامه های فرهنگی در قالب کنگره شهدا باشد و گزارش‌دهی شود تا خود را به جایگاهی برسانیم که بتوانیم در محضر رهبری گزارش دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1