تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۴۶۸۸۶۹
فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد

کلاهبرداری یک زن از ۲۰۰ نفر

۰
کلاهبرداری یک زن از ۲۰۰ نفر
کبنا ؛فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری زنی که از ۲۰۰ نفر، ۱۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از مهر، سردار کیومرث عزیزی گفت: با وصول یک مورد نیابت قضایی از بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد استان خراسان شمالی، با هماهنگی مقام قضایی، دستگیری یک زن کلاهبردار متواری در دستور کار قرار گرفت.
‌فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در عملیاتی از سوی مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران و هماهنگی قضایی از سوی دادستان شهریار، متهم فراری از شهر بجنورد، به اتهام مشارکت در کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع و سوء استفاده از پروانه کسب صنف طلاجات و خیانت در امانت در شهرک صدف اندیشه شهریار دستگیر شد.
سردار عزیزی گفت: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهم که یک زن جوان بود، از ۲۰۰ نفر در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی، ۱۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و جهت فرار از قانون، به شهرستان شهریار متواری شده بود که توسط مأموران انتظامی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به بازجویی پلیس از متهم افزود: این فرد کلاهبردار با نشان دادن برخی طلاجات در اختیار، افراد را به خرید طلا تشویق می‌کرده و در ازای خرید طلا، درخواست پرداخت سود در قبال مبلغ خرید طلا می‌کرده و عملاً طلایی به خریداران تحویل نمی‌داده و در اصل خریدها به صورت معامله کاغذی انجام می‌شده است.
وی گفت: فرد کلاهبردار، طلاهای موجود خود و بخشی طلاهای مسروقه را به قربانیان نشان داده و آن‌ها را تشویق به خرید طلا با هدف سرمایه گذاری می‌کرده، سپس بعد از پرداخت مبلغ مورد توافق از سوی قربانی، طلای خریداری شده را به آن‌ها تحویل نمی‌داده و در قبال آن، متعهد می‌شده که در مدت زمانی که طلا در اختیارش باشد، سود کلان و خوبی به آن‌ها می‌دهد که از این طریق و معامله کاغذی و بدون تحویل طلای خریداری شده، تاکنون از ۲۰۰ نفر کلاهبرداری کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1