کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مطلب ارسالی؛

غیرت فهمیده‌ای

9 آبان 1402 ساعت 10:46

شهید محمد حسین فهمیده با این کار بزرگ و سترگ خود توانست نام خود را برای همیشه در تقویم تاریخ ایران اسلامی ثبت و تأیید رهبر معظم انقلاب حضرت امام  را گرفته و الگویی حسنه برای تربیت ناب اسلامی شود.


مطلب ارسالی- آبان ۱۳۵۹ سالروز شهادت شهید حسین فهمیده؛ به عنوان؛ روز نوجوان و هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است و حقاً وجه تسمیه بسیار جالب زیبا و درخور توجهی است. محمد حسین فهمید؛ همه هستی خود را فدا کرد تا به همه ملت ایران خصوصاً به دانش‌آموزان بفهماند که در راه اعتقاد و باورهای؛ دینی و حفظ ارزش‌های نظام اسلامی بایستی از جان و سر گذشت۰ او نمونه اخلاق حسنه اسلامی و تربیت یافته خانواده دینی و مذهبی بود که برای دفاع از ثغورات مرزی کشور خود و عمل به منویات حضرت امام خمینی (ره)؛ وارد عرصه کارزار حق علیه باطل شد وی با بستن نارنجک به کمر و با رفتن زیر تانک دشمن بعثی در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران  به همگان ثابت کرد که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامیو اسلام عزیز و دستاورد‌های آن باید خود را فدا کرد.
شهید محمد حسین فهمیده با این کار بزرگ و سترگ خود توانست نام خود را برای همیشه در تقویم تاریخ ایران اسلامی ثبت و تأیید رهبر معظم انقلاب حضرت امام  را گرفته و الگویی حسنه برای تربیت ناب اسلامی شود.
امروزه بر دانش‌آموزان عزیز ما هست؛ زندگینامه و وصیت‌نامه؛ این شهید ۱۳ ساله والا مقام را که امام خمینی(ره) او را رهبر جامعه قلمداد می‌کرد، مطالعه و از سرگذشت معنوی او درس عبرت بگیرند و از طرفی هدف او، راه او و مکتب او را دنبال کنند و به دشمنان اسلام بفهمانند که تاغیرت فهمیده‌ای در کشور هست کسی جرائت تعدی و تجاوز به مرز‌های ایران اسلامی را نخواهد داشت. پیام شهید محمد حسین فهمیده؛ به همه قشر‌های دانش‌آموزی این است که؛ برای حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی؛ بایستی تا پای جان‌ایستاد و مقاومت و پایداری و شکیبایی به خرج داد. ما سالروز شهادت آن؛ نوجوان ۱۳ ساله را به همه دانش‌آموزان سراسر کشور تبریک گفته و هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان را گرامی می‌داریم.
با احترام و ادب
سید علیرضا فعال فرهنگی


کد مطلب: 468703

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468703/غیرت-فهمیده-ای

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1