تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۶۸۷۶۸
رئیس بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد:

هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

۴
۰
هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند
کبنا ؛رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
به گزارش کبنا، سرهنگ جاماسب بهمنیار در جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فرهنگیان در قالب اردوهای راهیان نور در بازه های زمانی مختلف تا پایان امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
وی افزود: از مجموع هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه امسال استان ،۴۴۰ نفر از فرهنگیان شهرستان بویراحمد،۲۰۰ نفرگچساران ،۱۶۰نفر کهگیلویه، لنده، چرام، بهمئی و باشت هر کدام ۸۰ نفر اعزام می شوند.
سرهنگ بهمنیار همچنین سهمیه شهرستان دنا، مارگون، لوداب و مناطق عشایری، دیشموک و قلعه رئیسی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب را هر کدام ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: مربیان پرورشی، تربیت بدنی، معلمان جدید الاستخدام، مدیران متوسطه اول، دوم و ابتدایی در اولویت اعزام هستند.
رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان، هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: آشنا نمودن جامعه فرهنگی با رشادت‌ها و حماسه‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و الگویی‌پذیری از سبک زندگی و راه و رسم شهدا از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
تو.را به قرآن این چه درد بی تدبیری است که به جان این مملکت افتاده است که مملکت بیسواد بار بیاید ای دلسوزان ای انسانهای آزاده ای کسی که ذره ای دلت برای این خاک بر باد رفته می سوزد فریاد برآورد نگذارید کلاس و درس و مدرسه ها هر روز تعطیل شود ای وجدانهای خواب رفته بیدار شوید ای حاکمان عاشق قدرت و مکنت اگر مرد نیستید آزاده باشید بابا همین برنامه های هر روزه که مدارس را تعطیل کرده آموزش را در استان به زیر صفر برده تو را به قرآن به دین و مذهبشان همه این بودجه ها و هزینه ها برای خودتان بخورید نوش جانتان ولی اینقدر لطمه به درس مدرسه ها نزنید و مدارس را تعطیل نکنید
حمزه ای مقدم
Iran, Islamic Republic of
ما فرهنگیان فرهیخته مقطع متوسطه دوم این شهرستان آمادگی خود را برای اعزام به مناطق جنگی و بعد ترویج فرهنگ شهادت اعلام می کنیم. حقیقتا در مقطع حساس کنونی که دشمن جنگ نرم را آغازیده و قلب جامعه (مدارس) را نشانه گرفته، بهترین اتفاق ممکن آشنایی با فرهنگ شهادت است.
Iran, Islamic Republic of
به جاش یه دوره بذارید به سوادشون اضافه بشه
با این سفرها هیچ نفعی نه به آموزش و نه فرهنگ و نه ادب نمیرسه
Iran, Islamic Republic of
که چه وابو؟
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1