تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۴۶۸۷۰۳
مطلب ارسالی؛

غیرت فهمیده‌ای

۰
غیرت فهمیده‌ای
کبنا ؛مطلب ارسالی- آبان ۱۳۵۹ سالروز شهادت شهید حسین فهمیده؛ به عنوان؛ روز نوجوان و هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است و حقاً وجه تسمیه بسیار جالب زیبا و درخور توجهی است. محمد حسین فهمید؛ همه هستی خود را فدا کرد تا به همه ملت ایران خصوصاً به دانش‌آموزان بفهماند که در راه اعتقاد و باورهای؛ دینی و حفظ ارزش‌های نظام اسلامی بایستی از جان و سر گذشت۰ او نمونه اخلاق حسنه اسلامی و تربیت یافته خانواده دینی و مذهبی بود که برای دفاع از ثغورات مرزی کشور خود و عمل به منویات حضرت امام خمینی (ره)؛ وارد عرصه کارزار حق علیه باطل شد وی با بستن نارنجک به کمر و با رفتن زیر تانک دشمن بعثی در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران  به همگان ثابت کرد که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامیو اسلام عزیز و دستاورد‌های آن باید خود را فدا کرد.
شهید محمد حسین فهمیده با این کار بزرگ و سترگ خود توانست نام خود را برای همیشه در تقویم تاریخ ایران اسلامی ثبت و تأیید رهبر معظم انقلاب حضرت امام  را گرفته و الگویی حسنه برای تربیت ناب اسلامی شود.
امروزه بر دانش‌آموزان عزیز ما هست؛ زندگینامه و وصیت‌نامه؛ این شهید ۱۳ ساله والا مقام را که امام خمینی(ره) او را رهبر جامعه قلمداد می‌کرد، مطالعه و از سرگذشت معنوی او درس عبرت بگیرند و از طرفی هدف او، راه او و مکتب او را دنبال کنند و به دشمنان اسلام بفهمانند که تاغیرت فهمیده‌ای در کشور هست کسی جرائت تعدی و تجاوز به مرز‌های ایران اسلامی را نخواهد داشت. پیام شهید محمد حسین فهمیده؛ به همه قشر‌های دانش‌آموزی این است که؛ برای حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی؛ بایستی تا پای جان‌ایستاد و مقاومت و پایداری و شکیبایی به خرج داد. ما سالروز شهادت آن؛ نوجوان ۱۳ ساله را به همه دانش‌آموزان سراسر کشور تبریک گفته و هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان را گرامی می‌داریم.
با احترام و ادب
سید علیرضا فعال فرهنگی
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1